Had het nog opgezocht voor de zekerheid. Ik ken m'n klassiekers.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Helemaal niets zie ik net. Ik dacht altijd dat het Al-Qaeda was, maar Al Qaida is ook niet. My mistake
Hopelijk (ik twijfel er niet aan) is de jury hier wel objectief en fair. Het ging erover in een ander topic dat ik hier al een paar rondes droog sta qua punten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Kreator het volgende:
Een Heracles fan verdient het om droog te staan. Dat is net als juichen voor de jostiband; behoorlijk kansloos.
Uiteraard. Ik ken toch bijna niemand hier echt goed, dus vriendjespolitiek is uberhaupt onmogelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk (ik twijfel er niet aan) is de jury hier wel objectief en fair. Het ging erover in een ander topic dat ik hier al een paar rondes droog sta qua punten.
Bijna niemand? Wie wel dan? De aap komt hier al uit de mouw.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ken toch bijna niemand hier echt goed, dus vriendjespolitiek is uberhaupt onmogelijk.
Scherpquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bijna niemand? Wie wel dan? De aap komt hier al uit de mouw.
idd, ik weet ook echt niks leuks te verzinnen hierbij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Altijd he, nu nog een scherp onderschrift bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |