quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een mafkees is die Derksen, beetje vrouwen voetbal afkraken!
Wel terecht, ik ga dat echt niet volgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een mafkees is die Derksen, beetje vrouwen voetbal afkraken!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Rumille het volgende:
Gewonnen bij voetbalfoto-onderschrift.
Ook voor het eerst.
Ach ja, als je iemand niet mag of iets niet gunt vanwege het supporteren van een in jouw ogen verkeerde voetbalclub dan moet je het zelf weten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Kreator het volgende:
Een Heracles fan verdient het om droog te staan. Dat is net als juichen voor de jostiband; behoorlijk kansloos.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef Kreator het volgende:
...het is net zoiets als juichen voor Spyker F1, omdat het anders zo zielig is dat ze geen fans hebben.
Schei eens heel gauw uit, vrouwenvoetbal is gewoon niet om aan te zien. Echt geen porem of je moet kijken of er nog lekkere wijfen in ballenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]ik heb de laatste paar minuten niet gekeken, heb ik dat gemist!! wat een eikel, vrouwenvoetbal vind ik juist een super initiatief
Dat is best vroeg, hoelaat was je in Bruins dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei eens heel gauw uit, vrouwenvoetbal is gewoon niet om aan te zien. Echt geen porem of je moet kijken of er nog lekkere wijfen in ballen![]()
Edit; Bruins was mie kenkerdruk, zijn tegen half 1 weg gegaan.. Beetje bij moatie zitten pilsen![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Joh, als die vrouwen geen BH dragen is dat het mooiste wat er maar bestaat!
zeer wijze opmerking kerelquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:14 schreef Roycoooooo het volgende:
of je moet kijken of er nog lekkere wijfen in ballen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |