pffff.. ik ben er gewoon ingeLUIStquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
De lengte verklaarde de poedel denk ik.
Ik vond hem wel leuk bedacht, origineel enzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
pffff.. ik ben er gewoon ingeLUISt![]()
Na ja, liever een poedel (waarom die van PinhoSouza niet..) dan niets, mijn eerste "eervolle" vermelding hier, jay!Ik had het door de lengte al verwacht en ik zou het gewoon weer doen, daar draai ik mijn hand niet voor om!
Dacht het ook te lezen ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef Maikalo het volgende:
Die foto hadden we toch al een keer gehad?![]()
ja und ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:34 schreef Thelonious het volgende:
Zijn jullie net als B2 slechthorend??
Deze is al geweest!
Dan telt ie nietquote:
Wat!? Is er hier ergens een Beest?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:34 schreef Thelonious het volgende:
Zijn jullie net als B2 slechthorend??
Deze is al geweest!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef Garudo het volgende:
[..]
Wat!? Is er hier ergens een Beest?![]()
![]()
Welke foto dan? We kunnen toch niet blijven wachten op Luco!
Jij bent de wijste, want de oudste, zeg jij het maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef Beschouw het volgende:
En dat duurt maar en dat duurt maar.
Sorry, Sorryquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk bedacht, origineel enzo.
Waar blijft die Luca trouwens?
Jij wint dus nooit meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Sorry, Sorry. Had deze keer niet verwacht te winnen...
That makes two of usquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Sorry, Sorry. Had deze keer niet verwacht te winnen...
Ik jureer wel, kan nog geen tijd zeggen maar ik probeer de normale uitslagtijd aan te houden, moet mijn zus wegbrengen naar Schiphol en heb een feestje vanavond... tussendoor moet ergens lukkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:51 schreef Luco het volgende:
Maar Vulture moet dus jureren morgen, OF een hele vroege uitslag van mijn kant...
Het wordt dus de Becks foto!
Ik moet dus ook op Schiphol zijn, maar daarna direct door naar Groningen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik jureer wel, kan nog geen tijd zeggen maar ik probeer de normale uitslagtijd aan te houden, moet mijn zus wegbrengen naar Schiphol en heb een feestje vanavond... tussendoor moet ergens lukken
quote:ZoneKill
Beckham gaat eindelijk de vuile was buiten zetten.
quote:gebruikersnaam
Beckham loopt boos weg van open dag, omdat er maar op 1 arm handtekeningen staan
quote:SuperHarreGarre
"Met zo'n langgerekte bal is 't verdomd lastig voetballen."
De opmaak is hier te vinden.quote:Smeich
Ook Becks heeft genoeg van wachten op Luco
En dan kies je deze driequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:09 schreef TheVulture het volgende:
Het viel niet mee om drie leuke te vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |