quote:-EnGCatjuh-
-Mido is dol op auto's en laat zijn voorliefde voor het Mercedeslogo duidelijk blijken.-
quote:-VoreG-
- *plop*-
quote:-Maikalo-
-Tussen twee bergen daar bromde een beer. Hij keek andersom en zag Mido niet meer.-
De opmaak is hier te vinden.quote:- Thelonious-
- Keane:"Voor american football hoef je helemaal niet naar LA toe."-
Hij klaagde de laatste keer niet hoor:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En Beschouw maar klagen over de uitslag, om vervolgens een Teletubbie uitroep op het podium te plaatsenWinnaar is wel erg terecht trouwens, dat dan weer wel
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef Beschouw het volgende:
De jury wordt hier steeds beter![]()
Snel foto zoeken.
En daarvoor ook niet, toen was ik immers jury. Nieuwe foto pleasequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hij klaagde de laatste keer niet hoor:
Ik vond de nummer 3 wel om te gieren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
De nummer 2 was veel beter.
We slaan toch maar eens een weekje over, scheelt weer een rekening van 80 euro. Daarbij is het hondenweer. Beschouw is zeker wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
moet jij niet in merz zitten ?
Niet naar Merz geweest. Naar Rozenburg. Oefenpotje tegen Xerxes DZB. Morgen weer. Naar DOTO - Kazachstan. Benieuwd of Borat meedoet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
We slaan toch maar eens een weekje over, scheelt weer een rekening van 80 euro. Daarbij is het hondenweer. Beschouw is zeker wel?![]()
Die van Astana vond ik wel tof. Lijken ze daar op?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb je die tenues van Kazachstan weleens gezien? Is niet aan te raden om daar te gaan kijken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die van Astana vond ik wel tof. Lijken ze daar op?
Dus we krijgen straks doordachte humorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik trouwens winnen, dan kan ik overmorgen niet jureren. De introductie op de universiteit begint dan namelijk. Daardoor zal ik de komende week wat minder vaak tot niet mee kunnen doen...
Introductie? Ga je echt leren zuipen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik trouwens winnen, dan kan ik overmorgen niet jureren. De introductie op de universiteit begint dan namelijk. Daardoor zal ik de komende week wat minder vaak tot niet mee kunnen doen...
Als een olifant zo veel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Introductie? Ga je echt leren zuipen?
Biologiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
ff serieus nou. Wat ga je studeren?
Ja, wie weet zie ik wel een wilde Beschouwquote:
Daarover zijn nog geen boeken geschrevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, wie weet zie ik wel een wilde Beschouw
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toch niet bij een vereniging toch?
Ben het met frits eens. Houd je geen tijd over om te studeren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals misschien op te maken valt, ben ik er geen voorstander van![]()
Dat ook nog eens ja. Bij mij op de studie was er vorig jaar iemand die op voorhand al zei dat hij het 1e jaar niet zou halen omdat hij bij een vereniging gingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben het met frits eens. Houd je geen tijd over om te studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |