Hij klaagde de laatste keer niet hoor:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En Beschouw maar klagen over de uitslag, om vervolgens een Teletubbie uitroep op het podium te plaatsenWinnaar is wel erg terecht trouwens, dat dan weer wel
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef Beschouw het volgende:
De jury wordt hier steeds beter![]()
Snel foto zoeken.
En daarvoor ook niet, toen was ik immers jury. Nieuwe foto pleasequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hij klaagde de laatste keer niet hoor:
Ik vond de nummer 3 wel om te gieren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
De nummer 2 was veel beter.
We slaan toch maar eens een weekje over, scheelt weer een rekening van 80 euro. Daarbij is het hondenweer. Beschouw is zeker wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
moet jij niet in merz zitten ?
Niet naar Merz geweest. Naar Rozenburg. Oefenpotje tegen Xerxes DZB. Morgen weer. Naar DOTO - Kazachstan. Benieuwd of Borat meedoet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
We slaan toch maar eens een weekje over, scheelt weer een rekening van 80 euro. Daarbij is het hondenweer. Beschouw is zeker wel?![]()
Die van Astana vond ik wel tof. Lijken ze daar op?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb je die tenues van Kazachstan weleens gezien? Is niet aan te raden om daar te gaan kijken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die van Astana vond ik wel tof. Lijken ze daar op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |