Mooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:37 schreef Bayswater het volgende:
Sorry, ik krijg deze punten niet verwerkt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef Bayswater het volgende:
Beckham heeft daar trouwens zijn eerste witte zakdoek te pakken.
Dank je Beschouw, wanneer gaan we weer eens een bakkie koffie drinken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Was bij mij winnend onderschrift geweest.
Die had ik er al ingelegd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:27 schreef Beschouw het volgende:
Met die zakdoek is niks mis. Koffie drinken is goed. Heb alvast een knoop gelegd.
[afbeelding]
Yep, dinsdag weer. Maar niet in de beste bezetting, gewoon voor de gezelligheid dus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Nog quizen binnenkort?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef Bayswater het volgende:
Beckham heeft daar trouwens zijn eerste witte zakdoek te pakken.
Ik snap er ook wederom helemaal niets van Beschouw....quote:
De jury is altijd subjectief maar als het goed is rechtvaardig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:09 schreef Smeich het volgende:
Al met al heb ik mijn tweede prijs ooit binnen (en op rij) en gewoon weer een poedelprijs![]()
Maar waarom de poedel dan voor mij? Wel leuk hoor, twee keer op rij in de prijzen vallen en tweemaal de poedel maar snap ik de poedel (cq het spel) niet helemaal...?
Ik weet niet wie dat zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef Mindstate het volgende:
Dat zijn?
pfff.. ik heb het door ja. Maar ben nog steeds benieuwd naar mijn vragen mbt de winnaars, gewoon.. daarom!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:25 schreef Beschouw het volgende:
De jury is nooit objectief en altijd corrupt. Dat is de opzet van dit spel. En bij sommige users moet je gewoon ontzettend stompzinnige onderschriften winnen om in de prijzen te vallen. Vulture is er zo een.
Is een idee. Doen we lekker niet, als het aan mij ligt. We moeten wel iets te zeiken blijven houden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:10 schreef Smeich het volgende:
Is het niet een idee om de persoon die jureert een nieuwe foto te laten kiezen ipv te wachten op de meest recente winnaar? Hoop ik wel dat die persoon een leukere foto kan uitzoeken dan dat die kan jureren
Zoiets was mijn tweede mogelijkheidquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
Hordeloper vergist zich in locatie tijdens Olympische zomerspelen
De langgerekte bal snap je niet? Dan snap ik waarom jij geen punten haalt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:10 schreef Smeich het volgende:
Is het niet een idee om de persoon die jureert een nieuwe foto te laten kiezen ipv te wachten op de meest recente winnaar? Hoop ik wel dat die persoon een leukere foto kan uitzoeken dan dat die kan jureren
[..]
pfff.. ik heb het door ja. Maar ben nog steeds benieuwd naar mijn vragen mbt de winnaars, gewoon.. daarom!!
Veel plezier gewenst na het harde werk aan de mooie opmaakquote:
Dat was inderdaad de reden voor de Poedel.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef Thelonious het volgende:
TheVulture houd niet van het gebruik van usernamen in onderschriften geloof ik.
quote:Dit is er een in de categorie 'Waar hebben we dat eerder gezien?'
Dank je welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
vrolijke-frits' inzending vond ik ook nog wel erg leuk. Verder vond ik het ook niet de leukste foto, wist er zelf niets bij te bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |