SCC?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:16 schreef Asics het volgende:
relaxt ik ook
heeft iedereen zijn scc al binnen?
Uiteraard ga ik daar zeker even kijken!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef MdO82 het volgende:
zijn er nog mensen die zaterdag bij de open dag gaan kijken ?
Hey Frats! Goed weekend gehad?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:22 schreef Frazz het volgende:
BVP!
Jawel hoor, we leven nog. Gisteren alleen niet meer online geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
Zou Kuukske de baby niet overleefd hebben?
Hé JDquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:32 schreef JDude het volgende:
Moggeh Kuuk!
Zoeen vroegte. Ik dacht dat ik nog wat moest voorbereiden voor overleg van 9.00, maar ik ben nu al klaar
.
Al weer klaar! Beter dan vorige week, toen duurde het tot tien voor elfquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Hé JD.
Lekker toch, kun je wat relaxen.. Hoewel je nu in vergadering zit. Denk ik.
ik vind het 3x Kwalitatief Uitermate Treurig dat het donderdagmiddag is en geen maandagochtend!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:24 schreef veldmuis het volgende:
WAT DAN FRATS VERTEL HET ONS!!
Ik probeerde te slapen, maar hoor de hele tijd gestommel en gedoe.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Frazz het volgende:
Verveelt ge zich?
Terugstommelen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik probeerde te slapen, maar hoor de hele tijd gestommel en gedoe.
Heb jij ook al zoeen zwaarlijvige buurjongen.De mijne breekt dagelijks met zijn dito vriendin heel de balklaag van de vloer afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vet! Ik heb een nieuw rijbewijs waarmee ik weer in de rij kan gaan staan om die chippas met onzichtbare chip te halenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een chipkaart met onzichtbare chip!!
Watdanwatdan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Ja alsof iemand overal aan staat te rommelen. Ofzo. Ik weet het ook niet. Ik heb wel even lekker geslapen sinds mijn laatste opmerking.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
Watdanwatdan?
Eh, een braderie met wat kraampjes waar ze je troep proberen aan te smeren, een klein podiumpje met wat livemuziek en een minikermisje. Festival is nogal een groot woord.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Bosschenaar ga ik zaterdag(avond) naar het festival uit de TT. Vertel eens: wat kan ik verwachten?
Een uit de klauwen gegroeid buurtfeest. Wel een mooie buurt hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Bosschenaar ga ik zaterdag(avond) naar het festival uit de TT. Vertel eens: wat kan ik verwachten?
Ah ok. Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef JDude het volgende:
We maken niet echt reclame voor onze stad zo, he?
Oh, en Kuuk, misschien was er iemand aan de verwarming aan het sleutelen ofzo. Dat maakt altijd een hels kabaal door een heel gebouw heen.
Kom 15 en 16 september naar Breda Barst. Dás een festival.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
neem je skates mee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Een uit de klauwen gegroeid buurtfeest. Wel een mooie buurt hoor.
Als je met de auto komt, niet blind achter TomTom aanrijden... er is van alles afgesloten, waaronder de Zuidelijke rondweg.
Mijn collega zag van het weekend zoiemand op skates op de rondweg zei ze. Misschien was jij dat wel.quote:
Me ogen wat doe je ......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef Asics het volgende:
Als die iemand op skates heel knap was dan is er een aanzienlijke kans dat ik het was ja.
Geinig!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef Asics het volgende:
Als die iemand op skates heel knap was dan is er een aanzienlijke kans dat ik het was ja.
Meer dan een uurtje werken is teveel, maar een avondje de kroeg in gaat prima. Jajaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:46 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Café de Kleine wereld is leutig.
Mijn dag is weer goed!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef Kuukske het volgende:
If it makes you feel any better; ik verga van de koppijn.
Leuk: mwoah.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ga met een Bredanaar en een Utrechter, dus hoef niet te TomTommen.
Maar is het leuk? Is het druk? Wat voor mensen komen er? Leeftijd, type?
Hé JD! Dat heb jij nu al!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:40 schreef Dalamar het volgende:
Doet geen pijn gelukkig 30+ worden.
Je moet alleen gemiddeld iets vaker naar de huisarts. En opstaan gaat wat moeilijker, ook als je niet gedronken hebt. En je wordt sneller dik van vet (=lekker) eten. En je bent sneller moe ''s avonds.
Maar voor de rest merk je er weinig van
Gniffel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:49 schreef JDude het volgende:
OHNOES! I'm getting old.
Ik heb al 2 uur weekendquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:58 schreef veldmuis het volgende:
HALLO IS HET AL WOENSDAGOCHTEND DONDERDAGMIDDAG OF WEEKEND?
Nee, geen kids atm.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:58 schreef Frazz het volgende:
Alles kits onder de rits?
zo een oude opmerking
Bek dicht, ik wil nog geen maandag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef Frazz het volgende:
Weekend is het morgen half 9 pas.
Is het al maandag?
Maandag ga ik met mn lief langs mn oma!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bek dicht, ik wil nog geen maandag. [afbeelding]
Ben jij NS sponsor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:07 schreef Frazz het volgende:
[..]
Maandag ga ik met mn lief langs mn oma!
Cute. En wat gaan jullie verder nog sjouwen dit weekend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:07 schreef Frazz het volgende:
Maandag ga ik met mn lief langs mn oma!
weekend niets, alleen maandag en dinsdag!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cute. En wat gaan jullie verder nog sjouwen dit weekend?
Ach so. Gezellig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Frazz het volgende:
weekend niets, alleen maandag en dinsdag!
Wist je dat de mediamarkt een 1 uur photoservice heeft?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Frazz het volgende:
Kuuk, JD. Ik heb jullie streepjes behang ingelijst!
met mezelf en me liefje op de voorgrond dan
Betere afdrukken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:29 schreef Frazz het volgende:
Ja! en toch blijf ik trouw aan de kruidvat ik weet ook niet waarom
Waarom druk je het zelf niet af FM?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Betere afdrukken!
Die 1 uur service van de MM is stiekem maar klote.
Maarja, goedkoop, geen startkosten ofzo, dus voor enkele afdrukken, vooruit maar, maar 't kruidvat is beter
Ik ben niet zo van het afdrukken, en aangezien het digitaal is is het toch allemaal printen, dus weinig spannends met ontwikkeldingetjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom druk je het zelf niet af FM?
quote:Als echte feauteaugraaf zijnde
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:16 schreef JDude het volgende:
Frats, onder haar naam inloggen is niet cool.
Hier doet Casema het weer volopquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:23 schreef Clauw het volgende:
Hier valt internet steeds weg![]()
maar tis mooi weer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef henriekje het volgende:
Frazz heeft het niet gedaan. Ik ben er echt!!!
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Straks maar eens naar AH 1045.
Is da die waar Clauw gewerkt heeft?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:41 schreef Frazz het volgende:
Is da die waar Clauw gewerkt heeft?
Zie je nu dat ik het niet ben!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
Pssst, Frats, leg d'r even uit dat de tekst onder de quote moet!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Het is nog geen maandag. Verdulle.
Heeft Frazz gedaan, moet het alleen nog een beetje leren!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
Pssst, Frats, leg d'r even uit dat de tekst onder de quote moet!
Goedzo liefjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:45 schreef henriekje het volgende:
[..]
Heeft Frazz gedaan, moet het alleen nog een beetje leren!
Braaf!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:45 schreef henriekje het volgende:
Heeft Frazz gedaan, moet het alleen nog een beetje leren!
Hoe vaak heb ik het gezegd, niet direct in de spiegel kijken!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
DE ALIENS KOMEN ER AAAAAAN.
Díe is scherpquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:47 schreef Frazz het volgende:
Hoe vaak heb ik het gezegd, niet direct in de spiegel kijken!!
!quote:
NAC - Getafe ( 0-0 )quote:Wat was er donderdag eigenlijk in 't stadion? Toen waren alle lampen aan, en er stonden veel auto's en fietsen geparkeerd.
Daar ben ik nog steeds niet geweest!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben het voor 't eerst met je eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Echt, optiefen met die kutmaandag. [afbeelding]
Je wordt mild, rizzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ben het voor 't eerst met je eens
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:06 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die andere mensen doen niet lief tegen ons
Dat is ook het verschil met JDude en Kuukske. Wij zien elkaar maar 1x in de week dus moeten we de rest van de tijd via internet kleffen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Het slijm druipt zelfs van mijn monitor, al dat kleffe gedoe.
Ga dan i.p.v. Fok!ken, focken
Dan hebben wij er geen last van
Zo beter, stelletje zeikerts?
Ze hebben ook iets anders daarvoor uitgevonden....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:09 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat is ook het verschil met JDude en Kuukske. Wij zien elkaar maar 1x in de week dus moeten we de rest van de tijd via internet kleffen!
Die gebruiken we ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ze hebben ook iets anders daarvoor uitgevonden....
DE TELEFOON!!!!!
Gebruik die dan ook. Je kan ermee bellen en SMS'en
Verzuurde zeikerd ben je ook hèquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ze hebben ook iets anders daarvoor uitgevonden....
DE TELEFOON!!!!!
Gebruik die dan ook. Je kan ermee bellen en SMS'en
Eerst ben ik mild aan 't worden en dan nu dit, 't is ook nooit goed bij je hè k*tmuis?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verzuurde zeikerd ben je ook hè!
Weet je wat jij doet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Eerst ben ik mild aan 't worden en dan nu dit, 't is ook nooit goed bij je hè k*tmuis?
Ik hoop dat je in een enorme muizenval loopt
Pff, volgens mij wordt het tijd voor een vriendin, rizzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Even langs de Kamer van Koophandel?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Pff, volgens mij wordt het tijd voor een vriendin, rizzo.
Ik zal een topic voor je openen, moment! Wellicht vind je hier op Fok wat! Laat het me wel even weten wanneer jullie gaan daten, dan zorg ik voor de rest, net als bij Kuukske en JD.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hou op, je bent al de zoveelste
Die dat zegt dan
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zal een topic voor je openen, moment! Wellicht vind je hier op Fok wat! Laat het me wel even weten wanneer jullie gaan daten, dan zorg ik voor de rest, net als bij Kuukske en JD.
quote:
nee wel over Kuuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zo tegen elkaar: "Hé, jij bent van Fok!?"
Nog geroddeld over veldmuis?
Hebbie Kuuk wel eens in het echt gezien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:01 schreef Asics het volgende:
[..]
nee wel over Kuuk.
![]()
zoooo en die verhaaaaaaaaaaaaaaaaal-en jonge .. over Kuuk![]()
![]()
jaZEEKER!!! in de IKEA !!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:04 schreef Frazz het volgende:
[..]
Hebbie Kuuk wel eens in het echt gezien?
Ik lekker wel
Ik heb het lekker ook IRL mogen aanschouwen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:06 schreef Frazz het volgende:
Ik sta lekker op de foto met op achtergrond kuukies streepjesbehang!
Het streepjes behang of kuukie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb het lekker ook IRL mogen aanschouwen!
Ik ben alles behalve unluchy muis, ik voel me zo damn luckyquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet bepaald unlucky!
Hoe dat zo, Frats? Vertel!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve unluchy muis, ik voel me zo damn lucky
Mag ik niet vertellen van mensen die het nog niet gevonden hebben. Die raken er verzuurd en verbitterd door!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe dat zo, Frats? Vertel!
jammer dat rizzo er niet is![]()
Ik raak niet verzuurd en verbitterd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:17 schreef Frazz het volgende:
[..]
Mag ik niet vertellen van mensen die het nog niet gevonden hebben. Die raken er verzuurd en verbitterd door!
Rizzo wel!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik raak niet verzuurd en verbitterd!
Ga eensch gauw deaud met je liefje en je gelukkigheid...quote:
Zoeen breezer!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Ga eensch gauw deaud met je liefje en je gelukkigheid...
BTW: WTFhttp://fotoboek.fok.nl/Rizzletj lijkt op mijn usernaam en drie keer raden waar ze woont
![]()
Toch niet té jong?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ga eensch gauw deaud met je liefje en je gelukkigheid...
BTW: WTFhttp://fotoboek.fok.nl/Rizzletj lijkt op mijn usernaam en drie keer raden waar ze woont
![]()
Mja hij moest minder kritisch worden. Dit is een mooi moment daarvoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:56 schreef veldmuis het volgende:
Toch niet té jong?
Aan de rooie klats?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Hallo Frazz. NEE HET IS NOG GEEN MAANDAG.
Nu ziet ze eindelijk in hoe irritant zij zelf wasquote:
Neequote:Op zondag 12 augustus 2007 10:34 schreef veldmuis het volgende:
Aan de rooie klats?
Ik val reuze mee. Ik ben benieuwd hoe jij wordt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Nu ziet ze eindelijk in hoe irritant zij zelf was
Hoop ik dan
Hallo Kuuk. IK WEET DAT HET VANDAAG ZONDAG IS!quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Hallo Frazz. NEE HET IS NOG GEEN MAANDAG.
Oke Frazz. DAN IS HET GOED.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:36 schreef Frazz het volgende:
Hallo Kuuk. IK WEET DAT HET VANDAAG ZONDAG IS!
Ikookikookikook!quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik val reuze mee. Ik ben benieuwd hoe jij wordt.
Kan je lang wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik val reuze mee. Ik ben benieuwd hoe jij wordt.
Als je zo door gaat wel ja.quote:
Ik spreek namens meerdere mensen hier als ik zegquote:
Ik weet 'tquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:05 schreef bassieVL het volgende:
Wat een blijdschap en bitterheid in dit topic tegelijk.
Welke mensen allemaal, precies?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik spreek namens meerdere mensen hier als ik zeg
STERF
Ik en al m'n denkbeeldige vriendenquote:
Sssst.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Asics het volgende:
halloooooooooooooooooooooooo
hee Frazz weet je wat het morgen is?
Ja... einde vakantiequote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Asics het volgende:
halloooooooooooooooooooooooo
hee Frazz weet je wat het morgen is?
Lul! En ons maar pesten met je maandag!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:49 schreef Frazz het volgende:
Het hoeft geen morgen te zijn want ik ben nu al bij haar!
Was totaal onverwacht hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Lul! En ons maar pesten met je maandag!
Nee, wel brood!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:14 schreef Kuukske het volgende:
Nee joh. Dat wil ik toch helemaal niet van hen weten! Ik wilde weten of 'ie al pizza met 'r gegeten had.
Wow. Gewaagd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef Frazz het volgende:
Nee, wel brood!
Met zaadjes?quote:
Jowhow. Sjek de oudbies.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef veldmuis het volgende:
HERMAN?????///
In je MyAT!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:27 schreef veldmuis het volgende:
URL!
Tussen de Breda- en klustopics ergens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |