Ik ben het voor 't eerst met je eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Echt, optiefen met die kutmaandag. [afbeelding]
Je wordt mild, rizzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ben het voor 't eerst met je eens
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:06 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die andere mensen doen niet lief tegen ons
Dat is ook het verschil met JDude en Kuukske. Wij zien elkaar maar 1x in de week dus moeten we de rest van de tijd via internet kleffen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Het slijm druipt zelfs van mijn monitor, al dat kleffe gedoe.
Ga dan i.p.v. Fok!ken, focken
Dan hebben wij er geen last van
Zo beter, stelletje zeikerts?
Ze hebben ook iets anders daarvoor uitgevonden....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:09 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat is ook het verschil met JDude en Kuukske. Wij zien elkaar maar 1x in de week dus moeten we de rest van de tijd via internet kleffen!
Die gebruiken we ook!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ze hebben ook iets anders daarvoor uitgevonden....
DE TELEFOON!!!!!
Gebruik die dan ook. Je kan ermee bellen en SMS'en
Verzuurde zeikerd ben je ook hèquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ze hebben ook iets anders daarvoor uitgevonden....
DE TELEFOON!!!!!
Gebruik die dan ook. Je kan ermee bellen en SMS'en
Eerst ben ik mild aan 't worden en dan nu dit, 't is ook nooit goed bij je hè k*tmuis?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verzuurde zeikerd ben je ook hè!
Weet je wat jij doet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Eerst ben ik mild aan 't worden en dan nu dit, 't is ook nooit goed bij je hè k*tmuis?
Ik hoop dat je in een enorme muizenval loopt
Pff, volgens mij wordt het tijd voor een vriendin, rizzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Even langs de Kamer van Koophandel?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Pff, volgens mij wordt het tijd voor een vriendin, rizzo.
Ik zal een topic voor je openen, moment! Wellicht vind je hier op Fok wat! Laat het me wel even weten wanneer jullie gaan daten, dan zorg ik voor de rest, net als bij Kuukske en JD.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hou op, je bent al de zoveelste
Die dat zegt dan
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zal een topic voor je openen, moment! Wellicht vind je hier op Fok wat! Laat het me wel even weten wanneer jullie gaan daten, dan zorg ik voor de rest, net als bij Kuukske en JD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |