Ik heb al 2 uur weekendquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:58 schreef veldmuis het volgende:
HALLO IS HET AL WOENSDAGOCHTEND DONDERDAGMIDDAG OF WEEKEND?
Nee, geen kids atm.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:58 schreef Frazz het volgende:
Alles kits onder de rits?
zo een oude opmerking
Bek dicht, ik wil nog geen maandag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef Frazz het volgende:
Weekend is het morgen half 9 pas.
Is het al maandag?
Maandag ga ik met mn lief langs mn oma!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bek dicht, ik wil nog geen maandag. [afbeelding]
Ben jij NS sponsor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:07 schreef Frazz het volgende:
[..]
Maandag ga ik met mn lief langs mn oma!
Cute. En wat gaan jullie verder nog sjouwen dit weekend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:07 schreef Frazz het volgende:
Maandag ga ik met mn lief langs mn oma!
weekend niets, alleen maandag en dinsdag!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cute. En wat gaan jullie verder nog sjouwen dit weekend?
Ach so. Gezellig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Frazz het volgende:
weekend niets, alleen maandag en dinsdag!
Wist je dat de mediamarkt een 1 uur photoservice heeft?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Frazz het volgende:
Kuuk, JD. Ik heb jullie streepjes behang ingelijst!
met mezelf en me liefje op de voorgrond dan
Betere afdrukken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:29 schreef Frazz het volgende:
Ja! en toch blijf ik trouw aan de kruidvat ik weet ook niet waarom
Waarom druk je het zelf niet af FM?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Betere afdrukken!
Die 1 uur service van de MM is stiekem maar klote.
Maarja, goedkoop, geen startkosten ofzo, dus voor enkele afdrukken, vooruit maar, maar 't kruidvat is beter
Ik ben niet zo van het afdrukken, en aangezien het digitaal is is het toch allemaal printen, dus weinig spannends met ontwikkeldingetjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom druk je het zelf niet af FM?
quote:Als echte feauteaugraaf zijnde
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |