quote:
nee wel over Kuuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zo tegen elkaar: "Hé, jij bent van Fok!?"
Nog geroddeld over veldmuis?
Hebbie Kuuk wel eens in het echt gezien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:01 schreef Asics het volgende:
[..]
nee wel over Kuuk.
![]()
zoooo en die verhaaaaaaaaaaaaaaaaal-en jonge .. over Kuuk![]()
![]()
jaZEEKER!!! in de IKEA !!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:04 schreef Frazz het volgende:
[..]
Hebbie Kuuk wel eens in het echt gezien?
Ik lekker wel
Ik heb het lekker ook IRL mogen aanschouwen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:06 schreef Frazz het volgende:
Ik sta lekker op de foto met op achtergrond kuukies streepjesbehang!
Het streepjes behang of kuukie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb het lekker ook IRL mogen aanschouwen!
Ik ben alles behalve unluchy muis, ik voel me zo damn luckyquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet bepaald unlucky!
Hoe dat zo, Frats? Vertel!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve unluchy muis, ik voel me zo damn lucky
Mag ik niet vertellen van mensen die het nog niet gevonden hebben. Die raken er verzuurd en verbitterd door!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe dat zo, Frats? Vertel!
jammer dat rizzo er niet is![]()
Ik raak niet verzuurd en verbitterd!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:17 schreef Frazz het volgende:
[..]
Mag ik niet vertellen van mensen die het nog niet gevonden hebben. Die raken er verzuurd en verbitterd door!
Rizzo wel!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik raak niet verzuurd en verbitterd!
Ga eensch gauw deaud met je liefje en je gelukkigheid...quote:
Zoeen breezer!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Ga eensch gauw deaud met je liefje en je gelukkigheid...
BTW: WTFhttp://fotoboek.fok.nl/Rizzletj lijkt op mijn usernaam en drie keer raden waar ze woont
![]()
Toch niet té jong?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ga eensch gauw deaud met je liefje en je gelukkigheid...
BTW: WTFhttp://fotoboek.fok.nl/Rizzletj lijkt op mijn usernaam en drie keer raden waar ze woont
![]()
Mja hij moest minder kritisch worden. Dit is een mooi moment daarvoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:56 schreef veldmuis het volgende:
Toch niet té jong?
Aan de rooie klats?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Hallo Frazz. NEE HET IS NOG GEEN MAANDAG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |