Ben er ook al eens een weekendje geweest..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in kleurdiep-rood
http://www.onze-vlaamse-regio.com/ursel.shtmlJe eigen dorp
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er ook Ursel bier?
Als je admin wilt worden moet je maar eens mij aanspreken op msn of xfire. Moet je alleen de JT server joinen dan maak ik je admin.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leuk dat de JT server het goed doet, maar altijd als ik erop speel (da's maar heel soms) wordt ik gek van die spelers die de regels overtreden. Nu hebben we er nog al veel, maar de laatste 2x dat ik er heb gespeeld ben ik in de heli buiten het veld gehangen, geTKed en enorm veel gespawnkilled in de uncap![]()
Kunnen jullie mij ook niet even admin maken? Kan ik tenminste wat kicks uitdelen, waardoor de overige spelers direct wat rustiger worden
Zolang als mijn server nog up is 85.92.137.29:8767quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
vd week las ik iets over gezeik op TS.
ik dacht dat ie opgeheven is,of word er een public gebruikt?
ip please!
Wat dacht je, als ik toch niet gezond verklaart wordt kan ik net zo goed op de invalide plek gaan staan met mijn alarmlichten aan..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:31 schreef FJD het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis
Alarmlichten aan laten staan![]()
Nu even hardlopen
Meteen even bikkelen voor de 10km
is dat nog steeds dezelfde als op 24aug 2006?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang als mijn server nog up is 85.92.137.29:8767
Pass kan je opvragen..
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:53 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
is dat nog steeds dezelfde als op 24aug 2006?
das nl de eerste die ik tegenkwam opt bof forum
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef ursel het volgende:
Wat dacht je, als ik toch niet gezond verklaart wordt kan ik net zo goed op de invalide plek gaan staan met mijn alarmlichten aan..
12.4 km/hquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Helemaal stuk maar toch 10km in 48:20 gelopen![]()
psw is toch gewoon nog hetzelfde.. enkel nieuwe adresjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:04 schreef ursel het volgende:Als ut goed is tenminste wel..
Ik PM uhm wel..
De inbox "dr.bibber1974" is niet beschikbaar
Voel eens aan je voorhoofd manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef ursel het volgende:
12.4 km/h
Dat wordt een marathon in 3:23:56
Ja baasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Voel eens aan je voorhoofd manZou wel geniaal zijn om het binnen 3:30:00 te doen maar dat is nog heel erg optimistisch. Ach, ik heb nog 7 maanden training voor de boeg
![]()
Raffie ga je eens inschrijven voor de BootLAN man!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef nikky het volgende:
TVP's verwijder ik als ik ze zie. Het ziet er niet uit en zijn loze postings in een topic. Topicvervuiling.
Ik durf nog wel een discussie aan te gaan dat het niveau van een tvp hoger is dan het gemiddelde niveau van een BoFpostquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef ursel het volgende:
Als er nou nog eentje een TVP doet ik verdomme een topic report bij Nikky..![]()
![]()
![]()
Want, zoals Nikky zegt:
Misschien is het dan ook beter als we jou uit deze reeks halen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik durf nog wel een discussie aan te gaan dat het niveau van een tvp hoger is dan het gemiddelde niveau van een BoFpost
Dan is de hele discussie nutteloos geworden, dan is het gewoon zeker dat het gemiddelde niveau onder die van een TVP ligtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:25 schreef ursel het volgende:
Misschien is het dan ook beter als we jou uit deze reeks halen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef FJD het volgende:
@Jorrit. Zeg t maarIk zie Frankie nergens
![]()
Zou die overwerken?
Heb ik nog alle tijd om m'n raceoutfit uit de kast te halen, m'n helm op te poetsen en lekker in m'n bril te spugen tegen t aanslaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dus het mag van mij wel iets later op de avond
Bootlan misschien, weet ik nog niet zeker. Als ik kom iig niet het hele weekend. BBQ in DH wordt lastiger omdat het aan de andere kant van het land isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga je mee bootlannen en BBQ-en in DH..
Ik zeg het nog 1 keer: Inschrijven of opr....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:17 schreef staticdata het volgende:
.
boefjequote:
kan je wel die 2 rode stoelen meenemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:24 schreef staticdata het volgende:
mijn pc meenemen is niet te doen, maar xboxen op iemand ander zijn console is ook leuk
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:43 schreef Mr_Baus het volgende:
--Knipperdeknip--
Topic report plaatst..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo dat was mijn allereerste tvp ooit
Nikky haalt hem zo wel weg, of niet ursel
Hoe laat gaan we eigenlijk race vanavond?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kan je wel die 2 rode stoelen meenemen?![]()
Leg je het laminaat er toch gewoon omheenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:31 schreef staticdata het volgende:
[..]die zijn vandaag toevallig bezorgd
maar beetje vroeg als er nog geen laminaat ligt
Nope, valt reuze mee! Dat is namelijk de kracht van het bedrijf, we maken grotendeels watergedragen productenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
boefjeis dat niet slecht voor je, in zo'n ketel vol verfdamp zitten??
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nope, valt reuze mee! Dat is namelijk de kracht van het bedrijf, we maken grotendeels watergedragen producten![]()
Quality & Enviroment![]()
Maar als je een dagje met oplosmiddelhoudende shit bezig bent... dan slaap je wel lekker ja!![]()
En bij het pasta mengen voor de sierpleisters gaat er ook ammoniak in, is je neus meteen weer schoon![]()
Trouwens, als het echt linke shit is dan hebben we gelaatsmaskers enzo hoor![]()
Dampen valt wel mee, alles valt wel mee.. met een paar uitzonderingen.. Wij gebruiken bijvoorbeeld heel veel van die medical latex handschoentjes / condooms voor je klauwen, die moet je dus nie gebruiken als je met MEK aan de gang gaat, vanmiddag nog 1 in een blik met MEK gegooid.. was met 5 tellen weg![]()
MEK is altijd leuk om mee te spelen ja. kan me nog herinneren dat we dat gebruikten bij de luchtmacht, handschoentjes waren zo weg dan. en een halfgelaatsmasker is altijd handig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nope, valt reuze mee! Dat is namelijk de kracht van het bedrijf, we maken grotendeels watergedragen producten![]()
Quality & Enviroment![]()
Maar als je een dagje met oplosmiddelhoudende shit bezig bent... dan slaap je wel lekker ja!![]()
En bij het pasta mengen voor de sierpleisters gaat er ook ammoniak in, is je neus meteen weer schoon![]()
Trouwens, als het echt linke shit is dan hebben we gelaatsmaskers enzo hoor![]()
Dampen valt wel mee, alles valt wel mee.. met een paar uitzonderingen.. Wij gebruiken bijvoorbeeld heel veel van die medical latex handschoentjes / condooms voor je klauwen, die moet je dus nie gebruiken als je met MEK aan de gang gaat, vanmiddag nog 1 in een blik met MEK gegooid.. was met 5 tellen weg![]()
quote:
You got kicked by the server by Misterfoxquote:
jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je weer een droom gehad waarin je Server Admin van BoF! was?
You got kicked by the server by Misterfoxquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Silver_Shark het volgende:
You got kicked by the server by Misterfox
reason: " Teringlijers" kicked for 30min
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:33 schreef FJD het volgende:
[..]
reason: " spawning" kicked for 30min
reason: "shooting" kicked for 30min
reason: "driving" kicked for 30min
reason: "don't die when shot by admin" kicked for 30min
reason: "killing the admin" kicked for 30min
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:33 schreef FJD het volgende:
[..]
reason: " spawning" kicked for 30min
reason: "shooting" kicked for 30min
reason: "driving" kicked for 30min
reason: "don't die when shot by admin" kicked for 30min
reason: "killing the admin" kicked for 30min
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
Whehehe.. raad eens hoe meneer aan deze gaatjes komt??![]()
[afbeelding]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Een duidelijk voorbeeld waarom kinderen nooit met dat soort spul rond moeten lopen..quote:
Feyenoord praat opnieuw met Real over Drenthequote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:39 schreef ursel het volgende:
FC Groningen wint arbitragezaak Suarez
FC Groningen - Ajax
3-1![]()
Het recht zal zegevieren..
Drenthe, maak je borst maar nat..
Drenthe gaat volgens de Telegraaf voor ¤ 13 miljoen naar Real Madrid. Denk niet dat het nog tot een arbitragezaak komt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:39 schreef ursel het volgende:
FC Groningen wint arbitragezaak Suarez
FC Groningen - Ajax
3-1![]()
Volgens deze quote zou je al wakker moet zijn..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Drenthe gaat volgens de Telegraaf voor ¤ 13 miljoen naar Real Madrid. Denk niet dat het nog tot een arbitragezaak komt...
quote:
Arbritagezaak worden zelden gewonnen door de speler maar het zet de verhoudingen zo op scherp dat de speler daarna vaak alsnog vertrekt. Gisteren stond in het AD dat in het verleden 1 iemand de zaak had gewonnen en toevallig vandaag nog eentje van een speler van VVV of MVV oid. Tis dus puur een pressiemiddelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:39 schreef ursel het volgende:
Bakens ook na korting te duur voor Heraclesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Arbritagezaak worden zelden gewonnen door de speler maar het zet de verhoudingen zo op scherp dat de speler daarna vaak alsnog vertrekt. Gisteren stond in het AD dat in het verleden 1 iemand de zaak had gewonnen en toevallig vandaag nog eentje van een speler van VVV of MVV oid. Tis dus puur een pressiemiddel
Nope.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef ursel het volgende:
Die de boertjes hadden toen toch ook gewonnen ofzo?
Gaan we het dit keer wel combineren met de FOK voetbal manager??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef FJD het volgende:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=10172
Ook de BoF Voetbalpoule staat weer op het punt van beginnen. De Winterkampioen wordt in het weekend van 14 December gekroond in Den Haag
Ik zet alvast een krat Grolsch in!
quote:We hebben daarom het besloten om net als vorig jaar de 1e speelronden als oefenrondes te beschouwen: alle wedstrijden die voor 3 september 2007 gespeeld worden, kunnen wel worden voorspeld, deze wedstrijden tellen echter NIET mee in de uiteindelijke stand (voor de prijzen).
het is sowieso belachelijk om 4 ton te vragen voor een speler die over 10 maanden transfervrij is, en vorig jaar bijna niet gespeeld heeft. waardeloze uitkomst dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Bakens ook na korting te duur voor HeraclesHij had deels gewonnen, alleen heeft het weinig resultaat gehad..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is sowieso belachelijk om 4 ton te vragen voor een speler die over 10 maanden transfervrij is, en vorig jaar bijna niet gespeeld heeft. waardeloze uitkomst dus
En natuurlijk de BBQ in DH..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Inco, kom je ook naar de BootLan gezellig CoD2 spelen en bier drinken![]()
![]()
Zo nu eerst maar eens me bed uit
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:19 schreef ursel het volgende:
[..]
hebben ze daar ook secondlife?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Inco, kom je ook naar de BootLan gezellig CoD2 spelen en bier drinken![]()
![]()
Zo nu eerst maar eens me bed uit
doe je dat nog steeds? SL is echt de meest overhypte shit die er bestaat... (heb zelf ook een account gehad hoor...)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hebben ze daar ook secondlife?
quote:The majority - 61 percent - of Second Lifers are European, compared with 19 percent from North America. Germany (with a population around 82 million) provides 209,000 of Second Life's active residents, compared with 207,000 from the US (population 300 million).
klopt, het is ook overhyped, maar ik vermaak me er prima.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
doe je dat nog steeds? SL is echt de meest overhypte shit die er bestaat... (heb zelf ook een account gehad hoor...)
kom je evilducky nog wel eens tegen daar?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
klopt, het is ook overhyped, maar ik vermaak me er prima.
We hebben wel upgrade pakketten voor je te koop waarmee je jezelf kan upgraden naar first life..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hebben ze daar ook secondlife?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kom je evilducky nog wel eens tegen daar?
damn coolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben wel upgrade pakketten voor je te koop waarmee je jezelf kan upgraden naar first life..![]()
![]()
ik bied 10 L$quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je komt..
Prijs komen we wel uit..
Heb je hier iets aan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef Sickert het volgende:
Krijg DTM niet werkende
constant CTD
nu de files die ik had op cd gebrand en zo maar proberen te instaleren op C:
als het dan niet werkt geef ik het op
ook al die patch gedaan etc
kan ik nog mn 360 controler voor de pc niet testen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef ursel het volgende:
We hebben wel upgrade pakketten voor je te koop waarmee je jezelf kan upgraden naar first life..![]()
![]()
En betalen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja zal me vanavond opgeven.
Als je iets verzint verzin dan iig iets wat geloofwaardig is. De mail van het BoF Forum is al ruim een jaar kapotquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik kreeg net een emailtje van het BoF forum dat ik een vrijkaartje heb gewonnen voor de bootLAN!!![]()
![]()
dank u bestuur!!![]()
![]()
kapot en er niet op de juiste wijze mee om weten te gaan zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je iets verzint verzin dan iig iets wat geloofwaardig is. De mail van het BoF Forum is al ruim een jaar kapot
we noemen het ook welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kapot en er niet op de juiste wijze mee om weten te gaan zijn 2 verschillende dingen![]()
Ik niet geloof ik..... draait zoiezo perfectquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
we noemen het ook wel
Frankie
vanavond DTM
deze bikkel heeft het weer eens gefixt
hebben jullie die 1.1 patch er overheen of zonder?
bek houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef FJD het volgende:
Zonder patch
Vanavond dus met vier manToch leuker dan met z'n tweeen. Wel op TS allemaal he
Kan Kev z'n nieuwe headset showen
ik ben er dan ook al kan ik alvast wennen aan het spelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef FJD het volgende:
Ik heb eerder al tijdIk ga wel een rondje met Kev rijden dan als jullie er nog niet zijn. Vanaf een uurtje of 19:00/19:30 moet ik al kunnen rijden.
Voor de rapfans: Aries Spears: Vette imitator van LL Cool J, Snoop Dogg, DMX en Jay-Z...quote:SIXAXIS driver for PC
Op het moment dat je de controller aansluit herkent hij hem meteen. Alleen als je dan in het configuratiescherm via printers en andere hardware naar spelbesturing toe gaat, dan staat de controller aangegeven (playstation 3) alleen hij doet niks. Op het moment dat je het bovenstaande bestand download en installeert dan functioneert de tester en kun je hem instellen. Ik heb het net getest op Colin Mcrea"Dirt" en daar functioneerde het. Ik moest natuurlijk wel alle knopen instellen in het spel zelf! Maar hij herkende het zonder problemen.
Kom je ook nog naar de BootLAN?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef Suikermais het volgende:
Potver..Ik ben bang dat DTM pleite is van mijn hdd.
Wij spelen dalijk G E W O O N cl, Groningen nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef FJD het volgende:
Toch jammer dat Suarez voor het geld kiest en niet voor de sportieve verbetering
Ach ja, kost wel klauwe met geld..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wij spelen dalijk G E W O O N cl, Groningen niet![]()
![]()
Dat is altijd een 2e ja. Maar kwaliteiten heeftiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja, kost wel klauwe met geld..
Nu maar zien dat die het waar maakt..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als Suikermais em heeft zijn we al met z'n vijven!Ik hoop dat m'n verbinding dat trekt.
Om te kunnen hosten moet de volgende poorten openstaan in je router:
UDP 26900
UDP 27900
UDP 3658
UDP 20100
Ja dat ging vorig jaar ook zo goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wij spelen dalijk G E W O O N cl, Groningen niet![]()
![]()
UEFA cup 2002 bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als we dat gaan doen heb ik er nog een paar![]()
Hatsekidee, lekkere beukenootjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Spammerdespam..
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=7658
ben benieuwd wat ijs hierop te zeggen heeft
OMFG!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Hatsekidee, lekkere beukenootjes![]()
whehehe, geweldige uitspraak hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
OMFG!!Een gekke collega van mij zei dat vanmiddag ook terwijl hij neuk bewegingen stond te maken!
![]()
![]()
![]()
quote:Lowieke de Vos
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Lowieke de Vos is een personage in de TV serie De Fabeltjeskrant.
Lowieke de Vos is een levensgenieter van het Bourgondische type. Hij voorziet zichzelf voortdurend van lekkere hapjes. Enkele bekende uitspraken van hem zijn: "Mmm, lekkere hapjes. Dat wordt weer smikkelen en smullen met een portie beukenoten en een glaasje grenadine!" en "Hatsjikiedeeeeee!!!"
Hij is veelal in het Praethuis te vinden in het gezelschap van medecafémeubelstuk Meneer de Raaf.
Ger Smit heeft de stem van Lowieke de Vos ingesproken.
Zie ook: Lijst van personages uit de Fabeltjeskrant.
Die krijgt niemand.. daar moet je toch echt wel wat voor doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:24 schreef FJD het volgende:
Frank met DTM![]()
Die jongen zou dus nooit een racelicentie krijgen
Ik wist wel waar dat vandaan kwam hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehehe, geweldige uitspraak he![]()
Euh wat is er de 25e dan ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die krijgt niemand.. daar moet je toch echt wel wat voor doen![]()
Ik kom jullie ook nog wel een keertje ownen met dat DTM, als iemand die de 25e in DH is zo vriendelijk wilt zijn om hem voor mij ff op DVD te fikken en mee te nemen (kosten uiteraard vergoed)?![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wist wel waar dat vandaan kwam hoorIk ga liever naar het enge bos
![]()
K kijk niet meer zo vaak op de bof forumquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=377
Ik ben drbij! Jij komt toch ook wel? Gaan we lekker knuffelen!![]()
![]()
mmm ik weet niet of ik kom, las net dit verhaal over ursels kelderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:42 schreef FJD het volgende:
De admin Ibiza vakantie
Jij nam de zwembandjes toch mee IJs?
quote:Snel loopt hij tussen de op elkaar gestapelde kratten door naar de achterzijde van de kelderruimte, waar zeker niemand hem zal zien. Hij had deze ruimte ontdekt toen hij een keer straf had en de kelder op moest ruimen. Hij schopt zijn schoenen uit en trekt zijn shirt over zijn hoofd, vervolgens knoopt hij zijn broek los en samen met zijn boxer laat hij zijn broek naar beneden glijden zodat zijn halfstijve pik de vrijheid tegemoet springt. Hij kijkt in de voor hem onduidelijke reden aan de muur geplaatste spiegel en kijkt naar zijn slanke naakte lijf. Hij heeft kort bruin haar, bruine ogen en een lang slank lijf, hij kijkt in de spiegel terwijl zijn pik snel schokkend overeind komt en het vel van zijn eikel ontbloot. Hij kijkt trots naar zijn recht omhoogstaande lid, waarvan hij weet dat hij met zijn 21 cm bovengemiddeld is. Kijkend in de spiegel masseert hij met zijn vingers zijn ballen en kijkt hoe het voorvocht uit zijn eikel druppelt, zijn heupen bewegen ritmisch heen en weer. Dan hoort hij een kort gepiep, is het de deur? Even stopt hij en luistert gespannen, maar verder hoort hij niets meer. Hij maakt zijn vingers wat nat met wat speeksel en duwt dan twee tegelijk tussen zijn billen, steeds een beetje dieper. Zacht kreunend beweegt hij heen en weer. Hij stopt, hoort hij daar wat geschuifel, hij hoort niets. Langzaam beweegt hij zijn twee vingers weer tussen zijn gebruinde billen, een kreun van genot ontsnapt uit zijn mond.Hij kijkt weer in de spiegel, en ziet tot zijn schrik ........twee gezichten. "Gaat ie lekker", zegt de ene stem, die toebehoort aan Viro, hij heeft kort bruin haar, een gespierd lijf door het vele trainen in de sportschool, hij zit net als Ursel in de examenklas. Naast hem staat een blonde jongen die FJD heet. Ursel weet niets te zeggen en voelt zijn gezicht rood kleuren. "Hij is al een beetje ruimte aan het maken voor een lekkere geile paal, zo te zien", zei Viro glimlachend naar FJD. "Hij wist zeker dat we zouden komen", antwoordde FJD. "Ik was geil, ik wilde me gewoon even aftrekken", stamelde Ursel. "Maar er is toch veel meer van te maken", zei Viro plagend en deed een paar stappen naar voren, en liet zijn vingers over Ursel zijn gezicht glijden. "Wij hebben wel zin om he lekker te neuken, of niet FJD?", vervolgde hij en draaide zijn hoofd naar FJD. "Ik heb hem al een poosje op het oog, deze kans laat ik niet liggen", antwoordde FJD. Ursel wilde naar zijn kleren toe lopen, maar voor hij twee stappen kon verzetten, pakten de beide jongens hem beet en voor hij het wist stond hij met zijn armen omhoog vast aan een verwarmingsbuis vastgebonden. "Ze zullen me straks missen, het volgende lesuur begint over een kwartier", probeerde Ursel zich er nog uit te redden, maar hij wist dat het niet zou helpen. Hij zag FJD zich snel van al zijn kleren ontdoen, hij zag hoe zijn pik hard en recht vooruit tussen het blonde schaamhaar stond. "Zal ik eerst, dan maak ik wat ruimte voor jou", zei hij tegen Viro. Viro knikte alleen maar en Ursel zag de geile blik in zijn ogen. Hij voelde hoe Viro zijn billen uit elkaar drukte en voelde toen zijn warme pik tegen zijn roze gaatje aandrukken. Met een harde stoot drong Viro diep in hem, een schreeuw van pijn ontsnapte uit Ursel zijn mond en voelde het schrijnen van zijn billen. FJD sloeg zijn armen om hem heen en hij voelde zijn warme lijf tegen zijn rug, en toen het ritmische bewegen in hem. Langzaam trok de pijn weg en voelde hij het genot door zijn lijf sidderen. Hij voelde zijn pik zich weer oprichten tot hij keihard was. "Moet je eens kijken, hij vind het lekker", zei Viro en kwam vlak voor hem staan, terwijl hij zijn blouse losknoopte en achteloos op de grond gooide. Ursel keek naar de tatoeages op zijn armen en op zijn gespierde borstkas. "Je geilt ook op jongens dus", constateerde Viro. "Ja", antwoordde hij met schorre stem. Viro knoopte zijn broek los en drukte hem naar beneden, hij stond alleen nog maar met zijn witte boxer aan voor Ursel, waar een duidelijk bult zichtbaar was. Ursel hoorde het luide kreunen van FJD achter hem, en voelde zijn pik steeds sneller in hem bewegen. Hij voelde het snelle ademen van de jongen in zijn oren, en hoe zijn nagels zijn lijf om klemden. Toen volgde en harde kreun, en het trillen van zijn lijf, het warme zaad spoot in zijn darmen, hij voelde nog wat trillende naschokken van FJD zijn lijf en hoe zijn pik weer naar buiten gleed. "Dat was top", zei FJD zuchtend. "Trek mijn boxer naar beneden", gebood Viro. "Gaat een beetje meoilijk, ik zit vast", antwoordde Ursel. Viro maakte het touw wat langer zodat Ursel door de knieen kon, en zei dat hij het wel met zijn tanden kon doen. Ursel ging op zijn knieen en pakte met zijn tanden de rand van Viro zijn boxer en duwde hem stukje voor stukje om hem heen kruipend naar beneden. Ursel voelde een intense geilheid die hij nog nooit eerder had gehad door zijn lijf razen, bij het voelen en ruiken van Viro zijn huid, hij zette zijn tanden in Viro zijn boxer en trok hem achterover, om zijn stijve pik heen. Met een enorme sprong kwam hij tevoorschijn en kwam hard tegen Ursel zijn gezicht aan. Voor hem stond een keiharde hele dikke, maar niet al te grote pik, er onder slingerden een paar forse ballen. Viro kon zich niet langer beheersen en schopte zijn boxer uit en ging op zijn knieen achter Ursel, en trillend duwde hij zijn harde pik in Ursel zijn natte kontgaatje. Weer voelde hij een diepe schrijnende pijn bij het binnen dringen van de dikke pik, maar meer genoot hij van het gespierde lijf wat tegen hem aandrukte, de snelle ademhaling die langs zijn wangen gleed. Diep en hard stootte Viro in hem trillend over zijn hele lijf tot hij met een luide schreeuw zijn zaad in Ursel pompte. Tevreden trillend stootte hij zijn laatste zaad naar binnen en stond toen op. "Kijk eens hoe lekker hij het vind, zijn zaad ligt al op de grond", zei FJD. Ursel keek naar beneden en van wat hij dacht dat het voorvocht was, bleken klodders zaad te zijn. Maar hij voelde zich geiler dan hij ooit gewwest was en keek verlangend naar de nog halfstijve glimmende pik van FJD vlak voor hem, hij richtte zich op en nam tot verbazing van de beide jongens FJD zijn pik in zijn monde en begon er gretig mee te spelen. Binnen enkele seconden stond de pik weer fier vooruit, en zuchtend en kreunend van genot, bewoog FJD zijn onderlijf tot zijn zaad gulzig door Ursel werd ingeslikt. Toen volgde de dikke pik van Viro die hij met net zo'n gulzigheid leeg zoog, terwijl zijn eigen pik hard en dik op knappen stond. "Dit was lekker", zeiden Viro en FJD vrijwel tegelijkertijd en lachten tevreden naar elkaar, terwijl ze zich aankleden. "Maak je mij ook nog los", vroeg Ursel een beetje ongerust toen ze aanstalten maakten om weg te gaan. "Ja, maar je moet nog wel wat doen", zei Viro lachend. "Voor je, je kleren terug krijgt, ga je jezelf even lekker af staan rukken in de gang", zei Viro. "Dat doe ik niet, als er iemand langs komt", stribbelde Ursel tegen. "Die kans is niet zo groot, de lessen zijn begonnen", zei FJD. "Oke", zei Ursel en nadat ze hem los hadden gemaakt liepen ze de trap op naar de gang. "Ik wil je zaad op de tegels zien liggen", zei Viro en duwde hem toen de gang op. Daar stond Ursel, helemaal alleen met zijn halfstijve pik,snel nam hij hem in zijn hand en begon zich af te trekken, al snel werd zijn pik weer hard. Eigenlijk wond hem dit ook nog wel op ook, uitdagend keek hij dan ook de lange verlaten gang in,terwijl hij zijn grote pik heen en weer bewoog. Toen ging de deur open van een lokaal! Daar kwam een jongen met lang zwart haar in zijn richting lopen, tot hij Ursel zag. Ursel hield zijn pik uitdagend naar voren en voelde een enorme druk in zijn lendenen tot hij zijn zaad met een wijde boog op de tegels spoot, trillend van genot en grijnzend van oor tot oor zei hij tegen Boefje zijn klasgenoot. "Ik ben gewoon een beetje geil".
quote:Viro zegt:
omg hoe kom jij aan zulke ideen ?
IJsmuts zegt:
komt uit mn dagboek
Viro zegt:
omg
Viro zegt:
nu snap ik de kots smilie
IJsmuts zegt:
tja, je maakt wele ens wat mee he
IJsmuts zegt:
whehehe
Viro zegt:
k denk dat ik de topic maar eens moet nomineren voor classic vanwege je verhaal
IJsmuts zegt:
mja doe maar niet
IJsmuts zegt:
staan er zat van op geileverhalen,nl
IJsmuts zegt:
is niet echt orgineel
IJsmuts zegt:
Viro zegt:
en ik echt denk dat jij het geschreven hebt
IJsmuts zegt:
IJsmuts zegt:
jahjah, ik heb niks beter s te doen
Viro zegt:
gewoon op een porno site verhalen gaan rippen en namen vervangen
Viro zegt:
ga rukken of je vriendin lastig vallen
IJsmuts zegt:
whehehe idd
Viro zegt:
mijn god kerel
Viro zegt:
you are the biggest sick minded bastard i've seen in my enitre life
Je gaat toch niet zeggen dat je het ook gefilmed hebt he...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mmm ik weet niet of ik kom, las net dit verhaal over ursels kelder![]()
[..]
Om Viro dan maar verder te quoten..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehe, sommige mensen.......![]()
[..]
quote:Viro zegt:
thuis bij jou repetitie voor ijsmuts zijn verhaal
ursel zegt:
ursel zegt:
Viro zegt:
gast![]()
Viro zegt:
meen je niet
ursel zegt:![]()
#315684quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je het ook gefilmed hebt he...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Om Viro dan maar verder te quoten..
[..]
tuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt me toch wel van mijn goeie kant gefilmed toch??![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:29 schreef dekkered het volgende:
lolzzz
altijd oploaden met anonieme titel hequote:
Keu-ze zat..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef FJD het volgende:
Maar goed dat ik 's nachts weer thuis slaap![]()
Nu Ursel ook die biljartkeus heeft
Dacht wel dat je dat zou zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
altijd oploaden met anonieme titel he![]()
Kom je ook op de BootLAN bugs?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:34 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Dacht wel dat je dat zou zeggen![]()
is goed hoor schatjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
ook een voor jou schrijven?
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Bootlan misschien, weet ik nog niet zeker. Als ik kom iig niet het hele weekend. BBQ in DH wordt lastiger omdat het aan de andere kant van het land isen omdat me ouders dan al een feest hebben
.
quote:
quote:Ik zal beginnen met mijzelf voor te stellen, ik ben Dekkered, 19 jaar, mannelijk en ik zie er als ik het zelf mag zeggen lekker sportief uit. Ik ben net klaar met mijn MBO opleiding en geniet van mijn vakantie. IJsmeis mijn vriendin is 18 jaar. Ze is al echt een slanke jonge vrouw. Ze is 1.70 en heeft donkerblond haar een mooie Cup B. Aangezien ik niet veel te doe had heb ik een bijbaan gezocht en gevonden. Ik werk overdag in een supermarkt. ’s Avonds zit ik veel bij IJsmeis. IJsmeis woont samen met haar moeder in een leuke eengezinswoning. Yvonne, haar moeder, is een mooie vrouw van 35 jaar oud. Ze was al zwanger van IJsmeis toen ze 18 was. Helaas heeft haar toenmalige vriend haar verlaten en sindsdien is ze single gebleven. Yvonne is 1.75 lang, heeft blond haar en heeft cup C. Laatst was ik bij IJsmeis en zouden we een film gaan kijken. Helaas houden IJsmeis en ik van verschillende soorten films. IJsmeis houd van comedy’s en ik meer van actie/thriller. Daarom was de film voor mij al snel saai. Ik zei dat ik even naar de WC moest en liep haar kamer uit. Haar kamer bevind zich op de 1e verdieping, verder is daar de badkamer en de slaapkamer van haar moeder. Voor de WC moet je naar beneden. Ik liep rustig naar beneden en wilde net de WC binnen stappen toen ik rare geluiden hoorde uit de kamer. Ik liep naar de kamerdeur toe die op een kier stond. En tot mijn verbazing zaten Yvonne en de buurvrouw wel heel dicht bij elkaar op de bank. De hand van Yvonne was inmiddels al op verkenning uit gegaan. De buurvrouw had haar hoofd al naar achteren geslagen en Yvonne maakte de blouse helemaal los. Tot mijn verbazing had de buurvrouw geen BH aan. De buurvrouw had zover ik kon zien kleine borsten maar wel hele mooie tepels. Yvonne begon heerlijk aan de tepels te zuigen, de buurvrouw genoot er zichtbaar van. De hand van Yvonne ging inmiddels naar beneden in de broek van de buurvrouw. De buurvrouw begon al stilletjes te kreunen. Mijn jonge heer kon dit alles niet aan en werd al stijf. Om meer ruimte in mijn broek te creëren deed ik mijn broek los. Toen ik weer de kamer in keek zag ik dat de buurvrouw haar broek en slipje uit had gedaan. Yvonne begon de buurvrouw nu heerlijk te likken. Naast het likken vingerde ze de buurvrouw ook nog met enkele vingers. Dit was teveel en ze kwam al snel schokkend klaar. Voldaan gaf de buurvrouw Yvonne een heerlijke tongzoen. Helaas moest ik snel naar de WC en terug naar boven, anders zou IJsmeis vast naar beneden komen. Ik kon het op de WC niet laten en masturbeerde mezelf tot een heerlijk orgasme. Daarna ging ik snel weer naar boven en we keken de film af. Na de film gingen IJsmeis en ik naar beneden. Daar zaten haar moeder en de buurvrouw inmiddels aan een glaasje wijn. Net of er niets gebeurd was. Ik zei dat ik maar eens naar huis moest gaan en verliet samen met IJsmeis de kamer. In de tuin namen we afscheid met een heerlijke tongzoen. Net toen ik op de fiets wilde stappen pakte IJsmeis me bij het kruis, deze moet de volgende keer maar aan de beurt komen…. Wat een geweldig vooruitzicht was dat. Een paar dagen later had IJsmeis het idee gekregen om een tuinfeest te organiseren. Ze had een aantal vriendinnen uitgenodigd en ik moest ook maar komen. Toen ik bij IJsmeis aankwam waren haar vriendinnen er al. De sfeer zat er al goed in. Ik vroeg aan IJsmeis of haar moeder ook thuis was. Ze zei dat die binnen was. Ik liep naar binnen en gelijk door naar boven om mijn slaapspullen bij IJsmeis op haar kamer te brengen. Ik liep op de terugweg langs de kamer van haar moeder en de deur stond wederom op een kier. Ik loerde naar binnen en zag haar moeder naakt op bed liggen, ze was zichzelf heerlijk aan het verwennen met een dildo. Dit beeld maakte mijn jonge heer wakker. Ik wilde de knoopjes van mijn broek los maken, maar door een ongecontroleerde beweging raakte ik de deur. De deur ging iets verder open maar maakte wel een krakend geluid. Yvonne keek op en zag mijn hoofd door de deuropening. Schijnbaar geschrokken trok ze snel de dekens over zich heen. Na enkele seconden stamelde ik wat excuses uit. Yvonne herstelde zich en vroeg of ik even binnen wilde komen, dit moesten we wel even netjes uitpraten. Ik kwam binnen en deed de deur achter mij dicht. Yvonne vroeg aan mij hoelang ik er al stond. Ik zei dat ik er net enkele minuten stond. Ze ging verder en vroeg aan mij wat ik van haar vond. Ik stamelde dat ik het wel geil vond. Yvonne vond het nu wel net zo eerlijk dat ze mij ook naakt mocht zien. Ik wist niet helemaal wat ik moest doen, het is tenslotte de moeder van mijn vriendin. Voor ik kon bedenken wat ik moest doen stapte ze uit bed en trok mijn broek uit. Mijn lul was nog steeds stijf en kwam net boven mijn boxer uit. Ze deed deze naar beneden en zei dat IJsmeis maar geluk had met zo’n vriend. Ze pakte mijn lul en begon er zachtjes aan te likken. Ik wist niet wat ik mee maakte. De eerste keer in mijn leven werd ik gepijpt. Ze zoog steeds harder aan mijn lul en ik voelde een orgasme opkomen. Ze ging steeds sneller heen en weer en voordat ik het wist spoot ik haar hele mond vol. Ze slikte alles door. Dat smaakte lekker zei ze. Nu moet je mij maar eens verwennen. Ik had nog nooit een vrouw verwend. Yvonne trok me mee het bed op. Ze zei dat ik maar lekker moest beginnen met haar te likken. Ik begon ongecontroleerd te likken. Al snel stuurde Yvonne me naar het goede plekje. Ze begon steeds meer geluid te maken en ook zij kwam schokkend klaar. Toen ze weer bij was gekomen bedankte ze me voor het heerlijke orgasme. Ze zei dat ik maar snel naar beneden moest gaan want het feest was bezig. Dit was nog maar het begin van de avond...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehe, sommige mensen.......![]()
[..]
lijersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Om Viro dan maar verder te quoten..
[..]
die mail ik je wel een keer, anders wordt ze boos op me en dat wil ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
IK WIL MEER!!!
(en dan met ijsmeis)
quote:
Ze is al op de hoogte gebrachtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die mail ik je wel een keer, anders wordt ze boos op me en dat wil ik niet![]()
BOEFJE!!!! jij kan zo mooi je excuses aanbieden, wil je dat alvast namens mij doen?quote:
euh hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
BOEFJE!!!! jij kan zo mooi je excuses aanbieden, wil je dat alvast namens mij doen?![]()
nu komt Ijsmeis gelijk op ons afquote:
Ze is zelf ook niet de oudste maar ik kan me weinig voorstellen dat ze opgewonden raakt van 16 jarige hitsige pubersquote:
hoi ijsmeisquote:
quote:quote name='Mr.Baus' date='Aug 4 2007, 12:39 ' post='7044']![]()
![]()
Welkom!
![]()
Laat je niet misleiden door mijn posts over jou in dit topic hoor.. Drank, Frustraties, Eerste reactie.. je weet wel..
We zijn met zijn allen uiteindelijk toch tot een goede oplossing gekomen en daar ben ik erg dankbaar voor![]()
En daarnaast ben ik op internet iets losser en ongenuanceerder dan IRL![]()
Bij deze mijn excuses, mocht je je beledigd voelen door mijn vrouwonvriendelijke posts..
*gromm* ijsmeis jouw zweepje lig nog bij mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze is zelf ook niet de ouste maar ik kan me weinig voorstellen dat ze opgewonden raakt van 16 jarige hitsige pubers
17!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze is zelf ook niet de ouste maar ik kan me weinig voorstellen dat ze opgewonden raakt van 16 jarige hitsige pubers
ik moest van jou komen postenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
prachtig al die hitsige pubers hier ineens![]()
![]()
quote:
You wishquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
*gromm* ijsmeis jouw zweepje lig nog bij mij![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:19 schreef ursel het volgende:
[..]
over wie ging het verhaal nouquote:
Alles wat na de 80er jaren is geboren is te jongquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
over wie ging het verhaal nou![]()
en er komt er nog 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis ook niet een party.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben net terug van een BBQ in Den Haag. Ligt nogal uit de buurt. Dus ik denk het niet!
En lan-party's doe ik niet aan mee![]()
.
En daarvoor zeker te oud..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alles wat na de 80er jaren is geboren is te jong.
volgens het verhaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hoi Anne!
Alles goed?
chocolaatjes geeft enzo![]()
Ga je nog een stoere foto met BoF patch posten voor ons? pls?![]()
![]()
wacht maar! je staat verstelt als je mij ziet met mijn zangkunstenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
1 haar, twee haren, iig erg jongquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:06 schreef dekkered het volgende:
17!!!!
Mooi he, hoe al die pubers ineens opleven, als er een vrouw in het topic komt kijkenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mooi he, hoe al die pubers ineens opleven, als er een vrouw in het topic komt kijken
Ga toch de stad in, dan ontmoet je nog eens iemand, laat ijsmeis lekker met rust, die is toch al best.
Jullie zijn nog jong en kunnen ze nog onbedorven krijgen
Auw dat doet pijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie zijn nog jong en kunnen ze nog onbedorven krijgen
Alves is ook weer thuis..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Auw dat doet pijn.
Nee niet zo snel.
Pas op, m'n ouders kunnen zo thuis komen.
Wees er maar blij mee
Drenthe is nu ook definitief naar Real. Zou fijn zijn als Schneijder volgt
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
De BoF Voetbalbal Toto
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=378Allemaal meedoen en inzetten
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie nu dat het weekend van de bootlan AZ-Ajax is en PSV-Feyenoord. Eerste echte krachtmeting van het seizoen.
Hmmm misschien eens kijken of we iemand kunnen vinden die z'n satteliet verbinding een dag wil uitlenenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie nu dat het weekend van de bootlan AZ-Ajax is en PSV-Feyenoord. Eerste echte krachtmeting van het seizoen.
Schijnt weer dat je "andere kaarten" erin kan doen.... Zucht vroeger.... Goldcard erin codes proggen en welkom aan ALLE zenders!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmmm misschien eens kijken of we iemand kunnen vinden die z'n satteliet verbinding een dag wil uitlenenIk heb nog schotel en ontvanger liggen, alleen ik heb geen abo
Daar moeten we dan even naar zoeken! Als je contacten hebt dan hoor ik dat graag van je. Dan kunnen we ook voetbal kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef RudyCarell het volgende:
Schijnt weer dat je "andere kaarten" erin kan doen.... Zucht vroeger.... Goldcard erin codes proggen en welkom aan ALLE zenders!
Laat staan dat het handig is voor op een boot..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef FJD het volgende:
Kan dat niet alleen vanaf een Versatel verbinding?
Daarnaast zal de kans klein zijn dat er een internetverbinding is. De scouting is nou niet echt een plek waar een internetverbinding een vereiste is.
http://www.satbox.nl/archive/index.php/f-6.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar moeten we dan even naar zoeken! Als je contacten hebt dan hoor ik dat graag van je. Dan kunnen we ook voetbal kijken![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt voor de info Ursel. Dan zet ik m'n PC wel in het leidinghok
Je kan hem natuurlijk ook onder je kussen leggen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt voor de info Ursel. Dan zet ik m'n PC wel in het leidinghok
Lamlulquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
er is altijd wel iemand die wakker blijft
en dus iemand die op de pc's kan letten desnoods gaat er iemand voor de deur slapen
Je kent de regel, de laatste bar-hangers slapen in het ruim. Kan me niet voorstellen dat jij de bar zo vroeg zal verlaten..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm, het is het leiding hok en niemand die vervolgens vraagt of ik wel al die spullen wil in mijn kamer![]()
Ik neem me eigen bar wel meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kent de regel, de laatste bar-hangers slapen in het ruim. Kan me niet voorstellen dat jij de bar zo vroeg zal verlaten..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:32 schreef Lekiamh het volgende:
okay, ik heb me maar eens ingeschreven
en zijn er vaste tijden waarop men moet spelen ofzo?
Nope we hebben geen verplichtingen. Je bent inmiddels gevalideerd op het eigen forum, ik zou zeggen stel jezelf daar voor en lees eens wat door. Verder is het momenteel wat rustig op het BF2 gebied, aangezien het vakantieperiode is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:32 schreef Lekiamh het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:32 schreef Lekiamh het volgende:
Je beschrijft nu de lan en niet zomaar casual online play.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt nu toegang tot t forum. Vaste tijden hebben we niet. Alles bij BoF is vrijwillig en zonder enige verplichting dan wel strenge regels.
Normaal gesproken zal het ongeveer zo gaan:
Ontbijt.
Iemand schreeuwt "He jongens zullen we BF2 spelen?"
Ander schreeuwt "Nee joh DTM"
Weer een ander schreeuwt "Of Call of Duty?"
Meesten roepen "Ja Call of Duty!"
Dat speelt men dan een paar uurtjes en dan begint het weer van voor af aanOndertussen wordt er het nodige bier gedronken, wordt er vast nog wel een keer gezwommen, wordt er ook nog wel op de Xdoos en de Wii gespeeld en er zal vast ook nog wel een balletje getrapt worden als er een grasveldje is.
BoF LAN
Natuurlijk bedoel je dat je op de server komt spelen maar dat doet er niet toe. Ik spam gewoon raak
De andere server van ons (Just Tits)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:41 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
dankje, ik check het forum meteen even!
Das makkelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef ursel het volgende:
- Bioschock (24-08-2007) Geen MP
- Medal of Honor Airborne (06-09-2007)
- Halo 3 (24-09-2007)
- Grand Theft Auto IV (19-10-2007)
- Assassin's Creed (09-11-2007) Geen MP
- Call of Duty 4 (09-11-2007)
- Crysis (16/11/2007)
- Mass Effect (11/2007)
gewoon BF2?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef ursel het volgende:
Is er eigenlijk al duidelijkheid wat het nieuwe spel wordt dat we gaan spelen.
Even wat release dates uit het game-topic geplukt..
- Bioschock (24-08-2007)
- Halo 3 (24-09-2007)
- Assassin's Creed (09-11-2007)
- Crysis (16/11/2007)
- Mass Effect (11/2007)
Gaat een dure maand worden al deze games aan te schaffen. Crysis komt er hoe dan ook. Maar een potentiele 2e kan geen kwaad..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef ursel het volgende:
- Bioschock (24-08-2007)
- Halo 3 (24-09-2007)
- Crysis (16/11/2007)
- Mass Effect (11/2007)
Gaat een dukke maand worden al deze games te downloaden.
Dat zijn de games die ik haal, de rest boeit mij nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef ursel het volgende:
- Bioschock (24-08-2007)
- Halo 3 (24-09-2007)
- Crysis (16/11/2007)
- Mass Effect (11/2007)
Gaat een dure maand worden al deze games aan te schaffen. Crysis komt er hoe dan ook. Maar een potentiele 2e kan geen kwaad..
Ook maar ff mijn lijstje laten zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef ursel het volgende:
- Bioschock (24-08-2007)
- Halo 3 (24-09-2007)
- Crysis (16/11/2007)
- Mass Effect (11/2007)
ik download eerst al die games voor ik er 1 koopquote:
9800 GTXquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:50 schreef ursel het volgende:
Denk dat ik ook voor het lijstje van Fer en Buggie ga..
Sowieso Crysis 100% zeker en een 2e game ook..
maar daarbij is totaal geen teamplay te bekennenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:59 schreef RudyCarell het volgende:
Hoewel COD4 er ook erg goed uitziet... http://www.gamer.nl/doc/41075
Als je dat erg vind, waarom zit je dan bij BoF?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:03 schreef Sickert het volgende:
maar daarbij is totaal geen teamplay te bekennen
op de server spelen we bestwel samenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je dat erg vind, waarom zit je dan bij BoF?
1.5 uur dtmquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:11 schreef FJD het volgende:
Ik hoef niet de hele avond te DTMen iigWil aan t begin v/d avond Frankie wel even les geven
maar daarna wel weer over op BF2
quote:"Het allerbelangrijkste is dat we de eerste competitiewedstrijd van VVV-Venlo winnen. Als dat lukt heb je een goede voorbereiding gehad. Verlies je, dan was de voorbereiding dus niet goed", doceert Van Gaal op de officiële website van AZ.
ajohquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:30 schreef FJD het volgende:
19:00 moet in theorie lukken alhoewel ik geloof ik wel laat eet.
jah, kan ik wel doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJs doe je vanavond ook een rondje mee, gezellig op TS?
Je heb hem toch niet gesloopt toch??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:53 schreef Veerie het volgende:
iemand een idee hoe ik Teamspeak op 1 pc 2 keer kan laten draaien?
dan kan veer ook mee luisteren![]()
Ps heb de server van Ursel ene beetje aangepast
(sickie)
maakt me niet veel uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat doen we vanavond met de server?
Gaat die op IO of houden we hem op voertuigen?
Mappen kunnen we altijd wel toevoegen.
IJs doe je vanavond ook een rondje mee, gezellig op TS?
Ik Kefje sloopt nooit iets!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Je heb hem toch niet gesloopt toch??
jah douw maar op voertuigen, lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:56 schreef Veerie het volgende:
[..]
maakt me niet veel uit
voertuigen zijn voor een keer wel weer leuk
en wij zijn minstens met 6 man (incl veer)
dus we krijgen m wel vol![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mij maakt het geen fuk uit waar die op staat, wil alleen maar ff weten hoe laat
en komt ursel ook??
lama, ik lees het al, na DTM![]()
Bioshock -> Nee, lijkt me bagger.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef ursel het volgende:
- Bioschock (24-08-2007)
- Halo 3 (24-09-2007)
- Crysis (16/11/2007)
- Mass Effect (11/2007)
Psst, je zit verkeerd. Je moet hier zijn..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Halo 3 & Mass Effect verschijnen alleen op de Xbox 360.
[..]
Bioshock -> Nee, lijkt me bagger.
Medal of Honor Airborne -> Ja, kopen voor Xbox 360.
Halo 3 -> Ja, staat in de pre-order voor de Xbox 360
Grand Theft Auto IV -> Komt pas in April 2008In mijn ogen de beste game serie ooit, deze wordt vast ook weer geniaal. S.E. staat in de pre-order voor de Xbox 360.
Assassin's Creed -> Directe aanschaf voor Xbox 360.
Call of Duty -> Wederom directe aanschaf voor Xbox 360.
Crysis -> Alstie enigzins draait op m'n PC koop ik em zeker voor de MultiPlayer.
Mass Effect -> Misschien na een tijdje kopen voor de Xbox 360.
Wordt een mooi najaar
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien doe ik vanavond ook wel ff met BF2 mee.
je kunt ook gewoon 2 headsets aansluitenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:53 schreef Veerie het volgende:
iemand een idee hoe ik Teamspeak op 1 pc 2 keer kan laten draaien?
dan kan veer ook mee luisteren![]()
Ps heb de server van Ursel ene beetje aangepast
(sickie)
Vandaag de Q6600 binnen gekregenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:54 schreef Sickert het volgende:
9800 GTX
gaat veel centjes kosten
ik ga wel mee met crysis
derest down ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |