Ben er ook al eens een weekendje geweest..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in kleurdiep-rood
http://www.onze-vlaamse-regio.com/ursel.shtmlJe eigen dorp
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er ook Ursel bier?
Als je admin wilt worden moet je maar eens mij aanspreken op msn of xfire. Moet je alleen de JT server joinen dan maak ik je admin.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leuk dat de JT server het goed doet, maar altijd als ik erop speel (da's maar heel soms) wordt ik gek van die spelers die de regels overtreden. Nu hebben we er nog al veel, maar de laatste 2x dat ik er heb gespeeld ben ik in de heli buiten het veld gehangen, geTKed en enorm veel gespawnkilled in de uncap![]()
Kunnen jullie mij ook niet even admin maken? Kan ik tenminste wat kicks uitdelen, waardoor de overige spelers direct wat rustiger worden
Zolang als mijn server nog up is 85.92.137.29:8767quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
vd week las ik iets over gezeik op TS.
ik dacht dat ie opgeheven is,of word er een public gebruikt?
ip please!
Wat dacht je, als ik toch niet gezond verklaart wordt kan ik net zo goed op de invalide plek gaan staan met mijn alarmlichten aan..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:31 schreef FJD het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis
Alarmlichten aan laten staan![]()
Nu even hardlopen
Meteen even bikkelen voor de 10km
is dat nog steeds dezelfde als op 24aug 2006?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang als mijn server nog up is 85.92.137.29:8767
Pass kan je opvragen..
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:53 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
is dat nog steeds dezelfde als op 24aug 2006?
das nl de eerste die ik tegenkwam opt bof forum
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef ursel het volgende:
Wat dacht je, als ik toch niet gezond verklaart wordt kan ik net zo goed op de invalide plek gaan staan met mijn alarmlichten aan..
12.4 km/hquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Helemaal stuk maar toch 10km in 48:20 gelopen![]()
psw is toch gewoon nog hetzelfde.. enkel nieuwe adresjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:04 schreef ursel het volgende:Als ut goed is tenminste wel..
Ik PM uhm wel..
De inbox "dr.bibber1974" is niet beschikbaar
Voel eens aan je voorhoofd manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef ursel het volgende:
12.4 km/h
Dat wordt een marathon in 3:23:56
Ja baasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Voel eens aan je voorhoofd manZou wel geniaal zijn om het binnen 3:30:00 te doen maar dat is nog heel erg optimistisch. Ach, ik heb nog 7 maanden training voor de boeg
![]()
Raffie ga je eens inschrijven voor de BootLAN man!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef nikky het volgende:
TVP's verwijder ik als ik ze zie. Het ziet er niet uit en zijn loze postings in een topic. Topicvervuiling.
Ik durf nog wel een discussie aan te gaan dat het niveau van een tvp hoger is dan het gemiddelde niveau van een BoFpostquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef ursel het volgende:
Als er nou nog eentje een TVP doet ik verdomme een topic report bij Nikky..![]()
![]()
![]()
Want, zoals Nikky zegt:
Misschien is het dan ook beter als we jou uit deze reeks halen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik durf nog wel een discussie aan te gaan dat het niveau van een tvp hoger is dan het gemiddelde niveau van een BoFpost
Dan is de hele discussie nutteloos geworden, dan is het gewoon zeker dat het gemiddelde niveau onder die van een TVP ligtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:25 schreef ursel het volgende:
Misschien is het dan ook beter als we jou uit deze reeks halen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef FJD het volgende:
@Jorrit. Zeg t maarIk zie Frankie nergens
![]()
Zou die overwerken?
Heb ik nog alle tijd om m'n raceoutfit uit de kast te halen, m'n helm op te poetsen en lekker in m'n bril te spugen tegen t aanslaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dus het mag van mij wel iets later op de avond
Bootlan misschien, weet ik nog niet zeker. Als ik kom iig niet het hele weekend. BBQ in DH wordt lastiger omdat het aan de andere kant van het land isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga je mee bootlannen en BBQ-en in DH..
Ik zeg het nog 1 keer: Inschrijven of opr....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:17 schreef staticdata het volgende:
.
boefjequote:
kan je wel die 2 rode stoelen meenemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:24 schreef staticdata het volgende:
mijn pc meenemen is niet te doen, maar xboxen op iemand ander zijn console is ook leuk
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:43 schreef Mr_Baus het volgende:
--Knipperdeknip--
Topic report plaatst..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo dat was mijn allereerste tvp ooit
Nikky haalt hem zo wel weg, of niet ursel
Hoe laat gaan we eigenlijk race vanavond?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kan je wel die 2 rode stoelen meenemen?![]()
Leg je het laminaat er toch gewoon omheenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:31 schreef staticdata het volgende:
[..]die zijn vandaag toevallig bezorgd
maar beetje vroeg als er nog geen laminaat ligt
Nope, valt reuze mee! Dat is namelijk de kracht van het bedrijf, we maken grotendeels watergedragen productenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
boefjeis dat niet slecht voor je, in zo'n ketel vol verfdamp zitten??
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nope, valt reuze mee! Dat is namelijk de kracht van het bedrijf, we maken grotendeels watergedragen producten![]()
Quality & Enviroment![]()
Maar als je een dagje met oplosmiddelhoudende shit bezig bent... dan slaap je wel lekker ja!![]()
En bij het pasta mengen voor de sierpleisters gaat er ook ammoniak in, is je neus meteen weer schoon![]()
Trouwens, als het echt linke shit is dan hebben we gelaatsmaskers enzo hoor![]()
Dampen valt wel mee, alles valt wel mee.. met een paar uitzonderingen.. Wij gebruiken bijvoorbeeld heel veel van die medical latex handschoentjes / condooms voor je klauwen, die moet je dus nie gebruiken als je met MEK aan de gang gaat, vanmiddag nog 1 in een blik met MEK gegooid.. was met 5 tellen weg![]()
MEK is altijd leuk om mee te spelen ja. kan me nog herinneren dat we dat gebruikten bij de luchtmacht, handschoentjes waren zo weg dan. en een halfgelaatsmasker is altijd handig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nope, valt reuze mee! Dat is namelijk de kracht van het bedrijf, we maken grotendeels watergedragen producten![]()
Quality & Enviroment![]()
Maar als je een dagje met oplosmiddelhoudende shit bezig bent... dan slaap je wel lekker ja!![]()
En bij het pasta mengen voor de sierpleisters gaat er ook ammoniak in, is je neus meteen weer schoon![]()
Trouwens, als het echt linke shit is dan hebben we gelaatsmaskers enzo hoor![]()
Dampen valt wel mee, alles valt wel mee.. met een paar uitzonderingen.. Wij gebruiken bijvoorbeeld heel veel van die medical latex handschoentjes / condooms voor je klauwen, die moet je dus nie gebruiken als je met MEK aan de gang gaat, vanmiddag nog 1 in een blik met MEK gegooid.. was met 5 tellen weg![]()
quote:
You got kicked by the server by Misterfoxquote:
jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je weer een droom gehad waarin je Server Admin van BoF! was?
You got kicked by the server by Misterfoxquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Silver_Shark het volgende:
You got kicked by the server by Misterfox
reason: " Teringlijers" kicked for 30min
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:33 schreef FJD het volgende:
[..]
reason: " spawning" kicked for 30min
reason: "shooting" kicked for 30min
reason: "driving" kicked for 30min
reason: "don't die when shot by admin" kicked for 30min
reason: "killing the admin" kicked for 30min
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:33 schreef FJD het volgende:
[..]
reason: " spawning" kicked for 30min
reason: "shooting" kicked for 30min
reason: "driving" kicked for 30min
reason: "don't die when shot by admin" kicked for 30min
reason: "killing the admin" kicked for 30min
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef ursel het volgende:
Whehehe.. raad eens hoe meneer aan deze gaatjes komt??![]()
[afbeelding]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Een duidelijk voorbeeld waarom kinderen nooit met dat soort spul rond moeten lopen..quote:
Feyenoord praat opnieuw met Real over Drenthequote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:39 schreef ursel het volgende:
FC Groningen wint arbitragezaak Suarez
FC Groningen - Ajax
3-1![]()
Het recht zal zegevieren..
Drenthe, maak je borst maar nat..
Drenthe gaat volgens de Telegraaf voor ¤ 13 miljoen naar Real Madrid. Denk niet dat het nog tot een arbitragezaak komt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:39 schreef ursel het volgende:
FC Groningen wint arbitragezaak Suarez
FC Groningen - Ajax
3-1![]()
Volgens deze quote zou je al wakker moet zijn..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Drenthe gaat volgens de Telegraaf voor ¤ 13 miljoen naar Real Madrid. Denk niet dat het nog tot een arbitragezaak komt...
quote:
Arbritagezaak worden zelden gewonnen door de speler maar het zet de verhoudingen zo op scherp dat de speler daarna vaak alsnog vertrekt. Gisteren stond in het AD dat in het verleden 1 iemand de zaak had gewonnen en toevallig vandaag nog eentje van een speler van VVV of MVV oid. Tis dus puur een pressiemiddelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:39 schreef ursel het volgende:
Bakens ook na korting te duur voor Heraclesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Arbritagezaak worden zelden gewonnen door de speler maar het zet de verhoudingen zo op scherp dat de speler daarna vaak alsnog vertrekt. Gisteren stond in het AD dat in het verleden 1 iemand de zaak had gewonnen en toevallig vandaag nog eentje van een speler van VVV of MVV oid. Tis dus puur een pressiemiddel
Nope.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef ursel het volgende:
Die de boertjes hadden toen toch ook gewonnen ofzo?
Gaan we het dit keer wel combineren met de FOK voetbal manager??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef FJD het volgende:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=10172
Ook de BoF Voetbalpoule staat weer op het punt van beginnen. De Winterkampioen wordt in het weekend van 14 December gekroond in Den Haag
Ik zet alvast een krat Grolsch in!
quote:We hebben daarom het besloten om net als vorig jaar de 1e speelronden als oefenrondes te beschouwen: alle wedstrijden die voor 3 september 2007 gespeeld worden, kunnen wel worden voorspeld, deze wedstrijden tellen echter NIET mee in de uiteindelijke stand (voor de prijzen).
het is sowieso belachelijk om 4 ton te vragen voor een speler die over 10 maanden transfervrij is, en vorig jaar bijna niet gespeeld heeft. waardeloze uitkomst dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Bakens ook na korting te duur voor HeraclesHij had deels gewonnen, alleen heeft het weinig resultaat gehad..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is sowieso belachelijk om 4 ton te vragen voor een speler die over 10 maanden transfervrij is, en vorig jaar bijna niet gespeeld heeft. waardeloze uitkomst dus
En natuurlijk de BBQ in DH..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Inco, kom je ook naar de BootLan gezellig CoD2 spelen en bier drinken![]()
![]()
Zo nu eerst maar eens me bed uit
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga je mee bootlannen en BBQ-en in DH..
hebben ze daar ook secondlife?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Inco, kom je ook naar de BootLan gezellig CoD2 spelen en bier drinken![]()
![]()
Zo nu eerst maar eens me bed uit
doe je dat nog steeds? SL is echt de meest overhypte shit die er bestaat... (heb zelf ook een account gehad hoor...)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hebben ze daar ook secondlife?
quote:The majority - 61 percent - of Second Lifers are European, compared with 19 percent from North America. Germany (with a population around 82 million) provides 209,000 of Second Life's active residents, compared with 207,000 from the US (population 300 million).
klopt, het is ook overhyped, maar ik vermaak me er prima.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
doe je dat nog steeds? SL is echt de meest overhypte shit die er bestaat... (heb zelf ook een account gehad hoor...)
kom je evilducky nog wel eens tegen daar?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
klopt, het is ook overhyped, maar ik vermaak me er prima.
We hebben wel upgrade pakketten voor je te koop waarmee je jezelf kan upgraden naar first life..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hebben ze daar ook secondlife?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kom je evilducky nog wel eens tegen daar?
damn coolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben wel upgrade pakketten voor je te koop waarmee je jezelf kan upgraden naar first life..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |