Whehequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
de goeie ouwe tijd
![]()
wij gingen in de winter met NO waar het 4x4 terrein is en nu de reebok op de maasvlakte staat altijd op de weg knallen.dik 90km/u naast de auto op zelfgemaakte buggies.(op t strand gevonden visnet als zitje/kruiwagenwielen en een inelkaar geflanst frame)levensgevaarlijkmaar wel kicken!
![]()
ik zal als mn huis ooit op orde is mn fotos eens opzoeken en scannen
Pfff stratencircuits zijn niet echt mijn ding en die wagentjes waren echt gruwelijk irritantquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schande, jij kende gewoon circuits en nog niet in je 1'tje kampioen worden
Ik kende geen enkel circuit
Ik vond de auto's trouwens wel lekker, jullie klaagden heel erg over het slippen, maar als je een beetje voorzichtig was met het gas dan was hij heerlijk en kon je hem direct weer controleerbaar maken.
Morgen kan ik wel weer
Was echt lachen racen, zeker icm TS
Omdat ik iemand uitscheld, die zich niet aan de regels houdt, terwijl dit eerder oorzaak en gevolg situatie is, moet ik mijn excuses gaan aanbieden? Hij moet zich aan de regels houden, ik was fout, maar minder fout dan hem imho. En dat 'ja maar zij deden...', als hij het niet had gedaan dan was er niets aan de hand geweest, dus het is een beetje raar om te zeggen dat ik niets beter kan vertellen dan dat, terwijl het de enige relevante reden is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter op. Je krijgt twee maal de mogelijkheid om er iets op te zeggen en het enige wat je kunt verzinnen is "Ja maar zij deden...". Je weet wat je deed en je weet dat dat niet is toegestaan. Als je stoer genoeg bent om zulke taal te gebruiken, wees dan ook zo stoer om naar voren te stappen en je excuses aan te bieden.![]()
Jaja als jij mij niet had uitgedaagd dan had ik je nooit dood geschoten! Zie je wel het is je eigen schuld!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:23 schreef 3lmo het volgende:
Omdat ik iemand uitscheld, die zich niet aan de regels houdt, terwijl dit eerder oorzaak en gevolg situatie is, moet ik mijn excuses gaan aanbieden? Hij moet zich aan de regels houden, ik was fout, maar minder fout dan hem imho. En dat 'ja maar zij deden...', als hij het niet had gedaan dan was er niets aan de hand geweest, dus het is een beetje raar om te zeggen dat ik niets beter kan vertellen dan dat, terwijl het de enige relevante reden is.
Morgen weer idd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Schande, jij kende gewoon circuits en nog niet in je 1'tje kampioen worden
Ik kende geen enkel circuit
Ik vond de auto's trouwens wel lekker, jullie klaagden heel erg over het slippen, maar als je een beetje voorzichtig was met het gas dan was hij heerlijk en kon je hem direct weer controleerbaar maken.
Morgen kan ik wel weer
Was echt lachen racen, zeker icm TS
Nee, lekker hoor, gaan ze op de MNFN er weer snel vandoor om te DTM-en..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:02 schreef FJD het volgende:
Je hebt groot gelijk hoor FrankieIk ga meteen m'n stuurtje installeren en lobbyen voor DTM
Kwam door Vistaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:03 schreef ursel het volgende:
Nee, lekker hoor, gaan ze op de MNFN er weer snel vandoor om te DTM-en..Ga ik eindelijk eens gamen, benne jullie weg..
![]()
![]()
Jij komt altijd te snel..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Kwam door Vista![]()
Ik kom snel weer een keertje
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef FJD het volgende:
Over slechte woordgrappen gesproken. Waar is Cardinal eigenlijk en waarom heeft hij zich nog niet ingeschreven voor de BootLAN?
je zei vanmorgen zelf nog over die hardeschijf dat prefab kopen niet altijd beter isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar 90km/u in een zelfgemaakte buggy?Op t asfalt heb je natuurlijk wel meer grip
Ik haalde op t strand ergens boven de 85km/u op GPS. Moest natuurlijk nog wel tegen de wind in terug kunnen rijden.
Peter Lynnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
die peter lynn karretjes zijn hoger dan die van ons.wij hadden nl.geen gebogen frames maar gewoon rechtoerechtaan driehoekkies gelast van vierkante buizen,stuk visnet dr in,buis isolatie dr omheen tapen en gaan als een gek ventje![]()
Vmax?ken ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Peter LynnIk ben 1.95 lang, ik ben in een Vmax begonnen. Heel impulsief gekocht eigenlijk maar toen ik een vriend (toen onbekende) van me er in zag rijden wist ik dat ik ook wilde
Hoe blijf je trouwens met 90km/u zitten in een buggy zonder gebogen sidebarsIk breek nu al bijna m'n bekken tegen m'n sidebars als ik een uurtje meer dan 80km/u rijd. Zonder die sidebars lig ik er mooi naast. Dan is een vlieger ook echt niet meer in t handje te controleren
Of je moet heel zwaar zijnEr rijdt een Duitser rond die met ruim 6bft een 6.0 opgooit zonder te overlijden
Dat lukt mij alleen met een 3.0
Vmaxquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
Vmax?ken ik niet
visnet
![]()
dan zit je maar een paar cm boven de grond en hebt wel steun aan de zijkant,je ben wel bontenblauw na een dag geiten...
tering das ff een luxe kar!zit dr ook een koelkast en een flatscreen in?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef FJD het volgende:
Waar golfsurf je precies?Als t in de buurt is wil ik t wel een keer zien, neem ik m'n camera mee
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:42 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
tering das ff een luxe kar!zit dr ook een koelkast en een flatscreen in?
Als je nog een keer naar Hoek v Holland gaat dan wil ik t wel eens zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:42 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
Hoek van holland,ter heide of de maasvlakte,maar die camera mag je wel thuislaten.ik ben pas in maart begonnen en lig vooral gefrustreerdin de zee te paddelen...
ben benieuwd of dit goed gaat mn tekst verdwijnt uit beeld![]()
oja das makkelijkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:51 schreef FJD het volgende:
Je hebt t BootLAN mailtje toch gehad? Dat is m'n email adres. Bulkmail v/h forum werkt niet altijd even goed
is die te downloaden multiplayer dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:21 schreef Sickert het volgende:
Graw2 toch niet in de winkel hoop ik?
tis wel een vet spel zowel in de single als in de coop
net terug met veertje uit Antwerpen beetje gewinkeld
naja niets gekochtbehalve een nieuwe headset heb nu alle merken gehad en nu maar eens een microsoft ding gekocht
kijken of deze langer blijft levenmeestal gaan die pokke mics kapot
deze voelt iig zeer degelijk aan
Hamachi.ccquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:45 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
is die te downloaden multiplayer dan?
ik heb net weer een logitech 350 gekocht,prima ding![]()
je moet er alleen niet mee touwtje springen![]()
in HEEL antwerpen kon je NIETS leuks vinden??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:18 schreef Sickert het volgende:
@ IJs
Veer is niet veel eisend en we konden niets leuks vinden
en om nou helemaal niets te kopen
Hamachi is een tooltje, waarmee je een LAN/netwerk op kan via internet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eerst een glas water en een dubbele espresso![]()
dan schijten![]()
dan boterhammen![]()
dan misschien wakker![]()
niet helemaal gelukt,dus nog een bakkie dan![]()
ben wakkeris er iemand die tijd heeft voor mn eerste hamachi-yoga les?
niet allemaal tegelijk!heeft mn ochtend ritueel jullie afgeschrikt![]()
thanks!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hamachi is een tooltje, waarmee je een LAN/netwerk op kan via internet.
Op die manier kun je spelletjes spelen in de LAN/Network mode ipv de Internet mode.
Voordeel hiervan is dat veel spellen die gedownload zijn (iets wat niet mag) niet via internet te spelen zijn, maar wel via een netwerk (LAN).
Hoop dat het een beetje duidelijk is, ben nog mag net wakker
Leuk dat de JT server het goed doet, maar altijd als ik erop speel (da's maar heel soms) wordt ik gek van die spelers die de regels overtreden. Nu hebben we er nog al veel, maar de laatste 2x dat ik er heb gespeeld ben ik in de heli buiten het veld gehangen, geTKed en enorm veel gespawnkilled in de uncapquote:
Dat denk jijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef ursel het volgende:
Whehe.. wel leuk zo'n bank, maar nu moet de gemeente ook nog verklaren dat ik me altijd voorbeeldig heb gedragen..
Maar goed dat zij niet alles weten..![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Net brief van Interpolis terug gekregen dat de gezondheidsverklaring incompleet was. Kreng ligt al iets van een maand bij Interpolis maar nog geen week voor de overdracht komen ze met zo'n briefGlashelder
Bij het tekenen van het contract moesten we zelfs op een lege pagina een handtekening zetten en alles werd nauwkeurig gecontroleerd, blijkbaar geld dat niet bij een gezondheidsverklaring ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef ursel het volgende:![]()
Blijft leuk he, een huis kopen...
Doe dat maar eens met je strandbuggy na, ff een haakse hoek maken..
Lijkt me helemaal superquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:25 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
75%
![]()
@ferdi zat er nog ff over na te denken:ik kan ook een x een pak&boardje lenen van een maat.dan kan je het gewonn proberen![]()
als je dan een vers bankafschrift meeneemt...komt alles goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal superIk zat er stiekem zelf ook al wel aan te denken, lijkt me wel ontzettend gaaf namelijk
Ik hoor het wel of het lukt, uiteraard alles onder het principe wat we bij het buggyen ook kennen: slopen is kopen
![]()
Mooi verhaal, klein ventje krijgt van een vriend van me een RM 6.0 in z'n handen, die wilde hij wel even testen. Vol de grond ingeboord, verschillende luchtkamers opgeblazen en het mannetje had nergens geld voor![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:31 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
als je dan een vers bankafschrift meeneemt...komt alles goed![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |