Idd, vorige week las ik nog dat hij zich volledig met feyenoord op de eerste wedstrijd tegen Utrecht richt.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rot dan maar op ookHeel de voorbereiding zeggen dat je bij Feyenoord wilt blijven en nu dit. Ga dan maar lekker op de bank zitten bij Real Madrid
De vorige keer had je ook al een grote mond maar pas toen wij inzette deed je een beetje lafjes meequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Silver_Shark het volgende:
dan ga i kzingen!
BootLAN!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Idd, vorige week las ik nog dat hij zich volledig met feyenoord op de eerste wedstrijd tegen Utrecht richt.....
Idd.. oprotte geen strik eromheen, alleen schop onder zijn kont..quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd, vorige week las ik nog dat hij zich volledig met feyenoord op de eerste wedstrijd tegen Utrecht richt.....
Tnx..quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeliciteerd Ursel![]()
![]()
Altijd mooi als ze meer dan de vraagprijs geven
Ik kom vanavond ook wel even schieten
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:30 schreef FJD het volgende:
Ik vrees dat als Baus een boobytrap maakt dat we daarna meteen een gat in de boot moeten dichten
Tuurlijk!!!quote:
Ja kan heel raar lopen, maar wel gaaf dat je nu weer op hetzelfde salarisniveau zit. Nu doe je weer werk dat je graag wil en je verdient meer dan je had gedacht. Helemaal super.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Tnx..
Wat ik vooral grappig vind is dat ik hier nog bij begin stadium zit en bij de chemie al 6 jaar werk ervaring had, maar dat het salaris identiek is..
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Tuurlijk!!!![]()
![]()
En blijf waarschijnlijk nog pitten ook
![]()
edit; omdat het moet hoor..
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja kan heel raar lopen, maar wel gaaf dat je nu weer op hetzelfde salarisniveau zit. Nu doe je weer werk dat je graag wil en je verdient meer dan je had gedacht. Helemaal super.
Ik heb deze week (in mijn vakantie) ook nog een gesprek met mijn manager. Ga ik eens kijken of er nog iets te halen valt voor me. Waarschijnlijk afspraken maken over mijn nieuwe functie per 1 januari.
Leuk zo`n beest in de dierentuin maar niet op ons balkon. Ik vond het al gek dat er overal hekken voor de ramen zitten terwijl er bijna geen criminaliteit is! Toen viel het rupee-tje.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
Zie wat er op ons balkon zat en net wegliep toen ik een foto wilde maken!!
afz. Lies
Jaja, excuses excuses.quote:
Het wordt er niet beter op. Je krijgt twee maal de mogelijkheid om er iets op te zeggen en het enige wat je kunt verzinnen is "Ja maar zij deden...". Je weet wat je deed en je weet dat dat niet is toegestaan. Als je stoer genoeg bent om zulke taal te gebruiken, wees dan ook zo stoer om naar voren te stappen en je excuses aan te bieden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:59 schreef 3lmo het volgende:
SerieusWel 3 keer, toen was jij nog afk op teamspeak en niet ingame
![]()
Speedlink - Medusa 5.1 Pro Gamer edition He er staat een review bij...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:15 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
mogguh!
vd week ben ik over het snoer van mn headset gestruikeld,naar de klote dus...ga zo ffies een nieuwe halen.ook zoek ik een externe harde worst.zijn er nog homos met suggesties?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef RudyCarell het volgende:
Speedlink - Medusa 5.1 Pro Gamer edition He er staat een review bij...![]()
vroeger heb ik veel gebuggiedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
@Bibber: Wat voor strandsport doe je eigenlijk?Golfsurfen? Kitesurfen? NW6 is in principe handig voor kitesurfen maar kan me voorstellen dat het ook voor opstuwing v/d golven zorgt.
Externe HD zou ik trouwens zelf bouwen. Net zo duur en dan weet je tenminste dat er een fatsoenlijke HD in zit.
hebbie die 50eu nog gehad van ze?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Speedlink - Medusa 5.1 Pro Gamer edition He er staat een review bij...![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
hebbie die 50eu nog gehad van ze?
of ben je meteen vertegenwordiger van ze geworden?![]()
gewoon een losse HD en een losse case kopen joh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
HD zelf maken,grapjas
![]()
ben je mn vragen over werkbalken enzo vergeten ?:D
dat zal wel kopen worden dus....
Zo af en toe cross ik nog even naar het strand van Ouddorp ook omdat het autostrand nu dicht zit (kut-natuur-hippiesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
vroeger heb ik veel gebuggiedop het autostrand(in de winter met oostenwind op de maasvlakte),maar sinds ik in rotterdam woon en t strand overspoeld werd met duitsers en josties is de lol dr een beetje vanaf gegaan.
Dat lijkt me ook wel cool jaquote:nu ben ik met mn skateboard maten aant golfsurfen,echt onwijs kickenwel fucking moeilijk trouwens
Nee joh mafkeesquote:HD zelf maken,grapjas
![]()
nope.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
kom je trouwens op de bootlan?
Was wel duidelijk dat jij de zwakste schakel was, beetje jammer dat je je stempel toch nog op het kampioenschap wist te drukkenquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:25 schreef FJD het volgende:
Jorrit
Wat komt daar nou over de baan gezeild, is het een man, is het een vliegtuig, is het superman? Nee het is FJD in een Ford Falcon. Snel Jorrit, gebruik je superkrachten om hem te ontwijken!![]()
Ik ken t circuit uit Gran Turismo 4 en het principe is dat je precies tussen de eerste twee muren door kan, rechtdoor, dan even vol in de ankers moet, langs de volgende twee muren sturen en dan weer vol gas. Die theorie werkte niet helemaal en toen zat ik echt vol in de eerste muurquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het was in ieder geval erg lachen gisteren. Zeker toen Ferdi zijn auto in 1 klap afschreef en Jorrit dacht "Kut auto op de baan, uitwijken", maar naast Ferdi stond een betonnen muur, resultaat auto van Jorrit ook afgeschreven. En toen kwam Frankie en die dacht "Wat zij kunnen kan ik ook", auto van Frank ook afgeschreven.
Vervolgens alle 3 tergend langzaam richting de pits rijden en daar 40+ seconden stilstaan
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
auto strand was wel goud man,na hoogwater 540 spins maken in de bagger!
Schande, jij kende gewoon circuits en nog niet in je 1'tje kampioen wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ken t circuit uit Gran Turismo 4 en het principe is dat je precies tussen de eerste twee muren door kan, rechtdoor, dan even vol in de ankers moet, langs de volgende twee muren sturen en dan weer vol gas. Die theorie werkte niet helemaal en toen zat ik echt vol in de eerste muurMorgen weer!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef FJD het volgende:
Toen wij er waren was er net NW Storm geweest. Over een oppervlakte van 500m bij 100m lag een heel klein laagje water. Gewoon met een 70km/u er vol op en dan aquaplanningEen keer ging ik iets te hard toen heb ik zeker een meter of 100 afgelegd met m'n rug naar m'n vlieger toe
Dat ging maar net goed.
Van top tot teen helemaal nat en vol met smerig groen schuim maar we hebben ons vermaakt als een stel kleine kinderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |