De boot ligt wat dat betreft erg afgelegen. Hierdoor komt er eigenlijk amper iemand langs. Er is nog nooit een ongenodigde bezoeker op de boot geweest zoalng als deze daar al ligt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe zit het met veiligheid op die boot? Ik bedoel, als iedereen ligt te slapen kan de PC ruimte oid dan wel gesloten worden voor ongewenst publiek?
Mja, de consoles mogen mij gestolen worden..quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nouja er staan toch heel veel waardevolle en dure spullen op de boot (PC's, Xbox 360, Wii, Beamer, BIER!) en dan vind ik het wel belangrijk dat als iedereen slaapt er niks gejat wordt....
Baus kan wel een hele mooie booby trap maken..quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef FJD het volgende:
Komt goed, we verzinnen wel wat
Misschien dat we een paar mensen loten die bij de deur moeten slapen ofzo als meer mensen er problemen mee hebben. Of je gaat kroelen met je LCD in je slaapzak
Ik zou gewoon je hond meenemen, dan gooien Kev en ik m in t water en dan kan jij heel hard "M'n hond, wat doe je!" roepen.
Ik heb je pa foto's gestuurd van de vorige BoF meet met een datum waarop de meet bij jou plaats gaat vinden, waar je dan ook woontquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond 19:00 uur afspraak bij de makelaar. M'n pa wil me volgens mij snel eruit hebben
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb je pa foto's gestuurd van de vorige BoF meet met een datum waarop de meet bij jou plaats gaat vinden, waar je dan ook woont
@Ferdi: Lulquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh en voor een goeie ondergrond zijn altijd weer goeie oplossingen te vinden
Ik noem bijvoorbeeld het mega handige, revolutionaire en gepatenteerde tellsell bijzettafeltje
@Ursel: Succes![]()
@Frank: Mijn vader was ook degene die mij het huis uit wilde hebben
Ik heb toen ook binnen een week ofzo me woning gekocht. Eerste plek waar ik ging kijken heb ik meteen de vraagprijs geboden en dus gekocht
deze 2quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:42 schreef FJD het volgende:
Lul? Niet eens Sterf! ?
Streets of Rage I of II
Street Fighter II: Turbo
Oew welke zal ik downloaden. Ik twijfelIemand een tip?
Me vader drinkt geen alcohol...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef FJD het volgende:
Laat me raden, je zoop continue z'n bier op?![]()
Ik heb maar Wii Points genoeg voor eentjequote:Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
deze 2
http://www.gamecard.nu/products/6/nintendo_wii_points_card_2000.htmlquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb maar Wii Points genoeg voor eentje
SoR II dan maar, al is SFII Champion Edition ook erg kickquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Final Fight! Heerlijke side-scrolling beat-em-up!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk afhankelijk van welke herinneringen je hebt aan een spel. Heb jij vroeger SoR op de Sega gespeeld en andersom IJs heb jij vroeger Final Fight en Streetfighter op de SNES gespeeld?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:25 schreef RudyCarell het volgende:
Final Fight! Heerlijke side-scrolling beat-em-up!
je vraagt om tips, welk spel je moet downloaden en vervolgens ga je op ons lopen zeikenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk afhankelijk van welke herinneringen je hebt aan een spel. Heb jij vroeger SoR op de Sega gespeeld en andersom IJs heb jij vroeger Final Fight en Streetfighter op de SNES gespeeld?
Ik denk dat ik dan toch twijfel tussen Final Fight en Street Fighter![]()
ben je net te laatquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Morgen ook even kijken voor een beetje interessant boek (zowel lees als over fotografie) en ik ben praktisch klaar voor me vakantie.
Markt kom ik alleen voor etenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:14 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ben je net te laat
gister was er boekenmarkt in deventer
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen al mijn spulletjes binnen
Canon EF 50mm F 1.8 II ø 52 mm
Sigma 18-50mm F 2.8 EX DC macro Canon
Sigma 50-150mm F2.8 EX APO DC HSM Canon
B+W SLIM 010 UV 67 E
B+W SLIM 010 UV 72 E
B+W circulair Pol 72 E
Lowepro Micro Trekker 100 Black
Nu alleen nog hopen dat ik mooie foto's ga maken en dat ik het dusdanig leuk vind dat ik er ook een beetje mee door blijf gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
vette shit hoor
![]()
jammer alleen dat konijnenberg beetje moeilijk deed, maarja....
ik heb ook nog een zooi fotoboeken, volgens mij de standaard (engels, zal vanavond ff de schrijver opzoeken)
mag je altijd lenen![]()
tja, zou zonde zijn als je net een klap geld uitgeeft en volgende maand vind je er geen ruk meer aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nu alleen nog hopen dat ik mooie foto's ga maken en dat ik het dusdanig leuk vind dat ik er ook een beetje mee door blijf gaan![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Feli!!![]()
nu vervallen de entreegelden voor je BBQ neem ik aan![]()
Ik ga gratis over je heen..quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:25 schreef Silver_Shark het volgende:
ursel doet het wel ovor mij gratis
Komt voor de bakker..quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:25 schreef FJD het volgende:
Ik wel iig
Op voorwaarde dat er wel wat exotische vlees op de BBQ komt
je blijft wel van mijn worst af!quote:
Rot dan maar op ookquote:Drenthe dreigt met arbitragezaak
Royston Drenthe gaat een arbitragezaak aanspannen tegen Feyenoord om een transfer naar Real Madrid af te dwingen. De 20-jarige middenvelder staat al weken in de belangstelling van de Spaanse landskampioen, maar Feyenoord heeft het laatste bod van Real (12,5 miljoen euro) naast zich neergelegd.
Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens worden tijdens de spoedarbitragezaak bijgestaan door mr. Harro Knijff, die eerder de gebroeders De Boer begeleidde in hun arbitragezaak tegen ajax.
“Ik kan bevestigen dat ik het verzoek om een spoedarbitrage nu aan het opstellen ben,” liet Knijff zojuist tegenover Sportweek weten. Normaliter duurt het een week voordat een dergelijke zaak voorkomt bij de arbitragecommissie van de KNVB.
dan ga i kzingen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:42 schreef ursel het volgende:
Weet ik veel wat hij wil. Hij wil dat ik iets over hem gratis doe..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |