Wat is nou een setje wat aan te raden is en te koop in India?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede TV keuze.
Surroundset ben ik het niet mee eens. Ik weet niet hoe goed de geluidskwalieit moet zijn? En wat je budget is? Maar Sony is geen A-merk op dat gebied... als je echt top wilt kun je beter alle componenten los kopen....
Strand met 1.5m swell,een periode van10 en alles hierbovenstaandquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Strand met zon en 29 graden![]()
Strand met NW6, 20 graden en zon![]()
![]()
Mooie spulletjes allemaalquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:13 schreef jpjedi het volgende:
Mooi appartment Frank! Dat is toch langs die slingerweg met die versmallingen als je naar jouw ouders rijd? Altijd lekker een eigen stekkie.
Voor zover ik begrijp gaat plasma langzaam van de markt verdwijnen nu de LCD`s ook groter worden en geen last meer hebben van grijs ipv zwart.
Maar om een lang verhaal kort te houden heb ik een soortgelijke gedachte als Jorrit en ga ik voor een 1080P en wel deze.
Daarbij wil ik deze surroundset.
Voor de slaapkamers komen er ook nog 2 kleinere
LCD`s
Indeaal zeg..We betalen er echt geen drol voor en nemen van die kerel ook nog een wasmachine, een magnetron en een dubbeldeurs frigo. Ons huis is wel gemeubileerd hier maar apparatuur zit er niet in. Met ons huis in Nederland hebben we alle apparatuur mee verkocht dus is het nu tijd om mooi te shoppen.![]()
Die sony zal zeker niet tegen vallen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat is nou een setje wat aan te raden is en te koop in India?
in de winkel 25% minder dan die prijzen zonder zware onderhandelingen. Echter via via is het ongeveer de helft tot een derde maar dan moet je wel een 'kruiwagentje' hebben. Hoeveel er mogelijk is ligt er aan of het in India gemaakt is of niet. Xbox en PS3 zijn hier 15% duurder dan in Europa.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mooie spulletjes allemaalmaar wat betalen jullie er dan voor als ik vragen mag, aangezien de prijzen op de samsung site hoger zijn dan dat je er hier in Nederland voor zou betalen
![]()
Goeie keuze voor de lcd's op de slaapkamer. Ideaal formaat
Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef Viro het volgende:
Zo BF2 van me pc af gegooid![]()
Bootlan lijkt me leukalleen kom ik niet meer
![]()
We spelen ook andere spelletjes dan BF2 hoor..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef Viro het volgende:
Zo BF2 van me pc af gegooid![]()
Bootlan lijkt me leukalleen kom ik niet meer
![]()
Heel erg goed, sinds ik geen BF2 speel heb ik minder stressquote:
Op de pc ja, dat doe ik dus niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef ursel het volgende:
[..]
We spelen ook andere spelletjes dan BF2 hoor..
Wat wil je hebben voor je PC..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Heel erg goed, sinds ik geen BF2 speel heb ik minder stress![]()
[..]
Op de pc ja, dat doe ik dus niet meer![]()
Aardig dat je me probeert te overhalen om toch te komen![]()
Dat is al 2 weken niet meer te vinden bij mijquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef FJD het volgende:
Het wordt zo geweldig dat we jullie enthousiasme zouden moeten temperen.
zowieso al langer nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is al 2 weken niet meer te vinden bij mij
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef Veerie het volgende:
[..]
zowieso Sowieso al langer niet
(sickert)
[edit]
ga fijn xboxen! dat is veel leukerder als een wii![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef FJD het volgende:
Ook de Wii en de Xbox zullen er zijn maar goed. Mensen overhalen is best wel sneu. Het wordt zo geweldig dat we jullie enthousiasme zouden moeten temperen.
quote:
Het toonbeeld van volwassenheidquote:
Je had ook gewoon mogen zeggen dat ik goed ben en jij niet..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:16 schreef Veerie het volgende:
[..]
![]()
gezeik altijd van net niet volwassen ventjes
neme een voorbeeld aan Kaasboerin![]()
(sickert)
Somhow heb ik het idee dat ik dat nooit ga lussenquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
Daar zijn we weer...
Hele pot koffie achterover geslagen want moest wat blijven inschenken.
Je moet ook beginnen met alleen een kopje en niet een hele pot. Dat is vooralsnog alleen besteed aan de echte profs..quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:52 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Somhow heb ik het idee dat ik dat nooit ga lussen![]()
Tot nu toe gaan er nog maar 2 sloebers mee..quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:22 schreef FJD het volgende:
Vergeten we niet allemaal even te betalen voor de BootLAN
FOK! is trouwens nog trager dan Frank
Je moet blijven pushenquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef ursel het volgende:
Tot nu toe gaan er nog maar 2 sloebers mee..![]()
![]()
Lussen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:52 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Somhow heb ik het idee dat ik dat nooit ga lussen![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ahhh Ferdi..... nog steeds gefrustreerd door mijn geniale actie met DTM 3 gister?
3lmo of sumera wilde trouwens ook nog wat van zijn neukvriendjes meenemen..quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
Ow ik wel de baardbeestjes zien![]()
[..]
Je moet blijven pushenKomt goed.
Frank even op z'n flikker geven, Kevin, Baus, IJs, Puni, Raffie en dan hebben we al 10 man. Dan nog even Inco, Stefan, Diamond en Jafar ronselen en dan zijn er al 14![]()
3lmo en Sumera wilden ook wel komen dus dan heb je al 16. In theorie hebben we al best veel man
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ Ursel, ik ben uiteraard van de partij, weet alleen niet of de vrouw mee komt
@ Ursel, ik ben uiteraard van de partij, moet alleen nog even betalen zal ik eind deze week ff doen als mn internetbankieren weer werkt![]()
Zal ik je een geheimpje verklappen..quote:@ allik ben vertieft, zaterdag bruiloft gehad van goede vriend, van 16.00 tot 05.30 liggen zuipen
![]()
@ JP/Lies, Hoest in Indiagoed aangekomen? Lies, heb je niet een blog?? doe es linkje? vink wel leuk jullie ff te volgen daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aanmelden in het topic zal ik vanavond ff doen, of zet jij me er ff bij
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
http://zerosiz.web-log.nl/quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ Ursel, ik ben uiteraard van de partij, weet alleen niet of de vrouw mee komt
@ Ursel, ik ben uiteraard van de partij, moet alleen nog even betalen zal ik eind deze week ff doen als mn internetbankieren weer werkt![]()
@ allik ben vertieft, zaterdag bruiloft gehad van goede vriend, van 16.00 tot 05.30 liggen zuipen
![]()
@ JP/Lies, Hoest in Indiagoed aangekomen? Lies, heb je niet een blog?? doe es linkje? vink wel leuk jullie ff te volgen daar!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
maak deze week doekoe over voor BL...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
maak deze week doekoe over voor BL...
kan opzich wel een extra mannetje regelen alleen dan moet ik omrijden en dan heb ik 3x spullen in de autoquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog een zooi extra mensen ronselen en we zitten zo op de 20 man
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
Jorrit wil jij je server meenemen naar de BootLAN?
Meer dan het aantal mensen die gaan komen.quote:Hoeveel PCs kunnen daar eigenlijk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |