Kon je nog wel zitten na vanmiddag dan??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Viro het volgende:
Nou net even bf2 vanilla gespeeld na 2 weken.
WAT EEN SCHIJTSPEL IS HET GEWORDEN
helemaal geen teamwork te vinden, iedereen moet in de helo of jet. K ga wel kijken of SF stukken beter is dan Vanilla
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:56 schreef Viro het volgende:
SF is nog erger, loopt constant vast. K ben nu officieel klaar met B2. Wat een verneukt spel is het. K ga maar gamen op me xbox 360, minder gezeik.
En voor de anti console gamers : kan me geen fuck schelen wat jullie zeggen ik ben klaar mer pc gamen![]()
Ik verwacht dat dat niet voldoende zal zijn gezien zijn reactie.quote:
Vodkaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:03 schreef Viro het volgende:
Fuck bier.
Mag je hebben. Wat een tyfes spel is hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb de werkende BF2 van Viro overgenomen
pfoe, nou zeg! veel te warm!... ga wel internetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, BF2 spelen met dit weer is lekker..
hoe the fuck weet jij dat ik die van usenet binnenhaal op dit momentquote:
Ach je gaat gewoon een beetje kort door de bocht, ook een kwestie van wennen. Nadat ik vanacht door o.a. jou weer keihard werd gepwnd @ xbox live ga ik toch ook niet mn GoW dvd uit het raam gooienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Viro het volgende:
Nou net even bf2 vanilla gespeeld na 2 weken.
WAT EEN SCHIJTSPEL IS HET GEWORDEN
helemaal geen teamwork te vinden, iedereen moet in de helo of jet. K ga wel kijken of SF stukken beter is dan Vanilla
Kerel ik heb bf2 al 2 jaartjes gespeeld. Het is niet meer zo leuk als vroeger.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ach je gaat gewoon een beetje kort door de bocht, ook een kwestie van wennen. Nadat ik vanacht door o.a. jou weer keihard werd gepwnd @ xbox live ga ik toch ook niet mn GoW dvd uit het raam gooien
lekker hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:27 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
Strandquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:01 schreef FJD het volgende:
Wat zijn mensen toch een heerlijke kuddedieren
Een zondag mooi weer en vervolgens gaan we met z'n allen in de file staan richting het strand![]()
Strand met zon en 29 gradenquote:
Liever het strand dan die baggerquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Strand![]()
http://www.dancevenue.nl/(...)our-apeldoorn-2.html
Programma Dancetour Apeldoorn
13:00-14:30 LeRon & Yves Eaux
14:30-15:00 DJ CONTEST
15:00-16:30 Rafaël Frost
16:30-18:15 DJ Jean
18:15-20:00 Ferry Corsten
20:00-22:00 Marco V
de allerbeste grootste samsung nemen die je kunt krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:48 schreef jpjedi het volgende:
Hier dan een bericht live from IndiaVeilig en wel aangekomen en Lies heeft ons appartment voor de eerste maal gezien en ze is erg tevreden.
![]()
Nu zijn er enkele zaken die we nog moeten regelen en waar we overigens op gerekend hadden. En juist voor een van die dingen heb ik wat hulp nodig van de homoooo`s hier.![]()
Zoek een platte TV met HD weergave voor gebruik met PS3 en blue ray oa en heb de volgende open puntjes:
-Wordt bij het aansluiten van de PS3 dan ook het 1080P signaal gescaled? Met slechtere kwaliteit ten opzicht van 780I ten gevolg? Indien dit zo is wordt het natuurlijk gewoon een HD ready en geen Full HD.
-Plasma heeft een aantal flinke nadelen als: groter/ breekbaarder en halve levensduur tov LCD maar heeft voordelen als kleurweergave en helderheid. LCD wordt ondertussen wel groter dan 40" gemaakt begreep ik. Jullie snappen hem al...LCD nemen dus?
Vaste eisen:
-ronde de 40"
-Samsung. (als vanzelfsprekend is er weer een neef van een zakenpartner die directeur is bij Samsung en alles kan regelen dus alle zooi in huis wordt Samsung.)
Als iemand verder nog tips heeft dan hoor ik het ook graag.
Geil ding manquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:30 schreef Sickert het volgende:
en gaat er vast nog 1 kopen voor zichzelf
Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:48 schreef jpjedi het volgende:
Als iemand verder nog tips heeft dan hoor ik het ook graag.
Alsof ze veel indiase televisie gaan kijken..quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn.
Je zegt dat het een samsung moet zijn van rond de 40"
De PS3 en Blue-ray ondersteunen 1080p, dus gewoon een willekeurige 40" Full HD Samsung. Ze zijn namelijk allemaal hetzelfde en alleen het design is anders.
Overigens is 40" wel erg groot om normaal tv op te kijken.
Voor films en gamen is het natuurlijk fantastisch
Weet niet eigenlijk. Tis nu wel zo dat m'n PC in de woonkamer zou moeten staan maar ach ben op dit moment toch alleen dus...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:15 schreef FJD het volgende:
Ziet er goed uit Frankie![]()
Niet bang dat je een 2e kamer gaat missen?
trust me, een 2e slaapkamer is ideaal. ik heb er maar 1,, dus alle troep ligt daar. het is altijd handig als je je 2e slaapkamer als troepkamer inrichtquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Tis nu wel zo dat m'n PC in de woonkamer zou moeten staan maar ach ben op dit moment toch alleen dus...
Ziet er erg netjes uit. Ben benieuwd hoe je hem in het echt zal vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga maandag een bezichtiging aanvragen voor dit huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |