Maar dat was alleen voor digitaal adviesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor twee vliegen en een mot verwacht ik wel beter.![]()
neequote:
dat is bij mij de miniquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die fiat500 is ook alleen maar m'n boodschappen karretje.![]()
da's leuk voor 1x denk ikquote:
Yes, maar moet er eind sept uit, en ga donderdag kijken voor een sociale huurwoning.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien je woont toch in een anti-kraak woning?
4 kamer in je ééntje? Dat gaat je nooit lukken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:47 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Yes, maar moet er eind sept uit, en ga donderdag kijken voor een sociale huurwoning.
4 kamer appartmement
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 vliegen en een mot geofferd. Kom maar op met de goede daden.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht: ik begin met het afhalen van m'n bed...
Beetje jammer dat je dan op je buik in slaap valt.![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 | ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,., ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,#WW*, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,+*:., ,,,,,#W##W@:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, *WWWW#+.,,,,*W#, .@W: ,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.WW*+#WWW*, :W@. , ,#W: , ,, ,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,#W#, ,.+@W@.#W+ ,,,,,@#,,::+., ,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,, ,,,:WW.,,, ,*WWW# ,,,,, +W#@WWWW@. ,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,:***+, #W* ,,,,,, *WW#. ,,,, .WWW@#**W@. ,,,,,,,, ,,,,,,,, .#WWWWW@+WW. ,,,,,, :WWW@. ,,, .W#:, .+@W#,,,,,,,,, ,,,,,,, :@WW#+:*WWW*,,,,,,,,,,@WWW#,,,,,*W: :WWWW@,,,,,,,,, ,,,,,, .@W@., .#W#,,,,,,,,, *WWW@,,,,,#W. .@WWWW@ ,,,,,,,, ,,,,,,,#W@, ,,,, ,##,,,,,,,,,,.@WW@,,,,,..,,#WWWWWW+. ,,,,,, ,,,,,,:WW. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .@W+ ,,,,, ,,@WWWWWWW@: ,,,,, ,,,,,,+W* ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,.,,,,,,,,, +##+:..+WW+,,,,, ,,,,,,+W: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,, .@W,,,,, ,,,,,,.W#, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,, ,,,,,,,,,#W.,,,, ,,,,,,,#W@*. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,*#,,,,,:.,,,,,, :W# ,,,, ,,,,,+@WWWW#,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, +WW: ,,*W@,,,,, :@W:,,,,, ,,,,+WWW@*#+,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, *WW: ,.WW@,,, ,+WW+,,,,,, ,,,:WW#., ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :@#.,,,#W+ ,,+@WW+ ,,,,,, ,,,#W#, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,, ,, ,.,,,,WWWW#:,,,,,, ,,.WW. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,:,,,. ,,,,:**@WW+ ,,,, , :W#,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :W: *W,,,,, ,,:@W***+* ,,+W* ,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.W@*@W.,,,,,,,, .WWWWWW #@@W*, ,,+: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, *WWW*,,,,,,,,,, #W@@@@ WWWWW#**#@WW: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,+#+,,,,,,,,,,,,@@++:+ #*+:#WWWWWWW. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,, , ,,,,,,, ,@@.::: ..:..:++:#W* ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,::.+#W#..:: :++:::.,.@W: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,WWWWW@::+++ ....:::.:W@,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,*WW@*:::++: ....::..+W#,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :W@.....:+ :::::::.+W* ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,, ,,,,,, *W:::::++ .......::W* ,,,, ,,,,,,,, ,,,,,,++ ,,,,,*+ ,,,,, +W+.::+:: ....:::..@@,,,, .:,,,,,,,,::,,,,,,@W.,,,,,WW.,,,,, *W:...+:. .:::.:++:*W+ .@W+ ,,,,, #W: ,,, *W+ ,,, *W* ,,, ,@@::...:. .:::+:+::.@W*.+WWW* ,,,,,,#W* ,,, *W@,,,, +WW*, ,.#W#,...... ::......:::#WWWW@W#,,,,, .WW@. ,,,#WW+ .#WWW#*#WW@.......: ..:::::::..:*##*.#W. ,, ,#W#W#.,,+W@WW+:*@W@:@WWW@*:..:.::.: ::........:+:.:.,#W#,,,:@W@.*WW@@WW+:WWWWW#+::@WW*......::.. ...:::..+++::::.#WWWW@@WW@:::+#WW@+..:+#WW@*::WWWW:.....:.,, .::::++*+::..:.#WWW##WWW@:..:...::..:.,:WWWW+:@WWW*....:.::: ::::+++::.,:+.*WWWW:.@WWW+..::::::::...:WWWW*.@WWW#...:++:.. ..:+::::+:++:.@WWW@:*WWWW+.::......:....#WWW@.+WWW#...::.... ::::::.:::+::+WWWW*:*WWWW+.:::.:::::.,,,:WWWW:.*WW+....::::. ........:++:.:@WW#+.+WWW@:::.:::::.......+WW#..,.:......:::. .....:::++:+:.:#*++..*@@+::::::...::+:.:.,::.....,.......:++ ......:++++::::+::+:::++:++:+::+++*++++:::...:..::.:::::.::: |
want?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 kamer in je ééntje? Dat gaat je nooit lukken.
Omdat ze daar een heel gezin in kwijt kunnen. Dus dat geven ze nooit aan één persoon.quote:
hij is van mij als ik hem accepteerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat ze daar een heel gezin in kwijt kunnen. Dus dat geven ze nooit aan één persoon.
Op het moment van posten zat ik in de trein, dit bericht post ik nu vanuit Leeuwardenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef Soempie het volgende:
Woont Tim nu al in Leeuwarden?
oh dat went vanzelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:22 schreef B.ertha het volgende:
Heb net trouwens weer een les gehad. Moest nu ook zelf spiegelkijken enzo. Ging best goed, alleen af en toe was het: oké, spiegel goed, raam goed, oh wacht, stuur ook vast blijven houdenEn dat soort dingen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik keek bij rijles vaak iets op zo'n manier over m'n schouder dat ik ook die kant op stuurdeals ik naar links moest kijken stuurde ik ook naar links omdat ik het stuur wat te stevig vast had
Ik dus ook, wat er mee te maken kan hebben dat ik nogal veel Need for Speed heb gespeeld en ook racestuurtjes heb voor m'n Dreamcastquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik dacht dat vooral vrouwen daar last van hadden
![]()
![]()
ik had het ook wel hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dus ook, wat er mee te maken kan hebben dat ik nogal veel Need for Speed heb gespeeld en ook racestuurtjes heb voor m'n Dreamcast
en nou is de Grote Vraag... is dit een compliment, of een beledigingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ach ik zie dagelijks de grootste mongolen rijden... Dan moet jou het wel lukken
Hangt ervan af of ik een van jullie al eens heb zien rijden...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had het ook wel hoor![]()
![]()
[..]
en nou is de Grote Vraag... is dit een compliment, of een belediging
oeh, very smoothquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ik een van jullie al eens heb zien rijden...![]()
Trek zelf je conclusie maar![]()
ja jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe dat dan eerst maar......
ja over een jaar of 100 zullen ze wel zijn ingeplaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je zo'n achtersand hebt zou ik het niet durven je op te zadelen met ander werk.
Go for it en laat iedereen die oude foto's van je zien
Dat soort klussen zijn zwaar vermoeiend, meubels in elkaar schroeven vond ik ook wel weer vermoeiend zat vandaag. Vooral als je dat in je eentje doet, al is dat wel minder frustrerendquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen Porsche
Serieus, de stucadoors hebben de woonkamer al bijna af, en zijn al in de grote slaapkamer begonnenik hoop echt dat deze week alles afkomt
ook meteen, van 06:00 tot 21:00 non-stop in touw geweest, ben helemaal op
en hij is wel geslaagdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vriend van mij flikt dat nog steeds. Billenknijpen bij die gast in de auto
Voor mij is het kiezen tussen een hete pook in je linkeroog of je rechterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Maar als ik moest kiezen, dan toch echt de mini
quote:
Altijd een straf om daar naar toe te gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:52 schreef erkel het volgende:
Ola! Ben weer terug van 7 dagen Barcelona![]()
quote:
Goed gedaan, Nem. Ziet er mooi uit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste Jalapenopepers is een feit
Het heeft allemaal wat langer geduurd omdat ik ze binnen had bewaard vanwege het baggerweer van de afgelopen maanden.
Het pepertje is nu nog klein natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch de leukstequote:
quote:
Jij zou ook aan het werk gaanquote:
hoezo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het meest droevige scheerapparaat ooit
mag hoorquote:
ja ik weet hetquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Alle haren langer dan 3 mm laat ie lekker staan
Volgens mij zijn ze ook niet bedoeld voor "lange" haren..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
dat doe je zelfquote:
Nee, maar mn 'baard' van 2 dagen mag ie er best afhalen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook niet bedoeld voor "lange" haren..
okquote:
Ik heb een scheerapparaat gehad waar van pure ellende de scheerkoppen er vanzelf afvielenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
ergens welquote:
Heb je nu al een stageplek dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ergens wel
10 september begint m'n stage al
heb je dat gemist danquote:
Bij HDVHNquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je dat gemist dan![]()
bij Dagblad van het Noorden
de website verbeteren/uitbreiden/onderhoudenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat ga je er doen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de website verbeteren/uitbreiden/onderhoudenze hebben nu een krant met een website en willen uiteindelijk een website met een krant (quote ik braafjes
)
Hoe bevalt Leeuwarden tot nu toe, Tim?quote:
Nog niet echt veel ervaring meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe bevalt Leeuwarden tot nu toe, Tim?![]()
ja nee vooral doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik zal de website in de gaten gaan houden.![]()
Nou heb ik die teringherrie weer in mn kop zitten, en bedanktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb laatst een praktisch nut gevonden voor een Jamba-reclame! Door die reclame kwam ik er achter dat er in het liedje Umbrella wordt gezongen "under my umbuhrella" en ik verstond altijd "under my arm forever"
Wanneer ga je de stad verkennen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog niet echt veel ervaring mee. Zit nu op m'n kamer: de meubels staan, maar de dozen moeten nog uitgepakt worden en zo. Ik vind m'n kamer verder toch wel erg klein (al past het allemaal wel) en de douche vind ik niet zo prettig, ik vermoed dat daar zo'n stomme spaardouchekop op zit. Misschien wel waterbesparend en zo, maar het douchet toch minder prettig
desalniettemin is het een kutnummerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb laatst een praktisch nut gevonden voor een Jamba-reclame! Door die reclame kwam ik er achter dat er in het liedje Umbrella wordt gezongen "under my umbuhrella" en ik verstond altijd "under my arm forever"
Graag gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nou heb ik die teringherrie weer in mn kop zitten, en bedankt![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
desalniettemin is het een kutnummer
Ik ga zo lunch halen, denk dat ik dat bij de grote C1000 in het centrum ga doen. Ik weet van het centrum in elk geval een weg naar huis te vinden, maar waarschijnlijk zijn er snellere routes dan degene die ik gebruikquote:
Amateurpyromaanquote:
nepfriesquote:
Gelukkig welquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn reactie zou hetzelfde geweest zijn
De grote C1000 waar ik net was had niet eens bramenjam
Jawel, maar het kost ook aanzienlijk meer tijd dan het in een pot kopen. En aangezien ik honger had koos ik voor de optie die de minste tijd kosttequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dan maak je het toch zelf? Zo makkelijk
Eenschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar het kost ook aanzienlijk meer tijd dan het in een pot kopen. En aangezien ik honger had koos ik voor de optie die de minste tijd kostte
Ik heb echt geen flauw idee waar in Leeuwarden bramen groeienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eensch
Maar als je binnenkort eens een uurtje over hebt moet je gewoon 2-3 kilo bramen plukken en zelf maken. Kun je wel een tijdje mee vooruit
Hee Homquote:
Natuur zat in Fryslan lijkt mequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar in Leeuwarden bramen groeien
Je antwoord valt mee, ik was even bang dat je aan zou komen met "Aan struiken natuurlijk!"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuur zat in Fryslan lijkt me
Die Davitamon-kauwvitamines ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
vitamine B-complex met bosvruchtensmaak is vies
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je antwoord valt mee, ik was even bang dat je aan zou komen met "Aan struiken natuurlijk!"
Dan had je maar de bramenversie moeten nemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
vitamine B-complex met bosvruchtensmaak is vies
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Soempie het volgende:
Ik eet vanavond biefstuk met cranberry compote![]()
![]()
Ja, ja en dat komt omdat ik druk was met verhuizen. Ik ben er vandaag weer even geweest bij de trade circlesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:32 schreef DiviFilius het volgende:
Hawaii Tim jij speelde toch Cyber Nations ?
Speel je het nog steeds of ben je alweer gestopt ?
Ik zie je nooit op de FOK forums
Wat ga jij eten?quote:
Moet zo nog even boodschappen gaan doen en heb nog geen ideequote:
zo doe ik het ook meestal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet zo nog even boodschappen gaan doen en heb nog geen idee
Wordt waarschijnlijk wel wat simpels![]()
Die heb ik hier niet liggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hot Fuzz
The Constant Gardenerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef Soempie het volgende:
Oke, welke film zal ik zo eens gaan kijken:
*Frida
*The constant gardener
* What's eating Gilbert Grape?
* The city of lost children
* Pride & prejudice
![]()
Ah gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, ja en dat komt omdat ik druk was met verhuizen. Ik ben er vandaag weer even geweest bij de trade circles
Ik wist hetquote:
Dat wordt hem dan.quote:
Wat een schattig pepertjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste Jalapenopepers is een feit
Het heeft allemaal wat langer geduurd omdat ik ze binnen had bewaard vanwege het baggerweer van de afgelopen maanden.
Het pepertje is nu nog klein natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ik kliktequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:49 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F8BH4M9V1N8
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sheep, gewoon even een vraag.
Heb je veel vrije tijd?
Post em in de slowpaintquote:
Is goed, even mijn bijl, naald en draad zoekenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is goed, even mijn bijl, naald en draad zoeken
Bijl?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is goed, even mijn bijl, naald en draad zoeken
quote:
Vaak wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:53 schreef Supersheep het volgende:
Val jij niet heel snel in slaap tijdens het kijken van een film?
Jullie kinderen gaan eruit zien als wollige olifantjes.quote:
Meer als hele lange duo penotti kinderenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie kinderen gaan eruit zien als wollige olifantjes.How cute.
Klinkt toch minder schattig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Meer als hele lange duo penotti kinderen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vaak wel.![]()
Deze keer niet. Erg goede film.![]()
En B. achter het stuur?quote:
Ben jij donker dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Meer als hele lange duo penotti kinderen
dan ga je niet, dat begrijpen die vriendinnen ook welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
Wel matig trouwens, ga ik op bezoek bij een stel vriendinnen die in Frankrijk op de camping staan, zou een bestuursgenootje mee gaan. Belt ze net op, ze heeft geen geld en heeft eigenlijk niet zoveel zin, dus ze gaat niet mee. Kan ik alsnog in m'n eentje voor alle kosten opdraaien
Ik ook niet aangezien ik geen wit of heel lichtblond haar hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die link had ik ook nog niet gelegd
Dit gaat over je katten. Ik dacht even dat je het over Hawaii_Tim had.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef B.ertha het volgende:
Mika is een zelfmoordcommandoZe is op weg naar Timmies staart, dat komt haar duur te staan
Ze kunnen nog steeds niet overweg met elkaar
Tuurlijk gaat ie wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
dan ga je niet, dat begrijpen die vriendinnen ook wel
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit gaat over je katten. Ik dacht even dat je het over Hawaii_Tim had.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Mikkie het volgende:
Owh, en saillant detail: ze wilden die vriendinnen smsen dat ze niet kwam, maar die sms heeft ze per ongeluk naar mij gestuurd. En die bevatte de tekst: "ik heb er niet echt een fijn gevoel bij om met Mikkie mee te rijden".
Hoe grappig.
Ik was al aan het terugzoeken naar een Mika in de sc.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het doen jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga juist wel
Oorspronkelijk zou ik ook in m'n eentje komen. Natuurlijk is het reteduur (dikke 100 euro benzine + 30 euro tol), maar het zijn mijn enige echte vakantiedagen van dit jaar. Dagen dat ik écht ff weg ben, dan kost het maar wat meer...
Iedereen weet toch de namen van die katten hierquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was al aan het terugzoeken naar een Mika in de sc.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was al aan het terugzoeken naar een Mika in de sc.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:43 schreef Supersheep het volgende:
Iedereen weet toch de namen van die katten hier![]()
20 km is niet 'wat te hard'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is verder een hele aardige meid hoor, maar dit is echt nergens op gebaseerd
Ze heeft één keer een ritje naar Zeeland bij me in de auto gezeten, toen heel netjes en braaf gereden, en heeft ze bovendien de halve weg liggen pitten. Blijkbaar is ze enigs afgeschrikt doordat ik vaak wat te hard rij (20 km/h ofzo), want verder is er echt niets aan de hand
Ik herken hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie (of naja, die paar met een rbw hier) dat trouwens ook, dat mensen commentaar hebben over je rijstijl?
Ik rij over het algemeen wel vlot. Ben niet zo'n bejaarde, zit vaak wel wat boven de snelheidslimiet, maar that's it. Bumperkleven doe ik niet, ik pas me aan aan de weersomstandigheden en rechts inhalen doe ik, ondanks dat het niet mag, nadat iemand al twee minuten onnodig links hangt. Verder nooit gevaar opgeleverd ofzo. En dan vinden mensen dat je scheurtJe bent een aso in het verkeer, bla bla.
En dan zit je zelf bij ze in de auto... een rijstijl waarnaast mijn opa van 81 een coureur lijkt, compleet niets in de gaten hebben van wat er om hen heen gebeurt, bumperkleven op 5 meter zonder dat ze het in de gaten hebben, totaal niet kunnen fileparkeren enzo, compleet gebrek aan inzicht: je schijt zeven kleuren.
Altijd leuk, die verschillen
Ik echt nooit. Vind het allemaal best, de auto waarin ik zit is ergerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
Ik heb altijd commentaar op andermans rijstijl![]()
Ik moet wel weer es naar de kapper maar ik heb nog geen staartquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik deed niks verkeerd. Reed gewoon vlot door aan de goede kant van de weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat was er laatst ook alweer gebeurd op de fiets? Da's ook rijden
Daarom kan ik nog wel commentaar hebben.quote:En je hebt niet eens een rbw![]()
Zit waarschijnlijk nog ingepakt en ik werd afgeleid door Paiq. Ik had ook besloten dat ik vandaag een dag vrij zou nemen van het in- en uitpakken, dat komt later wel weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
Pfoe, volgens mij is de bijl kwijt. Gelukkig
Ik ook, mijn eigen rijstijl is perfectquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
Ik heb altijd commentaar op andermans rijstijl![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die link had ik ook nog niet gelegd
Probeer het eens? Wedden dat het lukt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet wel weer es naar de kapper maar ik heb nog geen staart
Ik reed vrolijk 15 km/u te hard op mn 2e lesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
Overigens is het wel grappig, de verschillen die je ziet. Iedereen die ik ken en die ik bestempel als 'iemand met een beetje pit' die rijdt lekker door en doet niet moeilijk, hoor je ook nooit klagen over rijstijl ofzo, want ze rijden zelf net zo. En zo ongeveer iedereen die ik bestempel als 'wat meer ingetogen en behoudend' die rijden ook echt als een slome kut, en die vinden je al een crimineel als je 5 km/h te hard rijdt
M'n moeder vindt dat ik te hard door bochten heen rij. Meestal vind ik dat zelf wel meevallen, de laatste keer dat ik het een beetje spannend begon te vinden was toen ik 110 reed waar een adviessnelheid van 70 was... Toen de gehuurde bestelbus leeg was en ik weer naar huis wilde nam ik rotondes ook in de derde versnelling met 35 km/u, en zo is me dat niet aangeleerd bij rijlesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Verhaal over rijstijl
Als ik dat probeer kom ik eerder op een soort knotje uit dan op een echte staartquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Probeer het eens? Wedden dat het lukt?
Ik heb ook te hard gereden op rijles, vrij regelmatig zelf... als je dan geflitst wordt is de boete ook voor de instructeur, want die is de wettelijke bestuurderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik reed vrolijk 15 km/u te hard op mn 2e lesvind het moeilijker om tot een snelheid te komen en dan te blijven dan er voorbij gaan en dan afzakken
Zo'n dommelstaartjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik dat probeer kom ik eerder op een soort knotje uit dan op een echte staart
dat is wel leuk, dan krijg je te horen "je mag hier 120 hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook te hard gereden op rijles, vrij regelmatig zelf... als je dan geflitst wordt is de boete ook voor de instructeur, want die is de wettelijke bestuurder
wel een vast tankstation, daar ga ik vast vaker komen. Meidje achter de kassa komt binnenkort ook bij hem lessenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Is 1 van jullie wel eens door de McDrive geweest met lessen? Ik wel, was een essentieel onderdeel van het leren rijden bij mij
Tof, ga ik em ook geel verven!quote:
Ik heb nul ervaring, maar bij mensen die relaxt in de auto zitten en vlot rijden, daar voel ik me een stuk veiliger bij, dan bij mensen die continue hun handen netjes op het stuur hebben en precies de juiste snelheid rijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef Mikkie het volgende:
Humor is overigens wel dat degenen met weinig ervaring (vaak vrouwen), en dan vooral jongeren die met hun ouders' auto eens in de week 5 km naar het dorp rijden, al snel vinden dat je gevaarlijk rijdt ofzo. Terwijl mensen die meer km's maken, vaak zoiets hebben van: ah, kan makkelijk.
Ik ben met m'n 4e instructeur (eerste bij die rijschool, en ook laatste rijinstructeur. Bij die school heb ik examen gehaald) ook wel es wezen tanken en zo, hellingproef op een veel steilere helling dan normaal, stukjes omrijden omdat die weg leuker was en zo, en heb ook wel es langer les gehad omdat hij het volgende uur toch geen leerling hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, maar nu krijg ik wel honger
Ik was overigens aan het einde van mijn 'lestijd' wel degene met wie ie aparte dingen ging doen. Keertje tanken, keertje wassen, ff pissen bij 't CBR, dat soort dingen. Hij vond dat het met lessen zo goed ging, dat ik die vijf minuten wel kon missen af en toe. En dan haalde ie dat weer in door eens in de zoveel lessen een half uurtje extra te rijden.
Ik had laatst macaroni met ham uit blik. Ik vond het niet nodig om alle ham op te etenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens wel echt honger zo langzamerhand. Het eten op m'n werk was echt matig. Ranzige kerriesoep met ondefinieerbare brokken erin, ultraranzige en vette speklappen die ik niet eens heb aangeraakt, en verder schrale sla zonder kruiden en droge rijst. Na vijf happen ben ik afgehaakt.
quote:
Ik heb meestal wel beide handen op het stuur, waar moet ik ze anders laten? Ik geef overigens vaker niet dan wel door bij bochtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nul ervaring, maar bij mensen die relaxt in de auto zitten en vlot rijden, daar voel ik me een stuk veiliger bij, dan bij mensen die continue hun handen netjes op het stuur hebben en precies de juiste snelheid rijden.![]()
Als ik dan een keer m'n elastiek niet in heb ziet het er gelijk weer uit als een spiegeleiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En de rest wel wit dan hč. En achter een meisje genaamd Cherry aan lopen
Resp. rechts, midden en links. Vond ik makkelijk om te onthouden want bij racespellen was de rechtertrigger gas en de linker remquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet eens wat gas/ rem/ koppeling is.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet eens wat gas/ rem/ koppeling is.![]()
quote:
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben jullie wel es schade gereden?
Maar, en misschien ben ik gek, maar je kunt toch ook relaxt de juiste snelheid rijden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here, maar al die door hun instructeur en de overheid geļndoctrineerde mensen denken daar dus anders over. Zelf nadenken en de context meenemen is daarbij teveel gevraagd.
Dat zijn de mensen die tijdens Moessonregen en ultradikke mist (zicht: 20 meter) nog steeds 100 - 120 rijden op de snelweg, "want dat zijn de regels?"
En als ze vervolgens zichzelf en een ander in puin rijden, krijg je de 'argumenten' om je oren dat ze niets verkeerd deden: ze reden immers niet te hard en het is vast de schuld van de ander.
Ik schakel in bochten, heb koppeling soms ingetrapt in een bocht, allemaal zonder problemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doorgeven ligt bij mij aan de stuurbekrachtiging. De auto van m'n ma had dat niet, dus daar was het wel handig. Bij die van mn pa en mn eigen auto pak ik bochten meestal met één hand, en één hand op de pook.
Ik zat er vandaag eens op te letten. Als ik vlot rij heb ik een hand op de pook, zodat ik vlak voor de bocht en vlak erna goed kan schakelen en in een goede versnelling (en dus toerengebied) zit. Als ik in de chill-stand sta, dan pak ik rustig over in bochten, kies ik ruim van tevoren een versnelling en doe ik heerlijk rustig aan zonder hand op de pook.
Tuurlijk kan dat, al gaat het op snelwegen soms vervelen. Dan ga ik mensen inhalen die 118 rijden en zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar, en misschien ben ik gek, maar je kunt toch ook relaxt de juiste snelheid rijden?
Ik ben ooit een keer met m'n fiets tegen een geparkeerde auto gereden, en heb bij autorijden 1 keer lakschade veroorzaakt. Toen was ik achteruit aan het inparkeren, in de nacht en in de regen, tussen een oliebollenkraam en een dure auto. Toen reed ik tegen een paal op van een centimeter of 40 hoog, die ik dus met geen mogelijkheid kon zienquote:
Met de auto van m'n vader. Wilde de auto in de garage zetten, samen met een vriendje, maar ging een beetje scheef.quote:
En, wat was er stuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met de auto van m'n vader. Wilde de auto in de garage zetten, samen met een vriendje, maar ging een beetje scheef.![]()
Ik heb de muur geschraapt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |