voor één goede daad?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je nu een kerk voor me opzetten?
1. je moet ergens beginnenquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
1. je moet ergens beginnen
2. het is dat het me teveel tijd kost maar anders zou ik alle 221 topics + alle AKQ topics nalopen om mijn reeds gedane goede daden op dit front op te zoeken en in je gezicht te gooien
Ja hoor...wie het kleine niet eert enzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Neem je genoegen met een huisaltaartje?![]()
Dan zal ik elke dag tot je bidden, zodat jij gul blijft met je goede daden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor...wie het kleine niet eert enzo
Ga je ook beesten offeren?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Neem je genoegen met een huisaltaartje?![]()
Goeie.quote:
Slaap lekkerquote:
Wahahahahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 vliegen en een mot geofferd. Kom maar op met de goede daden.![]()
Moet veel doen vandaag.quote:
Scheelt dat het een leaseauto is, maar er gaan wel weer heel wat uren inzitten voor je je eigen auto weer hebtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, klinkt als weer een duur grapje...
Ding dat de brandstof in de cilinders spuit, vrij essentieelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:43 schreef Soempie het volgende:
wat is een injectiepomp?
Dan ben je er 1 van velen hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:50 schreef Soempie het volgende:
ah, oke. Ik word later zo iemand die wel autorijdt, maar bij wie het besef van de auto niet verder gaat dan het stuur en de pedalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |