Het rijdt daarentegen wel erg lekker, het ziet er alleen niet uit, en van binnen vind ik niet alles altijd even practischquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat krijg je met Franse auto's inderdaad. Ze blinken niet uit in bouwkwaliteit over het algemeen. Vooral de eerste series van modellen moet je mijden. Die staan bol van de kinderziektes. Als een model een jaartje of vier rond rijdt, dán kun je er eentje kopen met wat minder risico
We zullen zien. Denk dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij wordt jij in de auto echt zo'n 'oeps-figuur'.
Zo zou m'n achterbuurvrouw ook eens moeten denkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:55 schreef Soempie het volgende:
Als ik zo'n 'oeps-figuur' word, dan lever ik m'n rijbewijs in.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo zou m'n achterbuurvrouw ook eens moeten denken![]()
En ik heb een overbuurman met een gepimpte opel corsaquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Die kan met haar VW Polo 2 parkeerplaatsen achter elkaar bezetten omdat ze te scheel is om te zien waar de vakken beginnen, waardoor ik m'n auto niet meer kwijt kan, dus die zet ik dan maar voor haar huis neer.
Mijne is nu zo mooi gepoetst, net een spiegelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
Zo'n stoffige auto met afdrukken had er wel tussen gepast.![]()
Anyway, ik moet maar eens wat harder aan het werk.![]()
![]()
quote:
quote:
Motor loopt ook erg soepel, tenminste, de 1.9 en 2.2 diesel wel, de 2.0 benzine in de scenic vond ik erg onrustigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, van die lekkere zachte vering. Van de andere kant: dat gaat vaak ten koste van je bochtenwerk.
Velgen moet ik eigenlijk ook nog ff goed doen idd, gister met wassen ff snel meegenomen. Alleen jammer dat er na die 3 druppels regen van gister weer allemaal gedroogde druppels op de lak zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net ff snel m'n velgen gepoetst, die waren bijna zwart van het remstof. De rest van de auto maar ranzig gelaten, die wordt met m'n ritje Frankrijk aankomend weekend anders toch weer ultravies
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 vliegen en een mot geofferd. Kom maar op met de goede daden.![]()
die van m'nquote:
maar Frans kwaliteit is echt ziek lekker in de bochtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat krijg je met Franse auto's inderdaad. Ze blinken niet uit in bouwkwaliteit over het algemeen. Vooral de eerste series van modellen moet je mijden. Die staan bol van de kinderziektes. Als een model een jaartje of vier rond rijdt, dán kun je er eentje kopen met wat minder risico
dat is ze nu alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij in de auto echt zo'n 'oeps-figuur'.
ik ben het welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
We zullen zien. Denk dat het wel meevalt.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef TradeMarkie het volgende:
We hebben hier op de buurt trouwens ook zo'n vrouwtje die haar hond uitlaat door er met de auto achteraan te rijden
die klopt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 vliegen en een mot geofferd. Kom maar op met de goede daden.![]()
Ze dachten dat we een tweeling warenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig lijken jij en je zus helemaal niet op elkaar
Ziet er wel uit als een goede, lekkere chillvakantie
quote:[..]
Dit noemen ze nou 'slapende honden wakker maken'.
Wij hebben de lagunaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik werd net wakker van de deurbel, anders zou ik nu nog wel lekker slapen. Dus ik naar beneden, zie ik m'n vader samen met een man van een bergingsbedrijf zijn auto richting een bergingsauto duwen
Waarschijnlijk de injectiepomp, dus nu staat ie voor de 2e keer in 3 weken bij le garage
[edit]oh ja, behalve de laguna zijn het natuurlijk ook ultiem lelijke auto's
ik heb laatst iemand gesneden op de snelwegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, zo'n momentje heeft iedereen wel eens
Als het structureel wordt, dan is het pas ernstig.
Wij hebben 2 keer een laguna gehad, nu hebben we een grand espacequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben de lagunaEn vroegâh was er ook nooit iets mis mee, maar hij begint ouderdomskwaaltjes te vertonen.
Ik krijg les in een Megane en die zit echt lekker trouwens
oh wauwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben 2 keer een laguna gehad, nu hebben we een grand espace![]()
![]()
ben jij 2 meter +?quote:
ik wil een oude miniquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach, klets. Die nieuwe mini's, daar pas je makkelijk in. Ík pas daar niet in
Bordje aan de deur hangen. 20 euro per half uur. Bakje stenen neerzetten met een soeplepel waterquote:
Ik dacht: ik begin met het afhalen van m'n bed...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
Anyway, ik moet maar eens wat harder aan het werk.![]()
![]()
Nee, dat ben ik niet. Maar mn lerares van 1.60 zei altijd dat ze net pastequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben jij 2 meter +?
een buurjongen van mij heeft (of had... weet ik zo niet) ook een mini, en die was best lang
[..]
ik wil een oude mini
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht: ik begin met het afhalen van m'n bed...
Beetje jammer dat je dan op je buik in slaap valt.![]()
[..]
[..]
ach een beetje met stoelen schuiven, wil bestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maar mn lerares van 1.60 zei altijd dat ze net paste
Ik kan binnen een paar seconden weg zijn.quote:
Is z'n naam toevallig Mark?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben jij 2 meter +?
een buurjongen van mij heeft (of had... weet ik zo niet) ook een mini, en die was best lang
ik wil zoietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een fiat500 er veel schattiger uitzien dan een mini.
[afbeelding]
Die wil ik![]()
Voor twee vliegen en een mot verwacht ik wel beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Bordje aan de deur hangen. 20 euro per half uur. Bakje stenen neerzetten met een soeplepel water
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef B.ertha het volgende:
ik wil zoiets
[afbeelding]
Vroeeeemmmmm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |