Maar dat was alleen voor digitaal adviesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor twee vliegen en een mot verwacht ik wel beter.![]()
neequote:
dat is bij mij de miniquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die fiat500 is ook alleen maar m'n boodschappen karretje.![]()
da's leuk voor 1x denk ikquote:
Yes, maar moet er eind sept uit, en ga donderdag kijken voor een sociale huurwoning.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien je woont toch in een anti-kraak woning?
4 kamer in je ééntje? Dat gaat je nooit lukken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:47 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Yes, maar moet er eind sept uit, en ga donderdag kijken voor een sociale huurwoning.
4 kamer appartmement
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 vliegen en een mot geofferd. Kom maar op met de goede daden.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht: ik begin met het afhalen van m'n bed...
Beetje jammer dat je dan op je buik in slaap valt.![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 | ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,., ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,#WW*, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,+*:., ,,,,,#W##W@:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, *WWWW#+.,,,,*W#, .@W: ,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.WW*+#WWW*, :W@. , ,#W: , ,, ,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,#W#, ,.+@W@.#W+ ,,,,,@#,,::+., ,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,, ,,,:WW.,,, ,*WWW# ,,,,, +W#@WWWW@. ,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,:***+, #W* ,,,,,, *WW#. ,,,, .WWW@#**W@. ,,,,,,,, ,,,,,,,, .#WWWWW@+WW. ,,,,,, :WWW@. ,,, .W#:, .+@W#,,,,,,,,, ,,,,,,, :@WW#+:*WWW*,,,,,,,,,,@WWW#,,,,,*W: :WWWW@,,,,,,,,, ,,,,,, .@W@., .#W#,,,,,,,,, *WWW@,,,,,#W. .@WWWW@ ,,,,,,,, ,,,,,,,#W@, ,,,, ,##,,,,,,,,,,.@WW@,,,,,..,,#WWWWWW+. ,,,,,, ,,,,,,:WW. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .@W+ ,,,,, ,,@WWWWWWW@: ,,,,, ,,,,,,+W* ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,.,,,,,,,,, +##+:..+WW+,,,,, ,,,,,,+W: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,, .@W,,,,, ,,,,,,.W#, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,, ,,,,,,,,,#W.,,,, ,,,,,,,#W@*. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,*#,,,,,:.,,,,,, :W# ,,,, ,,,,,+@WWWW#,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, +WW: ,,*W@,,,,, :@W:,,,,, ,,,,+WWW@*#+,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, *WW: ,.WW@,,, ,+WW+,,,,,, ,,,:WW#., ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :@#.,,,#W+ ,,+@WW+ ,,,,,, ,,,#W#, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,, ,, ,.,,,,WWWW#:,,,,,, ,,.WW. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,:,,,. ,,,,:**@WW+ ,,,, , :W#,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :W: *W,,,,, ,,:@W***+* ,,+W* ,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.W@*@W.,,,,,,,, .WWWWWW #@@W*, ,,+: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, *WWW*,,,,,,,,,, #W@@@@ WWWWW#**#@WW: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,+#+,,,,,,,,,,,,@@++:+ #*+:#WWWWWWW. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,, , ,,,,,,, ,@@.::: ..:..:++:#W* ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,::.+#W#..:: :++:::.,.@W: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,WWWWW@::+++ ....:::.:W@,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,*WW@*:::++: ....::..+W#,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :W@.....:+ :::::::.+W* ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,, ,,,,,, *W:::::++ .......::W* ,,,, ,,,,,,,, ,,,,,,++ ,,,,,*+ ,,,,, +W+.::+:: ....:::..@@,,,, .:,,,,,,,,::,,,,,,@W.,,,,,WW.,,,,, *W:...+:. .:::.:++:*W+ .@W+ ,,,,, #W: ,,, *W+ ,,, *W* ,,, ,@@::...:. .:::+:+::.@W*.+WWW* ,,,,,,#W* ,,, *W@,,,, +WW*, ,.#W#,...... ::......:::#WWWW@W#,,,,, .WW@. ,,,#WW+ .#WWW#*#WW@.......: ..:::::::..:*##*.#W. ,, ,#W#W#.,,+W@WW+:*@W@:@WWW@*:..:.::.: ::........:+:.:.,#W#,,,:@W@.*WW@@WW+:WWWWW#+::@WW*......::.. ...:::..+++::::.#WWWW@@WW@:::+#WW@+..:+#WW@*::WWWW:.....:.,, .::::++*+::..:.#WWW##WWW@:..:...::..:.,:WWWW+:@WWW*....:.::: ::::+++::.,:+.*WWWW:.@WWW+..::::::::...:WWWW*.@WWW#...:++:.. ..:+::::+:++:.@WWW@:*WWWW+.::......:....#WWW@.+WWW#...::.... ::::::.:::+::+WWWW*:*WWWW+.:::.:::::.,,,:WWWW:.*WW+....::::. ........:++:.:@WW#+.+WWW@:::.:::::.......+WW#..,.:......:::. .....:::++:+:.:#*++..*@@+::::::...::+:.:.,::.....,.......:++ ......:++++::::+::+:::++:++:+::+++*++++:::...:..::.:::::.::: |
want?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 kamer in je ééntje? Dat gaat je nooit lukken.
Omdat ze daar een heel gezin in kwijt kunnen. Dus dat geven ze nooit aan één persoon.quote:
hij is van mij als ik hem accepteerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat ze daar een heel gezin in kwijt kunnen. Dus dat geven ze nooit aan één persoon.
Op het moment van posten zat ik in de trein, dit bericht post ik nu vanuit Leeuwardenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef Soempie het volgende:
Woont Tim nu al in Leeuwarden?
oh dat went vanzelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:22 schreef B.ertha het volgende:
Heb net trouwens weer een les gehad. Moest nu ook zelf spiegelkijken enzo. Ging best goed, alleen af en toe was het: oké, spiegel goed, raam goed, oh wacht, stuur ook vast blijven houdenEn dat soort dingen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik keek bij rijles vaak iets op zo'n manier over m'n schouder dat ik ook die kant op stuurdeals ik naar links moest kijken stuurde ik ook naar links omdat ik het stuur wat te stevig vast had
Ik dus ook, wat er mee te maken kan hebben dat ik nogal veel Need for Speed heb gespeeld en ook racestuurtjes heb voor m'n Dreamcastquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik dacht dat vooral vrouwen daar last van hadden
![]()
![]()
ik had het ook wel hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dus ook, wat er mee te maken kan hebben dat ik nogal veel Need for Speed heb gespeeld en ook racestuurtjes heb voor m'n Dreamcast
en nou is de Grote Vraag... is dit een compliment, of een beledigingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ach ik zie dagelijks de grootste mongolen rijden... Dan moet jou het wel lukken
Hangt ervan af of ik een van jullie al eens heb zien rijden...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had het ook wel hoor![]()
![]()
[..]
en nou is de Grote Vraag... is dit een compliment, of een belediging
oeh, very smoothquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ik een van jullie al eens heb zien rijden...![]()
Trek zelf je conclusie maar![]()
ja jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe dat dan eerst maar......
ja over een jaar of 100 zullen ze wel zijn ingeplaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je zo'n achtersand hebt zou ik het niet durven je op te zadelen met ander werk.
Go for it en laat iedereen die oude foto's van je zien
Dat soort klussen zijn zwaar vermoeiend, meubels in elkaar schroeven vond ik ook wel weer vermoeiend zat vandaag. Vooral als je dat in je eentje doet, al is dat wel minder frustrerendquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen Porsche
Serieus, de stucadoors hebben de woonkamer al bijna af, en zijn al in de grote slaapkamer begonnenik hoop echt dat deze week alles afkomt
ook meteen, van 06:00 tot 21:00 non-stop in touw geweest, ben helemaal op
en hij is wel geslaagdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vriend van mij flikt dat nog steeds. Billenknijpen bij die gast in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |