ja jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe dat dan eerst maar......
ja over een jaar of 100 zullen ze wel zijn ingeplaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je zo'n achtersand hebt zou ik het niet durven je op te zadelen met ander werk.
Go for it en laat iedereen die oude foto's van je zien
Dat soort klussen zijn zwaar vermoeiend, meubels in elkaar schroeven vond ik ook wel weer vermoeiend zat vandaag. Vooral als je dat in je eentje doet, al is dat wel minder frustrerendquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen Porsche
Serieus, de stucadoors hebben de woonkamer al bijna af, en zijn al in de grote slaapkamer begonnenik hoop echt dat deze week alles afkomt
ook meteen, van 06:00 tot 21:00 non-stop in touw geweest, ben helemaal op
en hij is wel geslaagdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vriend van mij flikt dat nog steeds. Billenknijpen bij die gast in de auto
Voor mij is het kiezen tussen een hete pook in je linkeroog of je rechterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Maar als ik moest kiezen, dan toch echt de mini
quote:
Altijd een straf om daar naar toe te gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:52 schreef erkel het volgende:
Ola! Ben weer terug van 7 dagen Barcelona![]()
quote:
Goed gedaan, Nem. Ziet er mooi uit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste Jalapenopepers is een feit
Het heeft allemaal wat langer geduurd omdat ik ze binnen had bewaard vanwege het baggerweer van de afgelopen maanden.
Het pepertje is nu nog klein natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch de leukstequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |