Is goed, even mijn bijl, naald en draad zoekenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is goed, even mijn bijl, naald en draad zoeken
Bijl?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is goed, even mijn bijl, naald en draad zoeken
quote:
Vaak wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:53 schreef Supersheep het volgende:
Val jij niet heel snel in slaap tijdens het kijken van een film?
Jullie kinderen gaan eruit zien als wollige olifantjes.quote:
Meer als hele lange duo penotti kinderenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie kinderen gaan eruit zien als wollige olifantjes.How cute.
Klinkt toch minder schattig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Meer als hele lange duo penotti kinderen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vaak wel.![]()
Deze keer niet. Erg goede film.![]()
En B. achter het stuur?quote:
Ben jij donker dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Meer als hele lange duo penotti kinderen
dan ga je niet, dat begrijpen die vriendinnen ook welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
Wel matig trouwens, ga ik op bezoek bij een stel vriendinnen die in Frankrijk op de camping staan, zou een bestuursgenootje mee gaan. Belt ze net op, ze heeft geen geld en heeft eigenlijk niet zoveel zin, dus ze gaat niet mee. Kan ik alsnog in m'n eentje voor alle kosten opdraaien
Ik ook niet aangezien ik geen wit of heel lichtblond haar hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die link had ik ook nog niet gelegd
Dit gaat over je katten. Ik dacht even dat je het over Hawaii_Tim had.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef B.ertha het volgende:
Mika is een zelfmoordcommandoZe is op weg naar Timmies staart, dat komt haar duur te staan
Ze kunnen nog steeds niet overweg met elkaar
Tuurlijk gaat ie wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
dan ga je niet, dat begrijpen die vriendinnen ook wel
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit gaat over je katten. Ik dacht even dat je het over Hawaii_Tim had.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Mikkie het volgende:
Owh, en saillant detail: ze wilden die vriendinnen smsen dat ze niet kwam, maar die sms heeft ze per ongeluk naar mij gestuurd. En die bevatte de tekst: "ik heb er niet echt een fijn gevoel bij om met Mikkie mee te rijden".
Hoe grappig.
Ik was al aan het terugzoeken naar een Mika in de sc.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het doen jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga juist wel
Oorspronkelijk zou ik ook in m'n eentje komen. Natuurlijk is het reteduur (dikke 100 euro benzine + 30 euro tol), maar het zijn mijn enige echte vakantiedagen van dit jaar. Dagen dat ik écht ff weg ben, dan kost het maar wat meer...
Iedereen weet toch de namen van die katten hierquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was al aan het terugzoeken naar een Mika in de sc.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was al aan het terugzoeken naar een Mika in de sc.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:43 schreef Supersheep het volgende:
Iedereen weet toch de namen van die katten hier![]()
20 km is niet 'wat te hard'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is verder een hele aardige meid hoor, maar dit is echt nergens op gebaseerd
Ze heeft één keer een ritje naar Zeeland bij me in de auto gezeten, toen heel netjes en braaf gereden, en heeft ze bovendien de halve weg liggen pitten. Blijkbaar is ze enigs afgeschrikt doordat ik vaak wat te hard rij (20 km/h ofzo), want verder is er echt niets aan de hand
Ik herken hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie (of naja, die paar met een rbw hier) dat trouwens ook, dat mensen commentaar hebben over je rijstijl?
Ik rij over het algemeen wel vlot. Ben niet zo'n bejaarde, zit vaak wel wat boven de snelheidslimiet, maar that's it. Bumperkleven doe ik niet, ik pas me aan aan de weersomstandigheden en rechts inhalen doe ik, ondanks dat het niet mag, nadat iemand al twee minuten onnodig links hangt. Verder nooit gevaar opgeleverd ofzo. En dan vinden mensen dat je scheurtJe bent een aso in het verkeer, bla bla.
En dan zit je zelf bij ze in de auto... een rijstijl waarnaast mijn opa van 81 een coureur lijkt, compleet niets in de gaten hebben van wat er om hen heen gebeurt, bumperkleven op 5 meter zonder dat ze het in de gaten hebben, totaal niet kunnen fileparkeren enzo, compleet gebrek aan inzicht: je schijt zeven kleuren.
Altijd leuk, die verschillen
Ik echt nooit. Vind het allemaal best, de auto waarin ik zit is ergerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
Ik heb altijd commentaar op andermans rijstijl![]()
Ik moet wel weer es naar de kapper maar ik heb nog geen staartquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik deed niks verkeerd. Reed gewoon vlot door aan de goede kant van de weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat was er laatst ook alweer gebeurd op de fiets? Da's ook rijden
Daarom kan ik nog wel commentaar hebben.quote:En je hebt niet eens een rbw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |