Jij zou ook aan het werk gaanquote:
hoezo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het meest droevige scheerapparaat ooit
mag hoorquote:
ja ik weet hetquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Alle haren langer dan 3 mm laat ie lekker staan
Volgens mij zijn ze ook niet bedoeld voor "lange" haren..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
dat doe je zelfquote:
Nee, maar mn 'baard' van 2 dagen mag ie er best afhalen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook niet bedoeld voor "lange" haren..
okquote:
Ik heb een scheerapparaat gehad waar van pure ellende de scheerkoppen er vanzelf afvielenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
ergens welquote:
Heb je nu al een stageplek dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ergens wel
10 september begint m'n stage al
heb je dat gemist danquote:
Bij HDVHNquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je dat gemist dan![]()
bij Dagblad van het Noorden
de website verbeteren/uitbreiden/onderhoudenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat ga je er doen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de website verbeteren/uitbreiden/onderhoudenze hebben nu een krant met een website en willen uiteindelijk een website met een krant (quote ik braafjes
)
Hoe bevalt Leeuwarden tot nu toe, Tim?quote:
Nog niet echt veel ervaring meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe bevalt Leeuwarden tot nu toe, Tim?![]()
ja nee vooral doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik zal de website in de gaten gaan houden.![]()
Nou heb ik die teringherrie weer in mn kop zitten, en bedanktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb laatst een praktisch nut gevonden voor een Jamba-reclame! Door die reclame kwam ik er achter dat er in het liedje Umbrella wordt gezongen "under my umbuhrella" en ik verstond altijd "under my arm forever"
Wanneer ga je de stad verkennen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog niet echt veel ervaring mee. Zit nu op m'n kamer: de meubels staan, maar de dozen moeten nog uitgepakt worden en zo. Ik vind m'n kamer verder toch wel erg klein (al past het allemaal wel) en de douche vind ik niet zo prettig, ik vermoed dat daar zo'n stomme spaardouchekop op zit. Misschien wel waterbesparend en zo, maar het douchet toch minder prettig
desalniettemin is het een kutnummerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb laatst een praktisch nut gevonden voor een Jamba-reclame! Door die reclame kwam ik er achter dat er in het liedje Umbrella wordt gezongen "under my umbuhrella" en ik verstond altijd "under my arm forever"
Graag gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nou heb ik die teringherrie weer in mn kop zitten, en bedankt![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
desalniettemin is het een kutnummer
Ik ga zo lunch halen, denk dat ik dat bij de grote C1000 in het centrum ga doen. Ik weet van het centrum in elk geval een weg naar huis te vinden, maar waarschijnlijk zijn er snellere routes dan degene die ik gebruikquote:
Amateurpyromaanquote:
nepfriesquote:
Gelukkig welquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn reactie zou hetzelfde geweest zijn
De grote C1000 waar ik net was had niet eens bramenjam
Jawel, maar het kost ook aanzienlijk meer tijd dan het in een pot kopen. En aangezien ik honger had koos ik voor de optie die de minste tijd kosttequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dan maak je het toch zelf? Zo makkelijk
Eenschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar het kost ook aanzienlijk meer tijd dan het in een pot kopen. En aangezien ik honger had koos ik voor de optie die de minste tijd kostte
Ik heb echt geen flauw idee waar in Leeuwarden bramen groeienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eensch
Maar als je binnenkort eens een uurtje over hebt moet je gewoon 2-3 kilo bramen plukken en zelf maken. Kun je wel een tijdje mee vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |