Nouquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even The Weakest Link kijken..zo terug..
Hey, maar ik ben gaver!quote:
Nem beseft het gewoon nog niet...quote:
Neen, ken ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, Nem, ken jij de firma Oosterhout en Lennart? ONL? Zitten in Rotterdam - architectenbureau. M'n vrouw heeft vandaag daar haar eerste dag erop zitten!
Nem beseft het gewoon nog niet...quote:
Ik drop in de tussenrondes gewoon langsquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:22 schreef iamredleader het volgende:
Ja, daarom kijk ik maar met 1 oog naar TWL en met m'n andere oog (en handen op het keyboard) hier. Het is alleen zo gaaf zoals Anne Robinson de spelers afzeikt
Dat welquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef iamredleader het volgende:
Jammer dat je dat weekend al plannen hebt, Nem, maar Lowlands is natuurlijk veel toffer dan schilderen of laminaat leggen
Ik ben er tochquote:
Ja, het is bijzonder slecht. Vorige week ook al zo'n aflevering met hele slechte kandidaten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:28 schreef iamredleader het volgende:
Mindere ronde, moeilijke vragen... en maar 150 pond.
Nu ja, laat het maar wetenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:25 schreef iamredleader het volgende:
Weet trouwens nog niet of er dit weekend veel geklust kan worden - hangt ervan af hoe snel de stucadoors werken en of er dan geschilderd kan worden. Ik hou je op de hoogte.
We hebben zelfs al kinderen geplanned. Trouwen doen we niet want we willen allebei nog vrij zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze delen volgende week al een tent hè
Het is een verschrikkelijke afleveringquote:
Super gezellig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
Dus: hoe was het in Limbabwe
Geen huwelijk?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben zelfs al kinderen geplanned. Trouwen doen we niet want we willen allebei nog vrij zijn.
1 jongen en 1 meisje is het plan
We kunnen in Vegas trouwen met Elvis als ceremonie-meester?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:44 schreef Soempie het volgende:
en toen ik terugkwam stond de tent al.(ik verwacht hetzelfde op LL
)
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt tof!
[..]
Het zal ook eens niet
* blaast alles afquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We kunnen in Vegas trouwen met Elvis als ceremonie-meester?
Is dat alles?quote:
I'm not in the moodquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat alles?Doe je niet meer moeite?
![]()
mannenquote:
Je kan beter kippen houwenquote:
Hij ziet er anders best goed uit, na een was en poetsbeurtquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke mafkees gaat dan ook met dit weer z'n auto wassen? Dat moet je doen als het licht regent.
Nu droogt je water veel te snel op en krijg je alsnog allemaal vlekken op je lak.
Dus die mooie afdrukken zijn er nu af?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij ziet er anders best goed uit, na een was en poetsbeurt
Ja, ik had tijd teveel en energie over of zoietsquote:
Haha ja, al was dat natuurlijk niet echt mijn autoquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus die mooie afdrukken zijn er nu af?![]()
Zou mij niks verbazenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kwartje valt bij Soemp nu pas, denk ik
Dat had soempie laatst ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen, alleen dat ik thuis ben. Man, wat ben ik gaar en gekneusd. Alles voelt blauw, heb zadelpijn van de fietstocht gisteren en last van mn knieën (ja, ik heb mn 1e dag weer gehad)
Die ging ook fietsen en weet niet hoe ze thuisgekomen isquote:
Van mn werkquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar waar heb je je eerste dag weer van gehad dan B.?
Heb ik iets gemist?
Het is ook weer een ritme waar je in moet komen, dat is mijn ervaring tenminste.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mn werkDaarom is het ook zo vaag dat ik echt zo moe ben. Oké, het was druk, maar zo lang ben ik niet weg geweest, dus daar moet ik tegen kunnen
Inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kwartje valt bij Soemp nu pas, denk ik
quote:
Ik dacht dat de hele grap was dat ze die afdrukken op je auto hadden gemaakt.quote:
Zo stoffig is ie gelukkig meestal nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele grap was dat ze die afdrukken op je auto hadden gemaakt.![]()
Pizza bestellen bij de buren natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niks in huis, dus moet eigenlijk even naar de supermarkt (nog niks gegeten ook), maar heb net gedouched en zit nu in pyjama. Geen zin ook.![]()
Dilemma's![]()
Jij had toch een bezorgchinees?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niks in huis, dus moet eigenlijk even naar de supermarkt (nog niks gegeten ook), maar heb net gedouched en zit nu in pyjama. Geen zin ook.![]()
Dilemma's![]()
Wat voor afdrukken?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele grap was dat ze die afdrukken op je auto hadden gemaakt.![]()
Vriend/vriendin bellen of ze zin hebben om te komen eten.quote:
Heb ik al geprobeerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vriend/vriendin bellen of ze zin hebben om te komen eten.
"Ohja, neem jij gelijk even ....... mee"
Tja, ik kwam thuis en twijfelde: slapen, douchen of eten. Had bedacht dat ik zou gaan douchen en dan slapen, maar ondertussen ben ik niet meer zo moe.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Trouwens wel vroeg, om acht uur al in pyjama
Eens kijken of ik die kan vindenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd.![]()
Dat doen we best vaak hier.![]()
Heb jij die link nog, van die Amerikaan met die foto's van fietsers?
Ben benieuwdquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Daar gaan we: http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
IKEA hoogslaper?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
M'n fotomuur is min of meer af
En een rommeltje.![]()
Jazeker. Zélf in elkaar gezet.quote:
Had je er wel een bouwtekening bij dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb dezelfde gehad.... van iemand overgenomen voor een fles Whisky. Best goeie deal (al zeg ik eht zelf). Toen ik ging verhuizen heb ik um weer verpatst voor 75 Euro...
Ik weet niet waar je mee bezig bent hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Soempie het volgende:
En tenten, kun je tenten in je eentje opzetten?![]()
ik welquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je mee bezig bent hoor![]()
Ja hoor eens, jij was niet in the mood.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je mee bezig bent hoor![]()
En dat zegt een schaapquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat geval stinkt én heeft daarnaast een Axe-douche genomen
Ik ook. Maar dat is dus niet erg want dan heb ik gewoon meer ruimte in mijn tentquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat zegt een schaap
[ ] geschikt
[X] ongeschikt
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Foute agenten krijgen 'Hello Kitty'- armbandje om
In het leger gebruiken ze ook allemaal Axequote:
Mijn God!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
Alleen nog de zwaailampen en die agenten doen nooit meer iets verkeerd
Dan hoeft de vijand niet te zoeken zeker?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het leger gebruiken ze ook allemaal Axe![]()
Die kunnen niet eens meer zoeken als dat spul in hun keel is gewaaidquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan hoeft de vijand niet te zoeken zeker?
Dan blijft de vijand wel uit de buurt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan hoeft de vijand niet te zoeken zeker?
Precies, als dat spul een supersheep al uitschakelt..quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens meer zoeken als dat spul in hun keel is gewaaid
Mijn keel en neus zijn mijn zwakke plekkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, als dat spul een supersheep al uitschakelt..
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze het op een presenteerblaadje moet geven
quote:
dus, spill the beansquote:
Ik vind alle geuren die ik ken niet lekker, al is de ene natuurlijk minder erg dan de ander.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:52 schreef Etcetera het volgende:
wat is er mis met Axebehalve dan die
reclame van ze
sommige geurtjes zijn best lekker
Oh ja, ik moet nog aan de biergistpillenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vitamine B-complex krachtig met 300% ADH gekocht..
voor extra energie![]()
mjah als je er niet tegenkunt is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind alle geuren die ik ken niet lekker, al is de ene natuurlijk minder erg dan de ander.
En daarnaast zit er spul in wat in m'n keel gaat branden
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:55 schreef Etcetera het volgende:
om maar even wat schaapjes uit een sloot te halen (nog niet zo hele oude schaapjes , maar toch...) ik wacht nog steeds op een uitleg naar aanleiding van:
[..]
[..]
[..]
[..]
dus, spill the beans![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ruim het meteen even op.
ja dat denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B gaat met SS? (ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat)
Ik weet ook niet wat het is, al die andere Vogue, Nivea, Adidas, Odorex, Rexona, enz. zooi vind ik wel vrij goed te doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah als je er niet tegenkunt is het een ander verhaal natuurlijken smaken verschillen
wat kan ik in hemelsnaam voor leerdoel verzinnenquote:Je meldt je vervolgens bij je stagedocent voor een kennismakingsgesprek met een kopie van het goedkeuringsformulier + je POP + geformuleerde leerdoelen in relatie tot je te bereiken competenties tijdens je stage. Dit laatste doe je zo snel mogelijk, maar in ieder geval uiterlijk twee weken voordat de stage begint.
Op LL douched men alleen met deo-bussen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Omdat ik anders neerval van de naar Axe meurende mensen?![]()
gelukkigquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar komt geen plaatje bij hoor![]()
Die kun je toch afleiden uit die competenties? (quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gelukkig
wel ideeen voor leerdoelen?
Dankjequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto's B.ertha, en wat ben jij een knapperd zeg!!! Ziet eruit als een genoeglijke vakantie
ja nee, die zijn heel erg leesbaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die kun je toch afleiden uit die competenties? ()
quote:De afgestudeerde kan naar aanleiding van een vraagstuk op het terrein van
communicatie en informatievoorziening een toegepast onderzoek ontwerpen,
uitvoeren, analyseren en rapporteren.
Toelichting, beroepscontext
Om te komen tot communicatie- of informatiebeleid is het nodig onderzoek te
doen. Er dient vastgesteld te worden wat de behoefte aan digitale communicatieen
informatiediensten of –producten is. Alleen op deze wijze kunnen
verantwoorde keuzes worden gemaakt. Nadat het beleid is uitgevoerd, de
diensten worden aangeboden en de producten zijn vervaardigd dient te worden
bepaald of de beoogde effecten zijn gerealiseerd. Ook dit vereist onderzoek.
Deelcompetenties
De afgestudeerde
1.1 Kan aan de hand van zoekstrategieën desk research uitvoeren naar thema’s of
issues die voor een organisatie of opdrachtgever van belang zijn. De student
ordent, analyseert, interpreteert en evalueert vervolgens de bevindingen van
desk research en kan op basis daarvan rapporteren.
1.2 Kan een opdracht voor het laten uitvoeren van een onderzoek op het terrein
van communicatie en informatie formuleren.
1.3 Kan een gebruikersonderzoek dan wel een bruikbaarheidonderzoek opzetten
en uitvoeren. Kan hierbij elementaire methoden en technieken van
wetenschappelijk onderzoek inzetten ten behoeve van het ontwerp en de
uitvoering van een eenvoudig onderzoek. Kan de door onderzoek verzamelde
gegevens verwerken, ordenen, analyseren, interpreteren en evalueren.
Beroepsproduct
Onderzoeksvoorstel, onderzoeksrapport
voorbeelden: beleidsnotitie, rapport doelgroepenonderzoek, verslag
gebruikersonderzoek, testrapport, evaluatierapport
blaatblaat praktijkkennis blaatblaat samenwerken in groepen blaatblaat minder mekkeren, enz.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gelukkig
wel ideeen voor leerdoelen?
hmm klinkt zinnigquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
blaatblaat praktijkkennis blaatblaat samenwerken in groepen blaatblaat minder mekkeren, enz.
nee hier ook traag, foutmeldingen en traagquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:14 schreef Supersheep het volgende:
Ben ik de enige waarbij Fok! zo sloom is trouwens?
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:14 schreef Supersheep het volgende:
Nee, dat wilde ik net ook gaan zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:14 schreef Supersheep het volgende:
Wat houdt je nog tegen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ik net ook gaan zeggen
Het ligt aan jouquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niks^^
Is Fok bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mij?
Tevreden?
nee zijn allemaal verschillendequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Iemand drukte ## keer op verzenden?
Ik geloof dat ze in september of oktober naar Nederland komen. Ik had m'n vakantie al te vol en San moet nog herkansingen maken, dus in deze vakantie ging het niet lukken een week vrij te plannen voor ze.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:17 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp, hoe is het nou gegaan met die zwei kleine italianen?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
Hoe was het met je date?
Ik ook en ik ben daarom ook teruggeschakeld naar de oude Hotmailquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben daarom ook teruggeschakeld naar de oude Hotmail
Moet je even inloggen en de taalvoorkeuze op Engels zetten. Dan weer naar Options en dan kun je terugschakelen naar de oude Hotmail.
Daarna weer even de taal terugzetten et voila
Slaap lekkerquote:
ZOOPquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet vóór 19 aug nog naar de bios. Wie weet er iets?
Das Leben der Anderenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet vóór 19 aug nog naar de bios. Wie weet er iets?
good for youquote:
Psst, het is de bedoeling dat je ook zegt waar ze over gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Das Leben der Anderen
Zodiac schijnt ook wel goed te zijn
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Das Leben der Anderen
Zodiac schijnt ook wel goed te zijn
Niet zo lui hequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Psst, het is de bedoeling dat je ook zegt waar ze over gaan
Ga je nu een kerk voor me opzetten?quote:
voor één goede daad?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je nu een kerk voor me opzetten?
1. je moet ergens beginnenquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
1. je moet ergens beginnen
2. het is dat het me teveel tijd kost maar anders zou ik alle 221 topics + alle AKQ topics nalopen om mijn reeds gedane goede daden op dit front op te zoeken en in je gezicht te gooien
Ja hoor...wie het kleine niet eert enzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Neem je genoegen met een huisaltaartje?![]()
Dan zal ik elke dag tot je bidden, zodat jij gul blijft met je goede daden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor...wie het kleine niet eert enzo
Ga je ook beesten offeren?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Neem je genoegen met een huisaltaartje?![]()
Goeie.quote:
Slaap lekkerquote:
Wahahahahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 vliegen en een mot geofferd. Kom maar op met de goede daden.![]()
Moet veel doen vandaag.quote:
Scheelt dat het een leaseauto is, maar er gaan wel weer heel wat uren inzitten voor je je eigen auto weer hebtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, klinkt als weer een duur grapje...
Ding dat de brandstof in de cilinders spuit, vrij essentieelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:43 schreef Soempie het volgende:
wat is een injectiepomp?
Dan ben je er 1 van velen hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:50 schreef Soempie het volgende:
ah, oke. Ik word later zo iemand die wel autorijdt, maar bij wie het besef van de auto niet verder gaat dan het stuur en de pedalen.
Het rijdt daarentegen wel erg lekker, het ziet er alleen niet uit, en van binnen vind ik niet alles altijd even practischquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat krijg je met Franse auto's inderdaad. Ze blinken niet uit in bouwkwaliteit over het algemeen. Vooral de eerste series van modellen moet je mijden. Die staan bol van de kinderziektes. Als een model een jaartje of vier rond rijdt, dán kun je er eentje kopen met wat minder risico
We zullen zien. Denk dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij wordt jij in de auto echt zo'n 'oeps-figuur'.
Zo zou m'n achterbuurvrouw ook eens moeten denkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:55 schreef Soempie het volgende:
Als ik zo'n 'oeps-figuur' word, dan lever ik m'n rijbewijs in.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo zou m'n achterbuurvrouw ook eens moeten denken![]()
En ik heb een overbuurman met een gepimpte opel corsaquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Die kan met haar VW Polo 2 parkeerplaatsen achter elkaar bezetten omdat ze te scheel is om te zien waar de vakken beginnen, waardoor ik m'n auto niet meer kwijt kan, dus die zet ik dan maar voor haar huis neer.
Mijne is nu zo mooi gepoetst, net een spiegelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
Zo'n stoffige auto met afdrukken had er wel tussen gepast.![]()
Anyway, ik moet maar eens wat harder aan het werk.![]()
![]()
quote:
quote:
Motor loopt ook erg soepel, tenminste, de 1.9 en 2.2 diesel wel, de 2.0 benzine in de scenic vond ik erg onrustigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, van die lekkere zachte vering. Van de andere kant: dat gaat vaak ten koste van je bochtenwerk.
Velgen moet ik eigenlijk ook nog ff goed doen idd, gister met wassen ff snel meegenomen. Alleen jammer dat er na die 3 druppels regen van gister weer allemaal gedroogde druppels op de lak zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net ff snel m'n velgen gepoetst, die waren bijna zwart van het remstof. De rest van de auto maar ranzig gelaten, die wordt met m'n ritje Frankrijk aankomend weekend anders toch weer ultravies
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die van m'nquote:
maar Frans kwaliteit is echt ziek lekker in de bochtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat krijg je met Franse auto's inderdaad. Ze blinken niet uit in bouwkwaliteit over het algemeen. Vooral de eerste series van modellen moet je mijden. Die staan bol van de kinderziektes. Als een model een jaartje of vier rond rijdt, dán kun je er eentje kopen met wat minder risico
dat is ze nu alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij in de auto echt zo'n 'oeps-figuur'.
ik ben het welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
We zullen zien. Denk dat het wel meevalt.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:08 schreef TradeMarkie het volgende:
We hebben hier op de buurt trouwens ook zo'n vrouwtje die haar hond uitlaat door er met de auto achteraan te rijden
die klopt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze dachten dat we een tweeling warenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig lijken jij en je zus helemaal niet op elkaar
Ziet er wel uit als een goede, lekkere chillvakantie
quote:[..]
Dit noemen ze nou 'slapende honden wakker maken'.
Wij hebben de lagunaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik werd net wakker van de deurbel, anders zou ik nu nog wel lekker slapen. Dus ik naar beneden, zie ik m'n vader samen met een man van een bergingsbedrijf zijn auto richting een bergingsauto duwen
Waarschijnlijk de injectiepomp, dus nu staat ie voor de 2e keer in 3 weken bij le garage
[edit]oh ja, behalve de laguna zijn het natuurlijk ook ultiem lelijke auto's
ik heb laatst iemand gesneden op de snelwegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, zo'n momentje heeft iedereen wel eens
Als het structureel wordt, dan is het pas ernstig.
Wij hebben 2 keer een laguna gehad, nu hebben we een grand espacequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben de lagunaEn vroegâh was er ook nooit iets mis mee, maar hij begint ouderdomskwaaltjes te vertonen.
Ik krijg les in een Megane en die zit echt lekker trouwens
oh wauwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben 2 keer een laguna gehad, nu hebben we een grand espace![]()
![]()
ben jij 2 meter +?quote:
ik wil een oude miniquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach, klets. Die nieuwe mini's, daar pas je makkelijk in. Ík pas daar niet in
Bordje aan de deur hangen. 20 euro per half uur. Bakje stenen neerzetten met een soeplepel waterquote:
Ik dacht: ik begin met het afhalen van m'n bed...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Soempie het volgende:
Anyway, ik moet maar eens wat harder aan het werk.![]()
![]()
Nee, dat ben ik niet. Maar mn lerares van 1.60 zei altijd dat ze net pastequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben jij 2 meter +?
een buurjongen van mij heeft (of had... weet ik zo niet) ook een mini, en die was best lang
[..]
ik wil een oude mini
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht: ik begin met het afhalen van m'n bed...
Beetje jammer dat je dan op je buik in slaap valt.![]()
[..]
[..]
ach een beetje met stoelen schuiven, wil bestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maar mn lerares van 1.60 zei altijd dat ze net paste
Ik kan binnen een paar seconden weg zijn.quote:
Is z'n naam toevallig Mark?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben jij 2 meter +?
een buurjongen van mij heeft (of had... weet ik zo niet) ook een mini, en die was best lang
ik wil zoietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een fiat500 er veel schattiger uitzien dan een mini.
[afbeelding]
Die wil ik![]()
Voor twee vliegen en een mot verwacht ik wel beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Bordje aan de deur hangen. 20 euro per half uur. Bakje stenen neerzetten met een soeplepel water
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:07 schreef B.ertha het volgende:
ik wil zoiets
[afbeelding]
Vroeeeemmmmm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |