Ik weet niet waar je mee bezig bent hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Soempie het volgende:
En tenten, kun je tenten in je eentje opzetten?![]()
ik welquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je mee bezig bent hoor![]()
Ja hoor eens, jij was niet in the mood.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je mee bezig bent hoor![]()
En dat zegt een schaapquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat geval stinkt én heeft daarnaast een Axe-douche genomen
Ik ook. Maar dat is dus niet erg want dan heb ik gewoon meer ruimte in mijn tentquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat zegt een schaap
[ ] geschikt
[X] ongeschikt
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Foute agenten krijgen 'Hello Kitty'- armbandje om
In het leger gebruiken ze ook allemaal Axequote:
Mijn God!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:39 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
Alleen nog de zwaailampen en die agenten doen nooit meer iets verkeerd
Dan hoeft de vijand niet te zoeken zeker?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het leger gebruiken ze ook allemaal Axe![]()
Die kunnen niet eens meer zoeken als dat spul in hun keel is gewaaidquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan hoeft de vijand niet te zoeken zeker?
Dan blijft de vijand wel uit de buurt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan hoeft de vijand niet te zoeken zeker?
Precies, als dat spul een supersheep al uitschakelt..quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens meer zoeken als dat spul in hun keel is gewaaid
Mijn keel en neus zijn mijn zwakke plekkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, als dat spul een supersheep al uitschakelt..
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze het op een presenteerblaadje moet geven
quote:
dus, spill the beansquote:
Ik vind alle geuren die ik ken niet lekker, al is de ene natuurlijk minder erg dan de ander.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:52 schreef Etcetera het volgende:
wat is er mis met Axebehalve dan die
reclame van ze
sommige geurtjes zijn best lekker
Oh ja, ik moet nog aan de biergistpillenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vitamine B-complex krachtig met 300% ADH gekocht..
voor extra energie![]()
mjah als je er niet tegenkunt is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind alle geuren die ik ken niet lekker, al is de ene natuurlijk minder erg dan de ander.
En daarnaast zit er spul in wat in m'n keel gaat branden
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:55 schreef Etcetera het volgende:
om maar even wat schaapjes uit een sloot te halen (nog niet zo hele oude schaapjes , maar toch...) ik wacht nog steeds op een uitleg naar aanleiding van:
[..]
[..]
[..]
[..]
dus, spill the beans![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ruim het meteen even op.
| Forum Opties | |