it wasquote:
Meestal gebruik ik geen FF, alleen nu evenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je ff googled kun je zo vinden dat je in de config van Firefox een bepaalde waarde moet veranderen (van 1 naar 0 ofzo), waardoor je die Imageshack-pics gewoon kan zien
Ik wist niet eens dat je ging verhuizen. Heb je dat vantevoren gemeld of heb ik zo'n slecht geheugenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:46 schreef iamredleader het volgende:genoeg geklust voor vandaag!
![]()
Alle plafonds zijn gewit, en in de hal zijn alle muren 1 en deels zelfs 2 keer gedaan, de kleinste slaapkamer is ook 1x gewit op 2 muren, de derde muur moet eerst nog gestuuct worden (of hoe je stucen ook vervoegd)...
Morgen en overmorgen gaan we waar nodig de tweede verflaag aanbrengen, en daarna de "kleurlaag" daaroverheen. En dan is het wachten op wat de stucadoor voor tempo kan maken cq wanneer hij kan beginnen.![]()
Morgen zal ik wat foto's op de computer plaatsen, maar ik ben doodmoeen heb nu geen energie meer om te gaan klooien met foto's en zo.
![]()
DaviniaHR staat echt op ontploffen! Nog een paar weekjes/daagjes, en dan![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat de kolen op waren!?
Ik vond het eigenlijk te warm om te slapen vannachtquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Best begrijpelijk, zo 's nachts met deze temperaturen.
Goed plan, ik heb ook gewoon zo'n ding op mn kamer staanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ventilator aan en op bed gericht, en lekker wegdommelen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |