quote:
en dat 4 weken lang?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Mogguh
Vannacht ff de slaap ingehaald die ik gister niet gehad heb. We werden gister om 6 uur 's ochtend bij het appartement opgehaald om naar het vliegveld te gaan, en ik was om half 5 thuis ofzo
Verder wel een topvakantie gehad, met 16 man op strand-/zuipvakantie is best een goed idee![]()
Nee, 8 dagen, anders trekt je lever het nietquote:
Ik geloof dat ik het strand niet heb gezienquote:
alles-in-1quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het strand niet heb gezien![]()
Bij het zwembad met bar was ook best goed vertoeven![]()
Nee, dat dan weer niet, maar we mochten in de jacuzzi gewoon ons eigen pils nuttigenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alles-in-1
Hadden zo ook nog een bar in het zwembad?
Het Grote "Er is iets down" topic #32quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef Plasterk het volgende:
cookies en alles gedeleet maar t heeft geen effect
bedankt!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het Grote "Er is iets down" topic #32
Ik ben nog niet zo lang terug van vakantie en heb nu een ´rustig´ weekendjequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Etcetera het volgende:
waar heb jij uitgehangenof kom ik te weinig online om jou online te zien
ontzettendquote:
ah vandaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang terug van vakantie en heb nu een ´rustig´ weekendje
Ja en redelijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah vandaarleuke vakantie? bruin geworden?
ik wist het welquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja en redelijk
Had je niet eens door dat ik op vakantie was?
quote:
Ik werd net gebeld door m'n date van 2 weken terug, ben nu net een dagje thuis van vakantie en ze wilde wel ff een terrasje pikken met me, ik zeg geen neequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Oeh... dat klinkt als een prima plan. Alleen zijn al m'n vrienden zo ongeveer op vakantie
oeooeoeh go markie go markiequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door m'n date van 2 weken terug, ben nu net een dagje thuis van vakantie en ze wilde wel ff een terrasje pikken met me, ik zeg geen nee![]()
quote:
Sounds like funquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:21 schreef Etcetera het volgende:
oh ja nog een kleine impressie van Swampzone
[afbeelding]
dit is het ehm... zou eeeeh... tja, deze modderbende was bedoeld als activiteitenterrein. guess what, it didn't happen(even verderop was het beter, daar zijn de activiteiten geweest) en die hokjes enzo zijn douches/wc's oftewel: Isle de la Sanitaire
Sorry, ik ga al hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
druk hier....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |