Nouquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even The Weakest Link kijken..zo terug..
Hey, maar ik ben gaver!quote:
Nem beseft het gewoon nog niet...quote:
Neen, ken ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, Nem, ken jij de firma Oosterhout en Lennart? ONL? Zitten in Rotterdam - architectenbureau. M'n vrouw heeft vandaag daar haar eerste dag erop zitten!
Nem beseft het gewoon nog niet...quote:
Ik drop in de tussenrondes gewoon langsquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:22 schreef iamredleader het volgende:
Ja, daarom kijk ik maar met 1 oog naar TWL en met m'n andere oog (en handen op het keyboard) hier. Het is alleen zo gaaf zoals Anne Robinson de spelers afzeikt
Dat welquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef iamredleader het volgende:
Jammer dat je dat weekend al plannen hebt, Nem, maar Lowlands is natuurlijk veel toffer dan schilderen of laminaat leggen
Ik ben er tochquote:
Ja, het is bijzonder slecht. Vorige week ook al zo'n aflevering met hele slechte kandidaten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:28 schreef iamredleader het volgende:
Mindere ronde, moeilijke vragen... en maar 150 pond.
Nu ja, laat het maar wetenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:25 schreef iamredleader het volgende:
Weet trouwens nog niet of er dit weekend veel geklust kan worden - hangt ervan af hoe snel de stucadoors werken en of er dan geschilderd kan worden. Ik hou je op de hoogte.
We hebben zelfs al kinderen geplanned. Trouwen doen we niet want we willen allebei nog vrij zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze delen volgende week al een tent hè
Het is een verschrikkelijke afleveringquote:
Super gezellig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
Dus: hoe was het in Limbabwe
Geen huwelijk?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben zelfs al kinderen geplanned. Trouwen doen we niet want we willen allebei nog vrij zijn.
1 jongen en 1 meisje is het plan
We kunnen in Vegas trouwen met Elvis als ceremonie-meester?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:44 schreef Soempie het volgende:
en toen ik terugkwam stond de tent al.(ik verwacht hetzelfde op LL
)
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt tof!
[..]
Het zal ook eens niet
* blaast alles afquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We kunnen in Vegas trouwen met Elvis als ceremonie-meester?
Is dat alles?quote:
I'm not in the moodquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat alles?Doe je niet meer moeite?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |