Je kan beter kippen houwenquote:
Hij ziet er anders best goed uit, na een was en poetsbeurtquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke mafkees gaat dan ook met dit weer z'n auto wassen? Dat moet je doen als het licht regent.
Nu droogt je water veel te snel op en krijg je alsnog allemaal vlekken op je lak.
Dus die mooie afdrukken zijn er nu af?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij ziet er anders best goed uit, na een was en poetsbeurt
Ja, ik had tijd teveel en energie over of zoietsquote:
Haha ja, al was dat natuurlijk niet echt mijn autoquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus die mooie afdrukken zijn er nu af?![]()
Zou mij niks verbazenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kwartje valt bij Soemp nu pas, denk ik
Dat had soempie laatst ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen, alleen dat ik thuis ben. Man, wat ben ik gaar en gekneusd. Alles voelt blauw, heb zadelpijn van de fietstocht gisteren en last van mn knieën (ja, ik heb mn 1e dag weer gehad)
Die ging ook fietsen en weet niet hoe ze thuisgekomen isquote:
Van mn werkquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar waar heb je je eerste dag weer van gehad dan B.?
Heb ik iets gemist?
Het is ook weer een ritme waar je in moet komen, dat is mijn ervaring tenminste.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mn werkDaarom is het ook zo vaag dat ik echt zo moe ben. Oké, het was druk, maar zo lang ben ik niet weg geweest, dus daar moet ik tegen kunnen
Inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kwartje valt bij Soemp nu pas, denk ik
quote:
Ik dacht dat de hele grap was dat ze die afdrukken op je auto hadden gemaakt.quote:
Zo stoffig is ie gelukkig meestal nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele grap was dat ze die afdrukken op je auto hadden gemaakt.![]()
Pizza bestellen bij de buren natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niks in huis, dus moet eigenlijk even naar de supermarkt (nog niks gegeten ook), maar heb net gedouched en zit nu in pyjama. Geen zin ook.![]()
Dilemma's![]()
Jij had toch een bezorgchinees?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niks in huis, dus moet eigenlijk even naar de supermarkt (nog niks gegeten ook), maar heb net gedouched en zit nu in pyjama. Geen zin ook.![]()
Dilemma's![]()
Wat voor afdrukken?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele grap was dat ze die afdrukken op je auto hadden gemaakt.![]()
Vriend/vriendin bellen of ze zin hebben om te komen eten.quote:
Heb ik al geprobeerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vriend/vriendin bellen of ze zin hebben om te komen eten.
"Ohja, neem jij gelijk even ....... mee"
Tja, ik kwam thuis en twijfelde: slapen, douchen of eten. Had bedacht dat ik zou gaan douchen en dan slapen, maar ondertussen ben ik niet meer zo moe.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Trouwens wel vroeg, om acht uur al in pyjama
Eens kijken of ik die kan vindenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd.![]()
Dat doen we best vaak hier.![]()
Heb jij die link nog, van die Amerikaan met die foto's van fietsers?
Ben benieuwdquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Daar gaan we: http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
IKEA hoogslaper?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
M'n fotomuur is min of meer af
En een rommeltje.![]()
Jazeker. Zélf in elkaar gezet.quote:
Had je er wel een bouwtekening bij dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb dezelfde gehad.... van iemand overgenomen voor een fles Whisky. Best goeie deal (al zeg ik eht zelf). Toen ik ging verhuizen heb ik um weer verpatst voor 75 Euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |