Ja, doe maar. Heb ik wel verdiend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:31 schreef Cobra4 het volgende:
Ik nog een half uurtje. Dan ben ik klaar met werken en kan ik op een terrasje van een goud gele rakker genieten.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je deed toch iets defensie -igs?
Alsjeblieft dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Heb ik wel verdiend.
quote:
Ah, de aflossing! Ik ben er van tussen! Mmmm bier.........quote:
Ook jij straks dan veel plezier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
De aflossing gaat zo straks weer lekker naar buiten en óók aan het bier
Weet ik het, ik heb zin om " nacht te baggeren " welk topic raad je aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:19 schreef Etcetera het volgende:
maar 'dat ken best' op zaterdagmiddagdus waarom kijk je zo somber?
Jah, tuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef wyccie het volgende:
Een topic geopend over Beauty Viola Holt bedoel je?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef wyccie het volgende:
Een topic geopend over Beauty Viola Holt bedoel je?
quote:
dat scheeltquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:34 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader vliegt heel kort voorbij *hier alles goed. De woningbouwvereniging betaalt een stucadoor, die kan ik maandag bellen (nu nog op vakantie), en inmiddels zijn alle muren van hun 8 (!) lagen behang en verf ontdaan. Morgen met een ploegje wat schilderen (1 kamer en alle plafonds), en verder veel schoonmaken.
En nu ga ik douchen en straks naar m'n broer, filmpje kijken en ontspannen.
anders verhonger je morgen nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bedacht me zojuist dat ik nog twee kipburgers in de vriezer had liggen, dus die ff in de oven gegooid
Wel nog ff naar de supermarkt geweest voor melk en brood, though
quote:
dat scheeltquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet snel, want ik moet de hele dag werken en daar hebben ze ook brood
het was dan ook absoluut niet mijn keuzequote:Mijn God nee, dat is echt zó'n enorme kutfilm hè.
m'n schoonzusje leek het wel een leuke filmquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik zag 'm in de bios in de Sneak en stond op het punt om weg te lopen, en dat heb ik echt niet gauw. Ben alleen maar blijven zitten omdat dat met vervoer handiger was
ik had liever andere films gezienquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
Lekker verwenavondje als ik het zo lees.
that ain't the pointquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk. Een documentaire over de moleculaire samenstelling van de voortplantingsorganen van ééncellige diertjes die in de Stille Zuidzee leven overtreft het niveau van Norbit al ruim.
trustenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga plat overigens...morgen weer op tijd de wekker
een hele slechte B-film met Eddie Murphy in 3 rollenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
Wat is Norbit?
quote:
nee daarquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef wyccie het volgende:
Oh, Eddie Murphy. Dat is bij voorbaat al kansloos.
Friendsquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is een mooie oplossing. Welke moet ik dan kopen? Het moet niet al te duur zijn, niet al te veel seizoenen/afleveringen (te ongeduldig om het allemaal af te kijken en ik heb nog zoveel leuke films die op me wachten).
Hunkemoller hebben we hier nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
Leads ken ik niet.
Zelf vind ik de bh's van Hunkemöller leuker dan die van Livera.
Zou kunnen. Ik ben niet zo van de grappige films.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij hebben jij en ik echt een hele andere smaak wyccie
ik vind dat soort comedy's dus echt geniaalquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik ben niet zo van de grappige films.![]()
Ik heb Friends wel op tv gekeken, hoor. Maar meer omdat er tijdens het eten niets leukers te zien was. Vind het niet geweldig dus, maar ik keek wel.Net zoals met The Nanny, Will & Grace, en al die comedy's. Will & Grace vind ik wél echt leuk. Het fijne van die Net5 comedy's is dat ze maar een half uur zijn. Perfect om de wachttijd te overbruggen tot de volgende serie of film.
ik heb ze ook al ik weet niet hoe vaak gezienquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idd al zo'n5 keer gezien. inmiddels gedateerd.
Hot Fuzz is niet "wel grappig"! Hot Fuzz is een van de gaafste films aller tijden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmmm, weer zo'n film die ik ga missen...
Gisteravond Hot fuzz gezien. Was wel grappig
Jezus Christus is zo wel een held!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n schoonzusje leek het wel een leuke filmach het wordt alleen maar beter dan straks
(want die andere 2 films kunnen echt niet slechter zijn)
[afbeelding]![]()
![]()
gejat uit Dingetje boven engelhoofd
Je moet niet zo liegen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:38 schreef Neleos het volgende:
En Eddy Murphy is echt wel oke hoor, wyccie.
Ik ben nu nog dronkener zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben je nog steeds dronken Neel?
Je zit midden in een verhuisprocces?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens kan je met een lege bestelbus bijna net zo hard door bochten als met een gewone personenauto,het helt alleen meer over
Nog net, huur loopt 6 augustus afquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef Neleos het volgende:
Nou succes dan, ik ben al dronken, dus als ik zonder opgaaf van reden ophou met reageren ligt het daaraan.
Woon je nou nog op de campus eigenlijk?
Vrijwel alle spullen zijn nu verhuisd, wat er hier nog ligt kan weg of ben ik vergeten, maar het meeste kan wegquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je zit midden in een verhuisprocces?
Maar je hebt nog wel een internetverbinding lopen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijwel alle spullen zijn nu verhuisd, wat er hier nog ligt kan weg of ben ik vergeten, maar het meeste kan weg
M'n eigen pc is al over naar Leeuwarden, ik zit nu bij de algemene pc in de woonkamerquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar je hebt nog wel een internetverbinding lopen?
Dat valt wel mee, ik typ het alleen op een siliconen toetsenbord die zoals ik er nu voor zit een paar cm hoger ligt dan dat m'n schouders zitten, ik vind dat ik het naar omstandigheden best redelijk doequote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Neleos het volgende:
Iemmand met 2 mm'en, je bent echt wel dronken.
Ach ga toch Autobar-koffie drinken bij die stomme helpdesk van jequote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Neleos het volgende:
Iemmand met 2 mm'en, je bent echt wel dronken.
Bouillonquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach ga toch Autobar-koffie drinken bij die stomme helpdesk van je![]()
Nah ik hou niet zo van whiskeyquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Iemand een glaasje Tullamore Dew?
De bouillon is wel vrij zout thoughquote:
Zeer ideaal tegen de katerochtenden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De bouillon is wel vrij zout though
Ik zeg geen nee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Doe maarquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Glaasje voor Neleos:quote:
Glaasje voor Yuri:quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wauw, da's wel een verrassing als je langs komt rijden.
Hadden ze toch maar beter wel die Amphicar gekocht....quote:
Da's toch standaard bij jou?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef Neleos het volgende:
Huppa, en ik was al dronken.
Volgens mij tongquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's toch standaard bij jou?
Of was dat nou Berkery...?
Ja, da's Berkery.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, Tong80 heeft een spleenheup.
Ik zoek de eigenaar van de tekst "very, very drunk".
quote:
Mag je wel vroeg beginnen. Met dit warme weer is de verf droog voordat ie de kwast raakt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:koffie
Vandaag begint het schilderwerk
quote:
en dat 4 weken lang?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Mogguh
Vannacht ff de slaap ingehaald die ik gister niet gehad heb. We werden gister om 6 uur 's ochtend bij het appartement opgehaald om naar het vliegveld te gaan, en ik was om half 5 thuis ofzo
Verder wel een topvakantie gehad, met 16 man op strand-/zuipvakantie is best een goed idee![]()
Nee, 8 dagen, anders trekt je lever het nietquote:
Ik geloof dat ik het strand niet heb gezienquote:
alles-in-1quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het strand niet heb gezien![]()
Bij het zwembad met bar was ook best goed vertoeven![]()
Nee, dat dan weer niet, maar we mochten in de jacuzzi gewoon ons eigen pils nuttigenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alles-in-1
Hadden zo ook nog een bar in het zwembad?
Het Grote "Er is iets down" topic #32quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef Plasterk het volgende:
cookies en alles gedeleet maar t heeft geen effect
bedankt!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het Grote "Er is iets down" topic #32
Ik ben nog niet zo lang terug van vakantie en heb nu een ´rustig´ weekendjequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Etcetera het volgende:
waar heb jij uitgehangenof kom ik te weinig online om jou online te zien
ontzettendquote:
ah vandaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang terug van vakantie en heb nu een ´rustig´ weekendje
Ja en redelijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah vandaarleuke vakantie? bruin geworden?
ik wist het welquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja en redelijk
Had je niet eens door dat ik op vakantie was?
quote:
Ik werd net gebeld door m'n date van 2 weken terug, ben nu net een dagje thuis van vakantie en ze wilde wel ff een terrasje pikken met me, ik zeg geen neequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Oeh... dat klinkt als een prima plan. Alleen zijn al m'n vrienden zo ongeveer op vakantie
oeooeoeh go markie go markiequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door m'n date van 2 weken terug, ben nu net een dagje thuis van vakantie en ze wilde wel ff een terrasje pikken met me, ik zeg geen nee![]()
quote:
Sounds like funquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:21 schreef Etcetera het volgende:
oh ja nog een kleine impressie van Swampzone
[afbeelding]
dit is het ehm... zou eeeeh... tja, deze modderbende was bedoeld als activiteitenterrein. guess what, it didn't happen(even verderop was het beter, daar zijn de activiteiten geweest) en die hokjes enzo zijn douches/wc's oftewel: Isle de la Sanitaire
Sorry, ik ga al hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
druk hier....
it wasquote:
Meestal gebruik ik geen FF, alleen nu evenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je ff googled kun je zo vinden dat je in de config van Firefox een bepaalde waarde moet veranderen (van 1 naar 0 ofzo), waardoor je die Imageshack-pics gewoon kan zien
Ik wist niet eens dat je ging verhuizen. Heb je dat vantevoren gemeld of heb ik zo'n slecht geheugenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:46 schreef iamredleader het volgende:genoeg geklust voor vandaag!
![]()
Alle plafonds zijn gewit, en in de hal zijn alle muren 1 en deels zelfs 2 keer gedaan, de kleinste slaapkamer is ook 1x gewit op 2 muren, de derde muur moet eerst nog gestuuct worden (of hoe je stucen ook vervoegd)...
Morgen en overmorgen gaan we waar nodig de tweede verflaag aanbrengen, en daarna de "kleurlaag" daaroverheen. En dan is het wachten op wat de stucadoor voor tempo kan maken cq wanneer hij kan beginnen.![]()
Morgen zal ik wat foto's op de computer plaatsen, maar ik ben doodmoeen heb nu geen energie meer om te gaan klooien met foto's en zo.
![]()
DaviniaHR staat echt op ontploffen! Nog een paar weekjes/daagjes, en dan![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat de kolen op waren!?
Ik vond het eigenlijk te warm om te slapen vannachtquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Best begrijpelijk, zo 's nachts met deze temperaturen.
Goed plan, ik heb ook gewoon zo'n ding op mn kamer staanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ventilator aan en op bed gericht, en lekker wegdommelen maar
oud nieuwsquote:
Jazekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:44 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, Nem. Was wel lachen geweest als je was gegaan.
En als je volgende week nog hulp nodig hebt, dan hoor ik het welquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:44 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, Nem. Was wel lachen geweest als je was gegaan.
ik heb al een vriend, en die trekt zich niks van die beesten aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera, neem een vriend(in) die lekkerder smaakt dan jij, blijven de muggen bij jou weg
Ik heb een hor voor het raam in de slaapkamer, nergens last vanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
maar ik ga zo'n antimuggenstekker ophalen
horquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een hor voor het raam in de slaapkamer, nergens last van![]()
ah antimuggenstekkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef iamredleader het volgende:
Stekker in stopcontact aangesloten op een soort van plastic bakje, met geurtje erin. Wordt door de kamer verspreid, houden de muggen niet van. Soort van electronische citroenkaars
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
Bloemen?, een boek, Plantje, een boek, sieraden, EEN BOEK! Ofzo!?![]()
Die heeft ze vorige week al gehad, toen ik op vakantie ging, het blijft geen feestquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Doe lekker goedkoop en geef een zoen en een knuffel.
en het zou vanavond nog wel enorm afkoelen.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ventilator is geinstalleerd op de slaapkamer![]()
Waar?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef iamredleader het volgende:
Ah, er leeft nog iemand!
oooooohw....quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:35 schreef iamredleader het volgende:
<-- daar!
[me= wegduiktquote:
Jazeker, dan ga ik naar Lowlandsquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:05 schreef iamredleader het volgende:Nem!
Heb jij het weekend van de 18-19e al plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |