ik had liever andere films gezienquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
Lekker verwenavondje als ik het zo lees.
that ain't the pointquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk. Een documentaire over de moleculaire samenstelling van de voortplantingsorganen van ééncellige diertjes die in de Stille Zuidzee leven overtreft het niveau van Norbit al ruim.
trustenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga plat overigens...morgen weer op tijd de wekker
een hele slechte B-film met Eddie Murphy in 3 rollenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
Wat is Norbit?
quote:
nee daarquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef wyccie het volgende:
Oh, Eddie Murphy. Dat is bij voorbaat al kansloos.
Friendsquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is een mooie oplossing. Welke moet ik dan kopen? Het moet niet al te duur zijn, niet al te veel seizoenen/afleveringen (te ongeduldig om het allemaal af te kijken en ik heb nog zoveel leuke films die op me wachten).
Hunkemoller hebben we hier nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
Leads ken ik niet.
Zelf vind ik de bh's van Hunkemöller leuker dan die van Livera.
Zou kunnen. Ik ben niet zo van de grappige films.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij hebben jij en ik echt een hele andere smaak wyccie
ik vind dat soort comedy's dus echt geniaalquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik ben niet zo van de grappige films.![]()
Ik heb Friends wel op tv gekeken, hoor. Maar meer omdat er tijdens het eten niets leukers te zien was. Vind het niet geweldig dus, maar ik keek wel.Net zoals met The Nanny, Will & Grace, en al die comedy's. Will & Grace vind ik wél echt leuk. Het fijne van die Net5 comedy's is dat ze maar een half uur zijn. Perfect om de wachttijd te overbruggen tot de volgende serie of film.
ik heb ze ook al ik weet niet hoe vaak gezienquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idd al zo'n5 keer gezien. inmiddels gedateerd.
Hot Fuzz is niet "wel grappig"! Hot Fuzz is een van de gaafste films aller tijden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmmm, weer zo'n film die ik ga missen...
Gisteravond Hot fuzz gezien. Was wel grappig
Jezus Christus is zo wel een held!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n schoonzusje leek het wel een leuke filmach het wordt alleen maar beter dan straks
(want die andere 2 films kunnen echt niet slechter zijn)
[afbeelding]![]()
![]()
gejat uit Dingetje boven engelhoofd
Je moet niet zo liegen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:38 schreef Neleos het volgende:
En Eddy Murphy is echt wel oke hoor, wyccie.
Ik ben nu nog dronkener zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben je nog steeds dronken Neel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |