Jazekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:44 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, Nem. Was wel lachen geweest als je was gegaan.
En als je volgende week nog hulp nodig hebt, dan hoor ik het welquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:44 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, Nem. Was wel lachen geweest als je was gegaan.
ik heb al een vriend, en die trekt zich niks van die beesten aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera, neem een vriend(in) die lekkerder smaakt dan jij, blijven de muggen bij jou weg
Ik heb een hor voor het raam in de slaapkamer, nergens last vanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
maar ik ga zo'n antimuggenstekker ophalen
horquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een hor voor het raam in de slaapkamer, nergens last van![]()
ah antimuggenstekkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef iamredleader het volgende:
Stekker in stopcontact aangesloten op een soort van plastic bakje, met geurtje erin. Wordt door de kamer verspreid, houden de muggen niet van. Soort van electronische citroenkaars
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
Bloemen?, een boek, Plantje, een boek, sieraden, EEN BOEK! Ofzo!?![]()
Die heeft ze vorige week al gehad, toen ik op vakantie ging, het blijft geen feestquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Doe lekker goedkoop en geef een zoen en een knuffel.
en het zou vanavond nog wel enorm afkoelen.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ventilator is geinstalleerd op de slaapkamer![]()
Waar?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef iamredleader het volgende:
Ah, er leeft nog iemand!
oooooohw....quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:35 schreef iamredleader het volgende:
<-- daar!
[me= wegduiktquote:
Jazeker, dan ga ik naar Lowlandsquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:05 schreef iamredleader het volgende:Nem!
Heb jij het weekend van de 18-19e al plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |