Friendsquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is een mooie oplossing. Welke moet ik dan kopen? Het moet niet al te duur zijn, niet al te veel seizoenen/afleveringen (te ongeduldig om het allemaal af te kijken en ik heb nog zoveel leuke films die op me wachten).
Hunkemoller hebben we hier nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
Leads ken ik niet.
Zelf vind ik de bh's van Hunkemöller leuker dan die van Livera.
Zou kunnen. Ik ben niet zo van de grappige films.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij hebben jij en ik echt een hele andere smaak wyccie
ik vind dat soort comedy's dus echt geniaalquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik ben niet zo van de grappige films.![]()
Ik heb Friends wel op tv gekeken, hoor. Maar meer omdat er tijdens het eten niets leukers te zien was. Vind het niet geweldig dus, maar ik keek wel.Net zoals met The Nanny, Will & Grace, en al die comedy's. Will & Grace vind ik wél echt leuk. Het fijne van die Net5 comedy's is dat ze maar een half uur zijn. Perfect om de wachttijd te overbruggen tot de volgende serie of film.
ik heb ze ook al ik weet niet hoe vaak gezienquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idd al zo'n5 keer gezien. inmiddels gedateerd.
Hot Fuzz is niet "wel grappig"! Hot Fuzz is een van de gaafste films aller tijden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmmm, weer zo'n film die ik ga missen...
Gisteravond Hot fuzz gezien. Was wel grappig
Jezus Christus is zo wel een held!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n schoonzusje leek het wel een leuke filmach het wordt alleen maar beter dan straks
(want die andere 2 films kunnen echt niet slechter zijn)
[afbeelding]![]()
![]()
gejat uit Dingetje boven engelhoofd
Je moet niet zo liegen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:38 schreef Neleos het volgende:
En Eddy Murphy is echt wel oke hoor, wyccie.
Ik ben nu nog dronkener zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben je nog steeds dronken Neel?
Je zit midden in een verhuisprocces?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens kan je met een lege bestelbus bijna net zo hard door bochten als met een gewone personenauto,het helt alleen meer over
Nog net, huur loopt 6 augustus afquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef Neleos het volgende:
Nou succes dan, ik ben al dronken, dus als ik zonder opgaaf van reden ophou met reageren ligt het daaraan.
Woon je nou nog op de campus eigenlijk?
Vrijwel alle spullen zijn nu verhuisd, wat er hier nog ligt kan weg of ben ik vergeten, maar het meeste kan wegquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je zit midden in een verhuisprocces?
Maar je hebt nog wel een internetverbinding lopen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrijwel alle spullen zijn nu verhuisd, wat er hier nog ligt kan weg of ben ik vergeten, maar het meeste kan weg
M'n eigen pc is al over naar Leeuwarden, ik zit nu bij de algemene pc in de woonkamerquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar je hebt nog wel een internetverbinding lopen?
Dat valt wel mee, ik typ het alleen op een siliconen toetsenbord die zoals ik er nu voor zit een paar cm hoger ligt dan dat m'n schouders zitten, ik vind dat ik het naar omstandigheden best redelijk doequote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Neleos het volgende:
Iemmand met 2 mm'en, je bent echt wel dronken.
Ach ga toch Autobar-koffie drinken bij die stomme helpdesk van jequote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Neleos het volgende:
Iemmand met 2 mm'en, je bent echt wel dronken.
Bouillonquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach ga toch Autobar-koffie drinken bij die stomme helpdesk van je![]()
Nah ik hou niet zo van whiskeyquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Iemand een glaasje Tullamore Dew?
De bouillon is wel vrij zout thoughquote:
Zeer ideaal tegen de katerochtenden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De bouillon is wel vrij zout though
Ik zeg geen nee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Doe maarquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Glaasje voor Neleos:quote:
Glaasje voor Yuri:quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wauw, da's wel een verrassing als je langs komt rijden.
Hadden ze toch maar beter wel die Amphicar gekocht....quote:
Da's toch standaard bij jou?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef Neleos het volgende:
Huppa, en ik was al dronken.
Volgens mij tongquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's toch standaard bij jou?
Of was dat nou Berkery...?
Ja, da's Berkery.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, Tong80 heeft een spleenheup.
Ik zoek de eigenaar van de tekst "very, very drunk".
quote:
Mag je wel vroeg beginnen. Met dit warme weer is de verf droog voordat ie de kwast raakt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:koffie
Vandaag begint het schilderwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |