hallo, ik zal eerst ff wat over mijzelf vertellen.
Ik ben koos, 38 jaar. mijn vrouw is 35.
Ik ben ondertussen al een jaartje of 5 getrouwd, maar ik ben haar echt spuugzat.
Savonds verstopt ze bijvoorbeeld mijn pantoffels, zodat ik de volgende morgen met koude voeten op zoek kan naar die ondingen. Ze is soms echt heel erg kinderachtig, bijvoorbeeld op mijn verjaardag was ze boos en heeft ze de taart op de grond gegooid, het was toch haar taart? riep ze boos. Jij wilt nooit boodschappen doen lul, en vervolgens rende ze boos weg.
Hier kan ik niet lang meer tegen..
Nog iets, ik wou vandaag vroeg naar bed en zij wou sex, nou je raad het al.. ik wil slapen, en zij zit me steeds op te geilen.. om te kunnen slapen ging ik er maar in mee, tot ze ze mij begon te bijten in mijn geslachtsdeel.. niet doorbijten, maar ook zeker niet op een speelse manier.
![]()
ik heb het laten merken.. maar ze ging gewoon door.. ik ben maar naar de zolderkamer gegaan, even muziek luisteren en nu dit topic maken dus.. volgens mij slaapt ze nu al..
En dan heb ik nog een zoon van haar, ondertussen 2 jaar oud.
beetje vroeg inderdaad, maar ik ken haar al 10 jaar ondertussen.
Gezonde jongen, we zijn nu druk bezig met hem leren praten maar dat lukt nog niet echt jammer genoeg.. ik wil niet dat zijn eerste woordjes mama zijn..
Het laatste jaar is ze echt veranderd, vroeger was ze veel liever, zorgzamer, begripvoller, ect.. het lijkt nu wel of ze constant ongesteld is ofzo.
Het wordt nu wel een erg lang verhaal..
Wat moet ik doen?
Scheiden? dat wil ik onze zoon van 2 niet aandoen.. bij elkaar blijven alleen om ons kind lijkt me ook niet de oplossing..
Hoe krijg ik mijn oude vrouw terug? de vrouw waar ik verliefd op was geworden..
Praten met haar heeft niet echt veel zin ofzo, relatietherapie misschien?
En ja, ik post topic onder een kloon, vrienden lezen soms ook op dit forum, ik heet in het echt ook geen koos..