Dit zijn nog maar milde voorbeelden..quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:48 schreef SpecialK het volgende:
Gewoon blijven. Ze klinkt als een vrij normale vrouw. Je kan wel een betere proberen te vinden maar uiteindelijk worden ze allemaal zo.
ze vinden mijn verhaal onsamenhangent Xennia, wat nu?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:50 schreef Xennia het volgende:
Waarom doe jij eigenlijk nooit boodschappen...Koos?
Ik vond er ook al erg mild overkomen. Trust me... this is as good as it's going to get my man.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:49 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Dit zijn nog maar milde voorbeelden..
Hij is inderdaad te slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:50 schreef Rekkie het volgende:
Sorry, maar ik vind je verhaal onsamenhangend, zielig en zeer ongeloofwaardig.
En als je hier al om wilt scheiden, heb ik echt met je te doen!
Gewoon van ze scheiden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
ze vinden mijn verhaal onsamenhangent Xennia, wat nu?
ONZ was beter geweest knulquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad te slecht.
Volgende keer beter.
Laat jouw vrouw je soms ook gewoon als je thuiskomt van je werk om een normale tijd, niet meer naar binnen? dat ze boos is om het een of ander en dat ze gewoon alles op slot draait met de sleutel er nog in. (dan kan je hem niet van buiten openen..)quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vond er ook al erg mild overkomen. Trust me... this is as good as it's going to get my man.
Heeft ze je al eens voor een bus geprobeerd te duwen? Zo nee; da komt nog wel.
Of volgende keer iets geloofwaardigers verzinnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Koos0000 het volgende:
Hij is inderdaad te slecht.
Volgende keer beter.
Lijkt me wel, we waren erg gelukkig toen we hem kregen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef Xennia het volgende:
Weet je eigenlijk wel zeker dat dat kind van jou is?
De aardappels waren nog beter gelukt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of volgende keer iets geloofwaardigers verzinnen.
Een echte kerel trapt de deur inquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Laat jouw vrouw je soms ook gewoon als je thuiskomt van je werk om een normale tijd, niet meer naar binnen? dat ze boos is om het een of ander en dat ze gewoon alles op slot draait met de sleutel er nog in. (dan kan je hem niet van buiten openen..)
Dat dus idd. Maar toen, om er nog een schepje bovenop te doen heeft ze me met de tuinslang natgespoten van uit het raam en daarna de politie opgebeld en me op laten pakken voor potloodventen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Laat jouw vrouw je soms ook gewoon als je thuiskomt van je werk om een normale tijd, niet meer naar binnen? dat ze boos is om het een of ander en dat ze gewoon alles op slot draait met de sleutel er nog in. (dan kan je hem niet van buiten openen..)
Omdat jouw zwemmertjes stuk zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, we waren erg gelukkig toen we hem kregen.
Ik zie niet in waarom ze toen vreemd zou zijn gegaan.
Vrouwen kunnen erg gevaarlijk en eng zijn..quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat dus idd. Maar toen, om er nog een schepje bovenop te doen heeft ze me met de tuinslang natgespoten en daarna de politie opgebeld en me op laten pakken.
Oh, vrouwen. Je kan wel met ze lachen eigenlijk.
Daarom is ze 2 jaar geleden vreemd gegaan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
Komt vast door die bedorven eieren van gister.
Misschien praat je niet goed met haar?quote:Praten met haar heeft niet echt veel zin ofzo, relatietherapie misschien?
we praten alletwee nederlands hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:00 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Misschien praat je niet goed met haar?
I rest my casequote:Op zondag 5 augustus 2007 02:00 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
we praten alletwee nederlands hoor
Anders doe je in ieder geval een poging om je probleem serieus te laten lijkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:00 schreef Koos0000 het volgende:
[..]
we praten alletwee nederlands hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Anders doe je in ieder geval een poging om je probleem serieus te laten lijken![]()
Aan jouw communicatie ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef Skorpija het volgende:
Denk dat er veel aan jullie communicatie mankeerd
bij de LOI ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef Skorpija het volgende:
Dat je allebei dezelfde taal spreekt betekend nog niet dat je elkaar begrijpt!
Misschien moet je eens een communicatie cursus volgen.
maakt niet uit, ik heb een pestbuiquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Dit topic is niet voor mij geopend en ik klaag ook niet![]()
Lijkt me niet dat het een schriftelijk te volgen cursus is...quote:
Relatietherapie gewoon dus?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:05 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het een schriftelijk te volgen cursus is...
Zoek eens op internet zou ik zeggen![]()
(doe er je best voor als het echt belangrijk voor je is)
Mijn vrouw doet alleen aan belspelletjes.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:06 schreef SpecialK het volgende:
Weet je Koos. Als een vrouw geen spelletjes met je speelt (waarbij de overlevingskansen soms lager dan 50% zijn) -DAN- is er pas iets mis met je huwelijk.
En dan zet je de spiraal door...quote:
Wauw, wat een macht heb ik met mijn woorden. Geil.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:07 schreef Skorpija het volgende:
[..]
En dan zet je de spiraal door...
Nu heb ik ook een pestbui door jou en reageer ik het zometeen weer af op m'n vriendin![]()
Zei reageert het dan weer af op de buurman etc...
Een spiraal van negativisme is geboren![]()
Jouw vriendin heeft contact met de buurman rond 2 uur 's nachts?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:07 schreef Skorpija het volgende:
[..]
En dan zet je de spiraal door...
Nu heb ik ook een pestbui door jou en reageer ik het zometeen weer af op m'n vriendin![]()
Zei reageert het dan weer af op de buurman etc...
Een spiraal van negativisme is geboren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |