Ik wil nog wel wat veranderd hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
Die heeft rubber geschreven.
Heb wat aangepast.
'Hier kan iedereen' veranderen in 'Hier kan iedereen, behalve TerroRobbie'?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wil nog wel wat veranderd hebben.
In je laatste alinea, zou ik wat veranderd willen hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
'Hier kan iedereen' veranderen in 'Hier kan iedereen, behalve TerroRobbie'?
Grap, zeg het eens.
Open maar een nieuw, serieus topicquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:17 schreef DeVinger het volgende:
Sebastien Sansoni deel 2
Mag deze weer open eigenlijk? Inmiddels is iedereen het met defranseslag eens![]()
Aangepastquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:43 schreef BobbyHill het volgende:
Schotland gaat schwalbes achteraf bestraffen
Misschien had ik beter Schotse bond kunnen schrijven ipv Schotland![]()
Ja, hij is geband.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:52 schreef koningdavid het volgende:
Ik besef me opeens dat ik DAM al een tijd niet gezien heb. Is hij gebant?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
Die heeft rubber geschreven.
Heb wat aangepast.
misschien wel aansluitend op Nederland als jachtgebied - wanneer maak je de stap? een goede tt dat het past?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Kinderhandel tiert welig in Engeland
938493e topic over dit onderwerp, bovendien subjectieve TT.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:27 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #718; 4-4-2
Kan iemand de TT even in 4-4-2? veranderen
Het zijn mn vriendjes niet. Behalve Sethje de gekstequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:03 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #718; 4-4-2
Kan iemand er even voor zorgen dat alle onzin van Robbie en vriendjes weg gaat.
Robbie, als je voortaan wilt doen of je dronken bent doe dat niet in het Ajax topic, dank u
Zeker weten. Gesloten, dank je!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[Centraal]Railway Cup Moskou 2007 Is al een topic over
Het is idd echt een kwaliteitsuser...quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:14 schreef sjimz het volgende:
Wat is DeSiever eigenlijk allemaal aan het doen?
Afonso Alves topic #4 Feanster kanarie met gouden SCHoen? Topic dichtposten met plaatjes?
offtopic in het Ajaxtopic zijn.
Van Nistelrooy stelt zich weer beschikbaar Hier snap ik de bedoeling ook niet van.
voorspel en EC, nee dank jequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er al een Voorspel de Uitslag van de Eredivisie-topic? En zo nee, is er behoefte aan?
[Seizoen 2007/2008] Voorspellingen dat komt een beetje in de buurtquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er al een Voorspel de Uitslag van de Eredivisie-topic? En zo nee, is er behoefte aan?
Topicbans bestaat niet. Een ban geldt voor het hele forum.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef BB-boy het volgende:
Heeft hij een ban op het Ajax topic of zo? Ik heb hem er (gelukkig) nog niet gezien.
Je bedoelt voorspellingen van de nummers 1 t/m 18. Is er nog niet, lijkt mij wel leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan voel ik de varianten ook al opkomen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bedoelt voorspellingen van de nummers 1 t/m 18. Is er nog niet, lijkt mij wel leuk.
Oh, een topic hoe laag Feyenoord gaat eindigen zal ik sluitenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan voel ik de varianten ook al opkomen...
de merge heeft plaatsgevonden, voorlopig deze tt overgenomenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[CENTRAAL] Jeugdspelers kopen, kinderarbeid?
ofzo?
Ik vind het eigenlijk wel een prima idee. Heb gister al de nieuwe tototopics toegevoegd in het linkjestopic voor de overzichtelijkheid, maar jouw idee is nog beter. Ik ben voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het misschien een idee om alle toto's, waar er een heleboel van zijn (Italie, Duitsland, Engeland, Spanje, Duitsland, Belgie, Eredivisie, Jupiler League, straks nog EC en KNVB-beker) onderaan in centrale topics te zetten? Graag jullie visie (en ook van deelnemers zou fijn zijn), het lijkt mij wel fijn, omdat alle nieuwswaardige topics dan de aandacht krijgen die ze verdienen.
Zie bijvoorbeeld onderaan General Chat bij deze icoontjes:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap er geen fuck van, maar ik ga akkoord.
Daarom ook alleen de toto's. Vind het eigenlijk wel een slim ideequote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als er straks maar niet te veel centrale topics komen.
Indeed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef Suijk het volgende:
Nee.
Vaak heb ik zo'n bui dat ik even alle toto's in wil vullen en dan is het handig als die dingen gewoon onder elkaar staan en dat ik niet in m'n active topics hoef te graven.
In het handige linkjes topic staan ze ook onder mekaar....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef Suijk het volgende:
Nee.
Vaak heb ik zo'n bui dat ik even alle toto's in wil vullen en dan is het handig als die dingen gewoon onder elkaar staan en dat ik niet in m'n active topics hoef te graven.
Vaduz zijn voorstel gaat alleen over de toto'squote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:42 schreef borisz het volgende:
Ik ben voor, maar alleen de toto's en voorspellingen
competities gaan te snel om iedere keer een topic centraal te maken.
Een apart topic levert bij Blatter genoeg gesprekstof op voor een apart topic (voorbeeld).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er geen centraal "Blatter moet dood" topic komen? Nu krijgen we bij elk kutidee wat hij bedenkt een nieuw topic waarin iedereen hem toch alleen maar afzeikt........
Heb de TT veranderd in 'Records in het voetbal', beetje inspiratieloos. Uitleg in de OP hoeft niet, TT spreekt nu wel voor zich.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien een wat neutralere TT en wat meer uitleg in de OP?
Records in het voetbal.
Dank je wel, op slot.quote:
Daar had ik dus op dat moment geen tijd voor. Zoals gezegd, ik begrijp het beleid ook wel maar dit vond ik erg rigide. Komt nog bij dat ik andere TVP's (die dan misschien geen TVP heten maar dat wel zijn) vaak genoeg zie blijven staan. Maar goed, ik ben het kwijt en ik heb weer tijd om nuttig te postenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Plaats dan wat nuttigs, zo moeilijk is dat toch niet? Je mening over het bod van 24 miljoen op Sneijder, je visie over hoe Ajax zijn vertrek moet opvangen enzovoort.
Gewoon wat Vaduz zegt, doe het anders verkapt. "Jammer dat Sneijder weggaat". Klaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ken het beleid mbt de TVP maar het mag iets minder rigide. Ik heb in AFC Ajax topic # 727 WESLEY MOET BLIJVEN tot twee keer toe een TVP geplaatst voor mijn gemak (ik was even weg). Wie de reeks volgt weet dat ik heel de middag al actief aan het posten was. Ja ik weet het bookmarken en zo maar een beetje meevoelen mag
Aangepast, en heb er #1 van gemaakt in plaats van #56. Is dat goed?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
TT-change voor:
Voetbal Op Zondag #1
Voetbal Insite heet nu Voetbal op zondag.
Vorig seizoen waren er toch ook genoeg 'individuele' TT's? Dan moet je maar snel genoeg zijn om er een te openen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:53 schreef Gunner het volgende:
Premier League 2007/08 #2: Kut-Sunderland
Topic titel mag wel wat minder gekleurd, ik dacht dat het wat neutraler moest. Het reflecteert de mening van een enkeling.
Studio Voetbal # 38 Een nieuw seizoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:26 schreef maril het volgende:
Waar is de studiovoetbal topic, moet hij nog gecreeerd worden?
Daar gaat het toch niet om? Als ik dat gedaan zou hebben zou ik een anti-tottenham titel gebruikt, maar is dat de sfeer die we moeten creeren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren er toch ook genoeg 'individuele' TT's? Dan moet je maar snel genoeg zijn om er een te openen.
Het Voetballende Fokkers topic?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Mindstate het volgende:
Wat ik me zo afvroeg, wat misschien wel leuk/handig kan zijn, een centraal topic waarin voetballers enzo tips kunnen geven aan elkaar en vragen aan elkaar kunnen stellen (bijv. laten zien hoe je een bep. trick doet of als iemand een vraag heeft om beter te worden in kleine ruimtes etc.) of is zo´n topic er al?
Een beetje plagen moet toch wel kunnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Als ik dat gedaan zou hebben zou ik een anti-tottenham titel gebruikt, maar is dat de sfeer die we moeten creeren?
Bovendien lijken de moderators het met me eens te zijn.
Oh ik vind het prima hoor, maar als je een keer een lijn trekt, moet je wel consequent zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een beetje plagen moet toch wel kunnen.
Kan hier wel bijquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Mindstate het volgende:
Wat ik me zo afvroeg, wat misschien wel leuk/handig kan zijn, een centraal topic waarin voetballers enzo tips kunnen geven aan elkaar en vragen aan elkaar kunnen stellen (bijv. laten zien hoe je een bep. trick doet of als iemand een vraag heeft om beter te worden in kleine ruimtes etc.) of is zo´n topic er al?
Aangepast, dank je.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[CL-voorronde] [15-8] Ajax - Slavia Praag.
Kunnen de clubs worden omgedraaid en eventueel de datum erbij (15-8) ?
okquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan hier wel bij.
Voetballende Fok!ers deel 22: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Je kunt voor VBL het beste dit sticky topic gebruiken en de zoek tips die in de OP staan gebruiken. Het Profcoach topic staat in die lijst onder Games, maar is van 2006/2007 en is lang niet in gereageerd. Een nieuw topic openen is een beter idee voor dit seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
ok
Nog 1 ding: Is er al een centraal Profcoach topic, ik heb de search geprobeerd maar kon niks vinden, terwijl het me gek lijkt als er niet al zo´n topic is.
Mergeverzoek ingediend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom heeft Nederland geen nationaal stadion ?
Topic is er dus al... kan dicht of gemergd worden
Toegevoegd, dank je. Binnenkort (na transferperiode) update ik het hele topic.quote:
Al verwijderd door Godlike zie ikquote:
Aangepast!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod in het topic over de Zaterdaghoofdklasse A 2007/08 even de geblokkeerde foto van Elroy Lammers van Katwijk in de OP vervangen door deze? http://www.orangepictures.nl/500px/Feb2007/Lammers9Q9808.jpg
Bij voorbaat dank!
Huize rubbereend:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:
ik ga er even een blik op werpen
ik zal vaker persoonlijke foto's met je delenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Huize rubbereend:
[afbeelding]
Keus genoeg.
OKeequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:
ik ga er even een blik op werpen
Die naaktfoto staat inderdaad ook nog ergens op de harde schijf...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal vaker persoonlijke foto's met je delen
zover was ik inmiddels ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee
Desbetreffend topic is al dicht
[Centraal] Fenerbahçe Topic. #2
Deel 2, waar desbetreffende user nog niet in heeft gepost
ruk je er nogsteeds zoveel op?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die naaktfoto staat inderdaad ook nog ergens op de harde schijf...
Man, mn beeldscherm is daardoor zo vies... Dat gaat niet meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ruk je er nogsteeds zoveel op?
Helemaal joppie toppie!quote:
Weer aangepast!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helemaal joppie toppie!
Kan je ook bij Noordwijk bij nieuwe spelers zetten André de Ridder (Stormvogels / Telstar) ?
quote:
Yupquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef dndiek het volgende:
Jij denk ik
Gedaan, maar waarom Van? Dat zie je nooit hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Rafael van der Vaart-topic #3: Clubs voor het kiezen
Zet er maar Rafael voor, en anders even ''van'' met hoofdletter.
Volgens mij hoort dan gewoon zo hoor: http://woordenlijst.org/leidraad/16/2/ .quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gedaan, maar waarom Van? Dat zie je nooit hoor.
weet je wat, dan ga ik donderdag toch!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef dndiek het volgende:
Regel nog maar een vakantie, dan ben ik weer weg
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #316: Nog 1 week!
Hier wordt voornamelijk Feijenoord gebruikt, wat volgens mij de oorspronkelijke naam was.
Ja, maar Paultjuhhhh zocht op FeYenoord. Met de Ypsilon. De naam die tegenwoordig wordt gebruikt.quote:
Al jaren toch ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar Paultjuhhhh zocht op FeYenoord. Met de Ypsilon. De naam die tegenwoordig wordt gebruikt.
Weet je zelf ook wel. BonJovi zei iets als "wie nog één keer Motta zegt dan ..", en hoe voorspelbaar noemen er een paar "Motta". Offtopic dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat was er offtopic aan "Motta" ?
Ook een goeiemiddagquote:
Wat doet hij nu verkeerd dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
DAM is er ook weer zie ik, hij blijft weer doorgaan op dezelfde manier.
Niet echt verkeerd, maar ik kan me er soms zo aan ergeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat doet hij nu verkeerd dan?
Nogmaals, hier kunnen wij niets mee. Wil je iemand laten bannen omdat hij niet op de manier discussiert zoals jij dat wilt en omdat hij niet ingaat op argumenten? Zou een beetje krom zijn, niet? Als hij persoonlijk gaat worden is het een ander verhaal...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
DAM is er ook weer zie ik, hij blijft weer doorgaan op dezelfde manier.
Tsja, het is ongelooflijk. Op deze manier gaat het natuurlijk niet lang duren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:03 schreef Doc het volgende:
Het Bert van Marwijk topic #1
typisch DAM ...
Waarom negeer je hem niet gewoon?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:03 schreef Doc het volgende:
typisch DAM ...
Het is gewoon irritant dat hij elk topic vervuilt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom negeer je hem niet gewoon?
De enige ontopic post in dat topic is van DAM hoor, snap het probleem niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat hij elk topic vervuilt.
Dit topic loopt zo ook voor geen meter: Javier Zanetti: Il capitano. De beste rechtsback deel 1
Eerst die enorme kutopeningspost maar eens weg lijkt me.
Pff, , mijn perfecte grap daar weghalen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
De enige ontopic post in dat topic is van DAM hoor, snap het probleem niet?
Nee, niet tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef sjimz het volgende:
Verlies Ajax
Is er dan niemand van de blauwe brigade online
Dank je, aangepast.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Ajax - Slavia Praag #5. Komt wel goed.
Welk kliekje? Ik heb gewoon geëdit en genote hoor. Geen ban waard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zjroentje zit zeker in het kliekje en wordt weer het handje boven het hoofd gehouden.
Geen idee, was benieuwd door wie en hoe er gehapt zou worden. 14.gifquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
Welk kliekje?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee, was benieuwd door wie en hoe er gehapt zou worden. 14.gif
Het is weer hetzelfde liedje ja. Geband worden en er niks van leren. Natuurlijk heeft hij een rare manier van discussieren en gaat hij niet in op goede argumenten, maar nogmaals, daar kunnen wij nog niets mee. Als DAM persoonlijk wordt (zoals nu af en toe in het Bert van Marwijk topic) dan kunnen wij wél iets doen, en dat zullen wij dan ook doen. BIj meerdere keren over de schreef kan ook hij waarschijnlijk wel weer vertrekken, maar dat is nu nog niet het geval.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:29 schreef Doc het volgende:
Naast dat het lachwekkend is dat hij beweert dat er geen quotes gegeven wordt is deze post off-topic en een poging tot een persoonlijke aanval. Tuurlijk kan deze beetje rare poster genegeerd worden, maar ik denk dat het beter is dat hij zich OF gedraagt OF niet meer hier kan posten.
As you wish.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kan dicht: Volg hier de Nederlanders in buitenlandse competities # 2
Verder in: Volg Nederlanders in buitenlandse dienst seizoen 2007-2008
Primaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:52 schreef koningdavid het volgende:
Deze kan dicht: Het Oranje van de toekomst-topic
Heb al deel 2 geopend. De oude was nog niet vol maar ik dacht dat het wel mooi was om voor een nieuw seizoen een nieuw topic te openen, dus vandaar.
Had ik hem dan vol moeten spammen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:56 schreef dndiek het volgende:
beetje overdreven met nog 17 posts te gaan maar vooruit
Slappe zakkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:53 schreef RayMania het volgende:
Wij zijn helemaal van ons apropo door dat gescheld, begrijp dat dan.
Bedankt. Ik zag hem zonet nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:19 schreef RayMania het volgende:
Deze: Live Eredivisieverslagen topic 07-08 #1: Het nieuwe seizoen
Was terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
NEC-Nijmegen #17 O ja jo? DeFranseSlag is terug
quote:
Waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
Kan er in topics (vooral liveverslagen) in de TT worden gezet dat er gifjes zijn?
Aangezien Raymania ze post lijkt me dat niet zo moeilijk maar wel praktisch
Uitslagen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:38 schreef RayMania het volgende:
Waarom? Dat wordt al sinds november 2006 gedaan en je bent de eerste die klaagt. Als je geen uitslagen etc wilt weten moet je niet in VBL komen.
In FeedBack, maanden geleden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef RayMania het volgende:
Dan moet je vanaf nu maar niet in dat topic komen. Is het probleem gelijk opgelost.
En je denkt dat er een hoop meer zijn? Wie dan, heb je namen?
Waar heb je eerder geklaagd?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef dndiek het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat die gifjes er zijn en de mensen zijn er blij mee... dit is de eerste wanklank die ik hoor voor zover ik het me herinner
Iedereen kan daar dan snel de doelpunten kijken voor als ze studio sport ofzo gemist hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
Kan er niet gewoon een apart topic komen voor gifjes? Dat maakt alles ook een stuk overzichtelijker en je kan het later nog altijd makkelijk terugzoeken.
www.livescore.comquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In FeedBack, maanden geleden.
En ik kijk daar omdat het sneller is dan langs de lijn en reacties te lezen
Maar reakties lezen en op FOK! zitten is fijner en leukerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
www.livescore.com
teletekst.nos.nl
Onzin, je hebt maar in drie Feedback topics gereageerd en geen één keer een klacht over gifjes.quote:
Toch kan ik me herinneren dat ik er een keer over geklaagd hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onzin, je hebt maar in drie Feedback topics gereageerd en geen één keer een klacht over gifjes.
[Feedback] #37: Twee keer geel is geen rood hier!
[FEEDBACK #50] Een kutbeleid.
[FEEDBACK #55]
En dit Feedback topic.
Je snapt het nut van een gifje? Snel te cappen en te uploaden zodat anderen het doelpunt binnen 2-3 minuten kunnen zien. Tegen de tijd dat users Studio Sport ofzo gemist hebben zijn er al betere filmpjes op internet (YouTube).quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Iedereen kan daar dan snel de doelpunten kijken voor als ze studio sport ofzo gemist hebben
Maar het is dus niet zo. Wel makkelijk zo'n zoekfunctiequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toch kan ik me herinneren dat ik er een keer over geklaagd heb![]()
Dat is er al, een verzameltopic. En het livescoretopic is er om te reageren.quote:Maarja, is een centraal topic voor gifjes niks dan? Dan is alles bij elkaar en kan iedereen alles snel en gemakkelijk kijken
Precies. Het geeft het livetopic juist meerwaarde. Hierdoor kan er bijvoorbeeld ook over worden gesproken (schwalbe van Suarez).quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het livetopic op deze manier juist weer wel interessant worden.
Kon 'm via de search en het linkjes topic niet vinden, bedanktquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:42 schreef dndiek het volgende:
Het kan hier verder:
Primera Division #17: met Real Madrid als kampioen
Dicht, dank jequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef ruud_fr het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #317: Goede start
mag slotje
Het zou een hoop ergernis wegnemen in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:19 schreef DutchGooner het volgende:
Mag ik een topic openen waarin we kunnen gokken wanneer DAM weer een ban krijgt?
En ... ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
Ik zal zo even kijken.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:19 schreef DutchGooner het volgende:
Mag ik een topic openen waarin we kunnen gokken wanneer DAM weer een ban krijgt?
Sorry, er kwam wat tussen en is erin geschoten.quote:
Nee, doe maar niet. Dan lijdt de bank veel verliesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:19 schreef DutchGooner het volgende:
Brr, weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef Doc het volgende:
Prima
Dit soort post is overigens minstens even suf ...
Fernando Torres Topic nr1
Idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het zou een hoop ergernis wegnemen in ieder geval.
Moet je eens naar bigsoccer.com gaan en zoeken onder de naam Paul_NLquote:
Opent daar precies dezelfde topics als hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je eens naar bigsoccer.com gaan en zoeken onder de naam Paul_NL
Ik dacht altijd dat DAM een act was, maar hij is echt zo![]()
Aangepast.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zwitserland - Nederland #4
Tegelijk geopend gisteravond, maar het andere topic is nu al volgepost. Deze kan nu het best veranderd worden in deel 4.
En stelt dezelfde wedervragen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opent daar precies dezelfde topics als hier![]()
![]()
![]()
quote:You can´t name me 15 players who are EPL, PD or Serie A level.
That number has never been that low
I second thatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het zou een hoop ergernis wegnemen in ieder geval.
Ik kwam ook al een paar identieke post tegen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
En stelt dezelfde wedervragen.
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij gaan de echt grote clubs vanaf nu gewoon spelers jonger kopen. Dan hoeven ze geen 18 miljoen voor Babel, 13 voor Drenthe en 23 voor Sneijder te betalen.
quote:Re: Summer Transfer Mania
The big teams are going to buy the young Dutch players.
I dont expect another season of 18,23 and 13 million
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wtf is dit nou voor junkie gelul. Wordt het hier ook al weggehaald
quote:
Ik gaf je nog wel een hintquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is dit al het FB topic tegenwoordig?![]()
Don't do drugs!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou is mn post weer weg, laat ook maar.
Wat is ermee? Je meldt dat het offtopic is?quote:
Welke post? Waar? Wees eens duidelijk, want ik begrijp er niks van.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou is mn post weer weg, laat ook maar.
Die is van Dylan Dogquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is ermee? Je meldt dat het offtopic is?
De opmerking van Digger dat Luque definitief naar Ajax is, is geen offtopic ( is antwoord op vraag in de TT).
Ik haal die echt altijd door elkaarquote:
Ik had het eerst per abuis in Hools gepost. Toen wilde ik het over verhuizen hierheen maar heb ik alleen de quote van DD gekopieerd en niet de begeleidende tekst van mezelf. Geen zin om dat weer te typen, dus laat maar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Welke post? Waar? Wees eens duidelijk, want ik begrijp er niks van.
We lijken ook heel erg op elkaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik haal die echt altijd door elkaar.
Hoezo? Roda - Heracles is vanavondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
[RTL7 Live] Voetbal op Vrijdag #1: Roda JC - Heracles Almelo
TT kan wel worden aangepast.
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:30 schreef VoreG het volgende:
Daar stond net wat anders? Toch?
Berichten verwijderd, PM gestuurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:00 schreef venomsnake het volgende:
Slilen begint irritant te worden in het fcg topic met zijn gespam naar zijn eigen (kut)forumpje.
Wij hebben hem dat al duidelijk gemaakt, maar dat komt blijkbaar niet over.
Dank uquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Berichten verwijderd, PM gestuurd.
Och man, kregen ze maar nooit vakantie. Tuig van de richel is het.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Berichten verwijderd, PM gestuurd.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:46 schreef RayMania het volgende:
Dat had ik al gelijk gedaan na je TR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |