Roy Keane, voor Robbie Keane is het wat minderquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godsamme. Spurs waren wel dramatisch hoor.
Mooi voor Keane, dat dan weer wel.
Gebrek aan creativiteit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godsamme. Spurs waren wel dramatisch hoor.
Beetje erg slap excuus als er voor zoveel geld aan spelers is uitgegeven. Ik bedoel, er zijn geen bepalende spelers weggegaan afgelopen zomer, dus creativteit had er moeten zijn natuurlijk. Vorig seizoen was dat op veel momenten geen probleem.quote:
Zeker Neville en Carsley weer op het middenveld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef EvertonPride het volgende:
Super dat Sunderland toch nog wint. Gun het de club en gun het rijke spurs nog meer de nederlaag.
Zometeen Everton-Wigan, wel veel absent![]()
Is geen excuus, meer een cinclusie na de eerste wedstrijd, de oorzaak van deze 1-0 nederlaag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Beetje erg slap excuus als er voor zoveel geld aan spelers is uitgegeven. Ik bedoel, er zijn geen bepalende spelers weggegaan afgelopen zomer, dus creativteit had er moeten zijn natuurlijk. Vorig seizoen was dat op veel momenten geen probleem.
maar goed, op basis van 1 wedstrijd zal ik nog geen club afschrijven. 0-0 had een betere reflectie geweest van de wedstrijd.
Ja ik heb daar mijn bbc merseyside link vandaan maar daar lullen ze de hele tijd over de RS schijnt het.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
sport 1 mate, ik ben kijken nu. good luck
bluekipper forum zijn wel uptodate met reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |