Roy Keane, voor Robbie Keane is het wat minderquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godsamme. Spurs waren wel dramatisch hoor.
Mooi voor Keane, dat dan weer wel.
Gebrek aan creativiteit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godsamme. Spurs waren wel dramatisch hoor.
Beetje erg slap excuus als er voor zoveel geld aan spelers is uitgegeven. Ik bedoel, er zijn geen bepalende spelers weggegaan afgelopen zomer, dus creativteit had er moeten zijn natuurlijk. Vorig seizoen was dat op veel momenten geen probleem.quote:
Zeker Neville en Carsley weer op het middenveld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef EvertonPride het volgende:
Super dat Sunderland toch nog wint. Gun het de club en gun het rijke spurs nog meer de nederlaag.
Zometeen Everton-Wigan, wel veel absent![]()
Is geen excuus, meer een cinclusie na de eerste wedstrijd, de oorzaak van deze 1-0 nederlaag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Beetje erg slap excuus als er voor zoveel geld aan spelers is uitgegeven. Ik bedoel, er zijn geen bepalende spelers weggegaan afgelopen zomer, dus creativteit had er moeten zijn natuurlijk. Vorig seizoen was dat op veel momenten geen probleem.
maar goed, op basis van 1 wedstrijd zal ik nog geen club afschrijven. 0-0 had een betere reflectie geweest van de wedstrijd.
Ja ik heb daar mijn bbc merseyside link vandaan maar daar lullen ze de hele tijd over de RS schijnt het.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
sport 1 mate, ik ben kijken nu. good luck
bluekipper forum zijn wel uptodate met reacties
Doelpunt van Oakley.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:07 schreef Lurtt1 het volgende:
1-0 Derby
quote:Apparantly Arteta ran 50 yards through 5 defenders, got fouled, no pen, chorus of boos!
Hoe is de rest van het team? Kan het niet live volgen, hopelijk ga ik zo snel mogelijk weer naar Londen toe om een wedstrijd mee te pakken ;Dquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:39 schreef popolon het volgende:
West Ham krijgt zat kansen, nu Ljungberg weer met een afzwaaier.
Leuk team trouwens dat WH dit jaar.
Manchester City is beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hoe is de rest van het team? Kan het niet live volgen, hopelijk ga ik zo snel mogelijk weer naar Londen toe om een wedstrijd mee te pakken ;D
Ik ken er maar een paar, het oogt leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hoe is de rest van het team? Kan het niet live volgen, hopelijk ga ik zo snel mogelijk weer naar Londen toe om een wedstrijd mee te pakken ;D
Had ook z'n tong ingeslikt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:22 schreef Schimpie het volgende:
1619: Blackburn's Benni McCarthy is stretchered off with an oxygen mask over his face at the Riverside. Roque Santa Cruz comes on for his debut.
Couldn't agree more! Geweldig is 'ie!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:24 schreef sjimz het volgende:
Elano wordt trouwens dit jaar de openbaring van de Premier League.
Wat een heerlijke voetballer.
Misschien wel ja maar de scheids is gewoon klote, Everton had al 2 strafschoppen moeten krijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als iemand van Wigan het had gedaan dan had je hem verafschuwd.
Pienaar erin.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:37 schreef Schimpie het volgende:
GET INNNNNNNNN
[..]
Misschien wel ja maar de scheids ik gewoon klote, Everton had al 2 strafschoppen moeten krijgen.
Zoveel heeft hij niet laten zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:54 schreef Schimpie het volgende:
Pienaar schijnt een hele goede wedstrijd te spelen.![]()
wtf is schrikbarig?quote:
Pepe Reinaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:50 schreef One_conundrum het volgende:
welke opstelling speelt liverpool mee?
Sport extra zijn de voormalige kanalen sport 1.2 tot en met 1.8quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk nu sinds kort naar Sport en het bevalt me heeeerlijkEchter één ding, wat is Sport 1 Extra nou exact? Ik bedoel met Sport 1 kun je gewoon alle Engelse wedstrijden live bekijken hé?
Anyway ga weer verder kijken naar onze Babbel!
Nu? Newcastle smijt al jaren met geld, maar dat heeft weinig resultaat gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:03 schreef EvertonPride het volgende:
Bolton 1 : 3 Newcastle
Ik heb altijd wel een beetje symphatie voor Newcastle gehad, arme noord-engelsen. Jammer dat ook daar nu met veel geld wordt gesmeten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wies Arbeloa?
Dat er bij NUFC met geld smeten wordt is wel wat langer dan vandaag hoor ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:03 schreef EvertonPride het volgende:
Bolton 1 : 3 Newcastle
Ik heb altijd wel een beetje symphatie voor Newcastle gehad, arme noord-engelsen. Jammer dat ook daar nu met veel geld wordt gesmeten.Bolton heb ik totaal niks mee dus vindt de uitslag oke.
Dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu? Newcastle smijt al jaren met geld, maar dat heeft weinig resultaat gehad.
PPerfecte vrije trap. En wat een prima moment om te scorenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef FrisianReds het volgende:
Hier beelden van de winnende goal van Gerrard. Een geweldige vrije trap in de kruising:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1249977
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |