Had ook z'n tong ingeslikt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:22 schreef Schimpie het volgende:
1619: Blackburn's Benni McCarthy is stretchered off with an oxygen mask over his face at the Riverside. Roque Santa Cruz comes on for his debut.
Couldn't agree more! Geweldig is 'ie!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:24 schreef sjimz het volgende:
Elano wordt trouwens dit jaar de openbaring van de Premier League.
Wat een heerlijke voetballer.
Misschien wel ja maar de scheids is gewoon klote, Everton had al 2 strafschoppen moeten krijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als iemand van Wigan het had gedaan dan had je hem verafschuwd.
Pienaar erin.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:37 schreef Schimpie het volgende:
GET INNNNNNNNN
[..]
Misschien wel ja maar de scheids ik gewoon klote, Everton had al 2 strafschoppen moeten krijgen.
Zoveel heeft hij niet laten zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:54 schreef Schimpie het volgende:
Pienaar schijnt een hele goede wedstrijd te spelen.![]()
wtf is schrikbarig?quote:
Pepe Reinaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:50 schreef One_conundrum het volgende:
welke opstelling speelt liverpool mee?
Sport extra zijn de voormalige kanalen sport 1.2 tot en met 1.8quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk nu sinds kort naar Sport en het bevalt me heeeerlijkEchter één ding, wat is Sport 1 Extra nou exact? Ik bedoel met Sport 1 kun je gewoon alle Engelse wedstrijden live bekijken hé?
Anyway ga weer verder kijken naar onze Babbel!
Nu? Newcastle smijt al jaren met geld, maar dat heeft weinig resultaat gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:03 schreef EvertonPride het volgende:
Bolton 1 : 3 Newcastle
Ik heb altijd wel een beetje symphatie voor Newcastle gehad, arme noord-engelsen. Jammer dat ook daar nu met veel geld wordt gesmeten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wies Arbeloa?
Dat er bij NUFC met geld smeten wordt is wel wat langer dan vandaag hoor ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:03 schreef EvertonPride het volgende:
Bolton 1 : 3 Newcastle
Ik heb altijd wel een beetje symphatie voor Newcastle gehad, arme noord-engelsen. Jammer dat ook daar nu met veel geld wordt gesmeten.Bolton heb ik totaal niks mee dus vindt de uitslag oke.
Dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu? Newcastle smijt al jaren met geld, maar dat heeft weinig resultaat gehad.
PPerfecte vrije trap. En wat een prima moment om te scorenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef FrisianReds het volgende:
Hier beelden van de winnende goal van Gerrard. Een geweldige vrije trap in de kruising:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1249977
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |