Vergeet Colin niet he, voor 100 000 euroquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:19 schreef Devano het volgende:
Ik denk dat Ajax best bereid is om een bedrag van rond de 15 miljoen euro te bieden.
Babel, De Mul en Perez leverden samen ruim 24 miljoen op. Urzaiz en Rommedahl hebben bijna niets gekost, ik geloof hooguit 1 miljoen voor Rommedahl. dan houdt je nog veel geld over.Daar komt bovendien nog het eventuele (waarschijnlijke) CL startgeld bij.
Dan nog. Als ze een bod van 14 voor Lok. Moskow weigeren gaan ze geen bod van 15 van Ajax accepteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:19 schreef Devano het volgende:
Ik denk dat Ajax best bereid is om een bedrag van rond de 15 miljoen euro te bieden.
Babel, De Mul en Perez leverden samen ruim 24 miljoen op. Urzaiz en Rommedahl hebben bijna niets gekost, ik geloof hooguit 1 miljoen voor Rommedahl. dan houdt je nog veel geld over.Daar komt bovendien nog het eventuele (waarschijnlijke) CL startgeld bij.
Voetbal en ethiekquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Uit ethisch oogpunt kun je je afvragen of je zo'n speler wel moet willen hebben... die flikt gerust hetzelfde als je hem zelf koopt....
Het is geen goeie combi inderdaad, maar misschien wordt het tijd dat clubs een signaal afgeven...quote:
Inderdaad.. Het is absoluut niet netjes dat hij weg blijft, en hij zal er ook vast wel een (terechte)waarschuwing/boete voor krijgen. Als Afonso er echter vervolgens zo'n 20+/30+ in schiet dit seizoen, dan is iedereen het al lang weer vergeten (en vergeven).quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:19 schreef Stinger__ het volgende:
Als Alves er de komende competitie er weer 30 in schiet is, dan is er niemand die nog zeurt over wat er nu speelt..
Lange termijn > korte termijn
Dat stukje heb ik ook gelezen, dus toch miss een muis olifant verhaalquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
In de LC (Leeuwarder Courant) stond vandaag een stukje over een 'woordvoerder' die zei dat Afonso na de Copa America nog een paar dagen langer bij z'n familie wilde blijven en zich één dezer dagen weer bij de club zou melden. Waarom er geen contact met de club zelf is gelegd/geweest werd niet verteld.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:35 schreef een nog sympathiekere user het volgende:
Wanneer Koevermans verkocht wordt, zie ik AZ die club wel zijn ja. Aan de andere kant denk ik dat de ambitie van Alves hoger ligt dan AZ. Hij schiet er eenvoudigweg niet zo gek veel mee op om naar AZ te gaan ten opzichte van Heerenveen.
Kortom, financieel zal het voor AZ best haalbaar zijn, maar ik denk dat Alves zich toch richt op een club die Champions League zal gaan spelen.
Heerenveen heeft ook een handvol internationals.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:44 schreef DeSiever het volgende:
maar wat ze missen ten opzichte van AZ zijn een handvol internationals, een topcoach en uitgesproken ambitie.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:39 schreef DeSiever het volgende:
Overschatten wij niet het belang dat spelers aan de CL hechten? Daar is de charme ook wel een beetje van af. Ieder jaar hetzelfde voorspelbare riedeltje wedstrijden met af en toe een verrassing.
Voor het eerst CL halen met een frisse nieuwe topploeg, dat is dan weer wel een echte uitdaging.
Dat is nu eenmaal zo. We hebben afgelopen seizoen hoe spannend het kan zijn. Daar moet je af en toe ook overheen kunnen kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:47 schreef BonJovi het volgende:
Ze moeten proberen dit jaar in de top 3 te eindigen, maar ik zie het somber in. Denk dat ze 4e worden.
Bij Lokomotiv voor de centen, dat is wel realistisch? Een echt grote ploeg heeft nog geen interesse getoond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]geloof je er echt in? Denk je echt dat Alves zo "romantisch" denkt als jij in die laatste zin?
Alves is al wat ouder, heeft na jarenlang bij matige ploegjes gespeeld te hebben nu eindelijk een soort van doorbraak door topscorer eredivisie te worden en het tot de Braziliaanse nationale ploeg te schoppen. En dan gaat hij dus bij AZ spelen, vanwege de uitdaging CL te spelen en omdat het een frisse nieuwe "topploeg" is?
Wat een onrealistisch denkbeeld
Arveladze had alleen al naam gemaakt bij Ajax en Galsgow Rangers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:57 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hij is pas 27 toch? Arveladze kwam (ik gok) op z'n 31e/32e naar Alkmaar, heeft de ploeg een paar jaar gedragen en nu alsnog een leuke transfer gemaakt.
Niet voor 33 miljoen gulden. En Van Nistelrooij presteerde al langer dan 1 seizoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:37 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Van Nistelrooy ging ook voor een redelijk groot bedrag naar PSV na slechts een seizoen eredivisie. Het gaat om het nu, Alves is gewoon een geweldenaar. Wat hij in Zweden heeft gedaan, interesseert niemand meer.
Nieuwswaarde?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Geel zei net dat Ajax GEEN intresse heeft in Alves.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:57 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Bij Lokomotiv voor de centen, dat is wel realistisch?
Het is fijn dat je probeert van het negatieve uit te gaan. Ik bedoel hier te zeggen: is het realistisch dat hij naar Lokomotiv gaat voor het geld? Ik snap wel dat Lokomotiv geld heeft, maar dat is ook het enige dat ze te bieden hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:40 schreef Flashwin het volgende:
[..]? Gast zeg nu maar gewoon niks meer, want het is wel duidelijk hoeveel verstand je hebt.
Jardelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Het schijnt dat Olympique Marseille een van de geïnteresseerde clubs is voor Afonso Alves. En eigenlijk zie ik hem daar ook wel zitten. Voor de echte top zal hij wel buiten de boot vallen, of later zal blijken dat hij een type Kezman / Jardel is.
Zo'n goalgetter is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:47 schreef DeSiever het volgende:
Marseille is wel ambitieus zeg!
Cissé vind ik ook een superspits, echt een goalgetter. (Speelt daar nu ook toch?)
Het spijt me maar ook ik heb het idee dat je er geen zak van snapt. Die jongen wil naar een Europese topclub, die wil niet onder Van Gaal spelen bij AZ. Dit is zijn grote kans...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:53 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Het is fijn dat je probeert van het negatieve uit te gaan. Ik bedoel hier te zeggen: is het realistisch dat hij naar Lokomotiv gaat voor het geld? Ik snap wel dat Lokomotiv geld heeft, maar dat is ook het enige dat ze te bieden hebben.
Je maniertjes, kracht bij gezet door smilies, die mogen uitdrukken waar je zelf de woorden niet voor kunt vinden, mag je verder achterwege laten, want daar heeft niemand iets aan.
Inhoud. Probeer alsjeblieft niet tof te doen. Helemaal niemand trapt erin.
Dat is ook al weer 4 jaar geleden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef DeSiever het volgende:
Ik denk dan aan de periode bij Auxerre. Schieten van 30 meter en vanuit de moeilijkste hoeken, heerlijk om te zien.
Ik filosofeer gewoon een eindje weg, jongen. Je hoeft je niet zo bedreigd te voelen en wild om je heen te gaan slaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me maar ook ik heb het idee dat je er geen zak van snapt. Die jongen wil naar een Europese topclub, die wil niet onder Van Gaal spelen bij AZ. Dit is zijn grote kans...
Cissé is nu 25, hij heeft te maken gehad met blessures. Als hij fit blijft en belangrijk wordt gemaakt, zal hij nog steeds die goalgetter kunnen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is ook al weer 4 jaar geleden.
Dat is hetzelfde als Kluivert nu nog een goalgetter noemen.
Ik vraag me af hoe jij mn post heb gelezen... Waar zie je me ookal weer wild om me heen slaan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:47 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik filosofeer gewoon een eindje weg, jongen. Je hoeft je niet zo bedreigd te voelen en wild om je heen te gaan slaan.
Waarom is het meteen nutteloos als ik een bepaalde visie deel? Het wild om zich heen slaan haal ik uit het roepen van 'u heeft er geen verstand van'. Veel kinderlijker wordt het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij mn post heb gelezen... Waar zie je me ookal weer wild om me heen slaan?![]()
Als je gewoon nutteloos zit te filosoferen dan vraag ik me af waarom je het hier post. Als je het dan ook nog eens gaat vergelijken met Arveladze dan denk ik dat jij te diep in het glaasje hebt gekeken.
Ga hier maar filosoferenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:47 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik filosofeer gewoon een eindje weg, jongen. Je hoeft je niet zo bedreigd te voelen en wild om je heen te gaan slaan.
Doe niet zo raar vent. Lees eerst nog eens wat je zelf post en hoe ik daarop reageer. Je zit zelf te zeuren als iemand niet inhoudelijk reageer,t maar ik zie jou het ook niet doen. Lekker makkelijk om je posts af te doen als filosoferen, weinig waarde kunnen we dus aan je posts hechten...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Het wild om zich heen slaan haal ik uit het roepen van 'u heeft er geen verstand van'. Veel kinderlijker wordt het niet.
Testosteron dat z'n weg zoekt, territoriumdrang, instinctieve en irrationele reacties: de amateurpsycholoog kan z'n hart ophalen hier.
Over 1,5 jaar ook afgestudeerd econoom, dus zo lastig zal t niet wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef DeSiever het volgende:
Jij begint met: "je hebt er geen verstand van". Welk mens, ouder dan 10 jaar oud, zou dat zeggen?? Ik verbaas me daarover.
Succes met je studie! Ik hoop dat je werk kunt vinden, ik meen dat het lastig is voor psychologen op dit moment. Voor uitblinkers is altijd plaats natuurlijk.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als psycholoog zou ik iig zeggen dat je de inhoud van je posts probeert te verbloemen door veel woorden te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |