Cissé is nu 25, hij heeft te maken gehad met blessures. Als hij fit blijft en belangrijk wordt gemaakt, zal hij nog steeds die goalgetter kunnen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is ook al weer 4 jaar geleden.
Dat is hetzelfde als Kluivert nu nog een goalgetter noemen.
Ik vraag me af hoe jij mn post heb gelezen... Waar zie je me ookal weer wild om me heen slaan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:47 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik filosofeer gewoon een eindje weg, jongen. Je hoeft je niet zo bedreigd te voelen en wild om je heen te gaan slaan.
Waarom is het meteen nutteloos als ik een bepaalde visie deel? Het wild om zich heen slaan haal ik uit het roepen van 'u heeft er geen verstand van'. Veel kinderlijker wordt het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij mn post heb gelezen... Waar zie je me ookal weer wild om me heen slaan?![]()
Als je gewoon nutteloos zit te filosoferen dan vraag ik me af waarom je het hier post. Als je het dan ook nog eens gaat vergelijken met Arveladze dan denk ik dat jij te diep in het glaasje hebt gekeken.
Ga hier maar filosoferenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:47 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik filosofeer gewoon een eindje weg, jongen. Je hoeft je niet zo bedreigd te voelen en wild om je heen te gaan slaan.
Doe niet zo raar vent. Lees eerst nog eens wat je zelf post en hoe ik daarop reageer. Je zit zelf te zeuren als iemand niet inhoudelijk reageer,t maar ik zie jou het ook niet doen. Lekker makkelijk om je posts af te doen als filosoferen, weinig waarde kunnen we dus aan je posts hechten...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Het wild om zich heen slaan haal ik uit het roepen van 'u heeft er geen verstand van'. Veel kinderlijker wordt het niet.
Testosteron dat z'n weg zoekt, territoriumdrang, instinctieve en irrationele reacties: de amateurpsycholoog kan z'n hart ophalen hier.
Over 1,5 jaar ook afgestudeerd econoom, dus zo lastig zal t niet wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef DeSiever het volgende:
Jij begint met: "je hebt er geen verstand van". Welk mens, ouder dan 10 jaar oud, zou dat zeggen?? Ik verbaas me daarover.
Succes met je studie! Ik hoop dat je werk kunt vinden, ik meen dat het lastig is voor psychologen op dit moment. Voor uitblinkers is altijd plaats natuurlijk.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als psycholoog zou ik iig zeggen dat je de inhoud van je posts probeert te verbloemen door veel woorden te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |