Paul Verboom heeft de strijd van Raymon Kuipers gewonnen als eerste keeper, al was dat te verwachten omdat hij is gehaald. Persoonlijk had ik denk ik toch liever Kuipers gezien, hoewel Verboom niet slecht keept tot nu toe. Maakte wel een inschattingsfout in de oefenmatch tegen GJS. Werd nu lacherig over gedaan omdat het bij 4-0 gebeurde, maar dat zal in de competitie niet mogen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:48 schreef F1Bas het volgende:
Hoe doen de ex-Vogels het tot nu toe MM?
Tsja, zo begon het bij ons, een (grote) fout in de voorbereiding. Weet nog wel dat ik toen zei dat het kon gebeuren maar helaas komt het bij hem ietsje vaker voor dan je zou willen als je voor die club bentquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Paul Verboom heeft de strijd van Raymon Kuipers gewonnen als eerste keeper, al was dat te verwachten omdat hij is gehaald. Persoonlijk had ik denk ik toch liever Kuipers gezien, hoewel Verboom niet slecht keept tot nu toe. Maakte wel een inschattingsfout in de oefenmatch tegen GJS. Werd nu lacherig over gedaan omdat het bij 4-0 gebeurde, maar dat zal in de competitie niet mogen.
Ja erg goede verhalen over hem gehoord, al ken ik hem als speler allang. Door mijn lange vakantie weinig gezien van ons nieuwe team. Zaterdag tegen Ado'20 komt daar verandering in en voorlopig mis ik geen wedstrijd meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef uitje4life het volgende:
Kuhlmann doet het geloof ik wel goed bij jullie, F1?
Volgende week weer begin competitie, helaas moet ik zelf thuis om 14.00 spelen voor de beker, dus dat wordt alleen het laatste halfuurtje kijken tegen DOTO!
quote:De Bruijn naar FC Zwolle
Excelsior Maassluis raakt na Kevin Vink weer een spits kwijt aan een profclub.
Marcel de Bruijn heeft gisteren een eenjarig contract getekend bij FC Zwolle. De Maassluizer liep al enkele weken stage bij de ploeg van trainer Jan Everse, maar kon mede door blessureleed nog niet overtuigen. De Bruijn, die bij Excelsior M al eerder samenwerkte met Everse, heeft volgens de Zwolle-trainer voldoende in huis om het een jaar te mogen proberen in de eerste divisie. Het vertrek van de spits is een streep door de rekening van Excelsior M-trainer Ben Spork die hoopte dat de aanvalsleider terug zou keren op het oude nest. ,,Maar ik gun Marcel natuurlijk een kans in het betaalde voetbal, dat is duidelijk,’’ aldus Spork, die eerder een terugkeer van Silvino Soares kon vergeten. De spits verruilde FC Zwolle voor Red Star Waasland in België.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |