abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52549166
Vraagje.... Weet iemand waar je wedstrijden online terug kan kijken???
Mijn petekind heeft het veld op mogen lopen met de spelers, maar hebben dit niet kunnen tapen...
Ben nu op zoek naar de wedstrijd, maar kan hem niet vinden.... Betreft de wedstrijd van afgelopen zondag.. .Ajax - de graafschap

Wie kan mij helpen?????
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 augustus 2007 @ 02:44:27 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_52549175
Ik niet ik was bij De Graafschap-Ajax

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52549182
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 02:43 schreef roel1204 het volgende:
Vraagje.... Weet iemand waar je wedstrijden online terug kan kijken???
Mijn petekind heeft het veld op mogen lopen met de spelers, maar hebben dit niet kunnen tapen...
Ben nu op zoek naar de wedstrijd, maar kan hem niet vinden.... Betreft de wedstrijd van afgelopen zondag.. .Ajax - de graafschap

Wie kan mij helpen?????
Mocht ie meelopen met Ajax of met de Graafschap. Indien de laatste optie zou ik in dit geval niet al te trots zijn op die beelden.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_52549291
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 02:45 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Mocht ie meelopen met Ajax of met de Graafschap. Indien de laatste optie zou ik in dit geval niet al te trots zijn op die beelden.
Lol, geen retorische vragen stellen
pi_52549318
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 02:56 schreef roel1204 het volgende:
Lol, geen retorische vragen stellen
Aan de andere kant: dit kon je ook niet echt een wedstrijd noemen, dus heel trots hoeft Ajax ook weer niet te zijn.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 06:59:04 #6
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52550136
Volgens mij kun je vanwege de uitzendrechten geen voetbalwedstrijden terugkijken. Ik heb het in ieder geval nog nooit gevonden.

Je beste hoop is iemand vinden die de wedstrijd toevallig heeft opgenomen denk ik......
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_52551139
In de samenvatting op de Ajax-site is het rijtje "meeloop-kinderen" goed te zien. Misschien heb je daar wat aan. Wedstrijden online terugkijken kan denk ik (officieel) niet i.v.m. rechten. Ik zou niet weten waar je dat zou moeten zoeken in ieder geval (behalve wellicht de wat minder legale kanalen maar ook daar weinig kans denk ik).
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_52556183
Het is niet mogelijk om wedstrijden terug te kijken, op de legale manier dan. Wel de samenvattingen op diverse sites en YouTube etc.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52556284
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')