Ik als Ajacied heb ook liever dat Van Nistelrooy in de basis staat van Oranje hoor dont get me wrong, maar zou liever Huntelaar als tweede spits hebben dan Kuyt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:42 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik zie gewoon liever van Nistelrooy dan Huntelaar in de spits (ook zonder club-bril).
Dat Huntelaar een goede spits is OK, maar i.t.t. van Nistelrooy heeft hij zich nog niet bewezen in (zwaardere) buitenlandse competities. En het feit dat jij je door zo'n uitspraak (welk uiteraard met een korreltje zout moet worden genomen, vandaar de toevoeging tussen haakjes) voelt 'aangevallen', lijkt mij dat ook jouw visie wellicht enigzins gekleurd is.
Huntelaar scoorde toch 4 keer in Portugal? Hij had beter Kuyt thuis kunnen laten. Maar ja, dan was Jong Oranje geen kampioen geworden.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan wel zeggen dat van Basten gelijk ahd om Huntelaar thuis te laten.
Ruud is Nederlands nummer 1
Al maakte van Basten de fout tegen Portugal om hem op de bank te zetten
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Nistelrooij is overduidelijk spits no.1
Huntelaar tweede spits en Kuijt derde.
Van Persiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:38 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Mee eens.
Hebben we voor Kuyt niet iemand anders?
Als van Basten met 3 spitsen wil blijven spelen, dan moet Van Persie op de flanken. In een tweespitsensysteem kun je met Van Persie en Van Nistelrooij samen in de spits spelenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:41 schreef DeSiever het volgende:
Dat vind ik serieus een betere optie, mochten zowel Nistelrooy als Huntelaar geblesseerd zijn.
In 2012?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stoppen met een EK winst dus
Zolang hij dit soort streken maar laat:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:33 schreef DeSiever het volgende:
Hopelijk kunnen we van Nistelrooy weer veel op deze manier bewonderen:
[afbeelding]
Polenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Polen en Oekraine
laten we daar maar verder gaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij snapt hij je vraag niet
Maar dit is inderdaad niet het Ruud-topic, dat is deze: Het grote Ruud van Nistelrooij topic #5: Sterk in Madrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |