Ik loop voorop! Prachtig die eindtoernooienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Dan ook niet meelopen in de polonaise als 'we' opeens aardig voor de dag komen op het EK.
Zeker weten prachtig. Het wilhelmus, iedereen in het oranje, vaak lekker weertje, iedereen voor hetzelfde team in Nederland, ....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop voorop! Prachtig die eindtoernooien![]()
Bij mij ook wat Ajax betreft. Maar toen bijvoorbeeld Zlatan de pingel mistte tegen Nederland in 2004, kon het mij geen zak schelen dat het Zlatan wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker weten prachtig. Het wilhelmus, iedereen in het oranje, vaak lekker weertje, iedereen voor hetzelfde team in Nederland, ....
Alleen staat Heracles toch met vlag en wimpel bovenaan bij mij.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja. Eigenlijk wel raar dat je juicht als een Ajacied dan een penalty mist en een PSV-er (Robben) de beslissende erin schiet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij ook wat Ajax betreft. Maar toen bijvoorbeeld Zlatan de pingel mistte tegen Nederland in 2004, kon het mij geen zak schelen dat het Zlatan was
Voorpagina nieuws bij ASquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:06 schreef BonJovi het volgende:
bron??
Het allebei vrij lachwekkend inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind de selectie van De Jong opvallender dan Slory hoor.
Al die opstellingen, het lijkt hier wel Voetbalzone manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
Stekelenburg
Melchiot- Heitinga - Bouma - Gio----------
Landzaat - Sneijder - Van der Vaart
-------Castelen--------Kuyt------------------
-------------Huntelaar------------------------
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Al die opstellingen, het lijkt hier wel Voetbalzone man![]()
![]()
Daarvoor hadden we ook al drie wedstrijden gespeeld, waarin het middenveld redelijk wat tekort bleek te komen. Toen stond alleen Cocu op links ipv Seedorf in jouw opstelling, maar verdedigend wordt het er met Seedorf niet sterker op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:09 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Volgens mij zette één of andere shampoo RVN wissel tegen Portugal en Kuyt in de spits? Een coach maakt heel wat verschil, met dat elftal wat ik net noemde en Hiddink als coach halen we de finale van het EK.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Al die opstellingen, het lijkt hier wel Voetbalzone man![]()
![]()
Best vreemd inderdaad. Maar op zo'n toernooi telt het landsbelang. Plus dat spelers (meestal) alleen maar passanten zijn. Zie Ibrahimovic. Een paar maanden later zat hij in Turijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja. Eigenlijk wel raar dat je juicht als een Ajacied dan een penalty mist en een PSV-er (Robben) de beslissende erin schiet.
Haal de goals en minuten er eens bij onder Van Bastenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:54 schreef ajaxclub het volgende:
hij is een spits die het bij zijn eigen club wel goed doet maar bij het nederlands elftal nog nooit heeft laten zien
Ik vind dat Van Nistelrooij absoluut in de basis hoort. Maar ik zou eerder kijken voor spelers als Van Persie, Robben, Van der Vaart en Sneijder. Spelers die iets extra's kunnen brengen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Van Nistelrooy was altijd een van de spelers waarvoor ik naar Oranje keek.
Van nistelrooy brengt niks extra'squote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat Van Nistelrooij absoluut in de basis hoort. Maar ik zou eerder kijken voor spelers als Van Persie, Robben, Van der Vaart en Sneijder. Spelers die iets extra's kunnen brengen.
Morele verliezer of niet, het maakt geen drol uit. Het gaat om het volksbelang! Daar moet iedereen zich aan ondergeschikt maken. Bovendien moet hij vereerd zijn dat hij voor het Nederlands Elftal mag spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:06 schreef addictivebeat het volgende:
dan is hij wel de morele verliezer, want van Basten zei dat hij inhoudelijk niks anders heeft gezegd dan in z'n vorige geprekken
van nistelrooy is dus min of meer met hangende pootjes teruggekrabbeld. van basten gooide een afgekloven bot uit en ruud ging er als een uitgehongerde hyena op in.
Ach, bij Bayern zien ze VDV wel graag komen hoor op de 10 ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Grimm het volgende:
VDV d'r uit en seedorf of bommel op 10
Als je niet begrijpt wat hij bedoelt heb je denk ik weinig verstand van voetbal. De spelers die hij noemt kunnen individueel een wedstrijd openbreken. Van Nistelrooij kan dat nauwelijks. Ik heb het hem een enkele keer zien doen bij Manchester United met een solo van eigen helft, maar die keren zijn toch op 1 hand te tellen. Bijvoorbeeld Sneijder heeft afgelopen weekend nog een dergelijke actie voor z'n club gemaakt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef Grimm het volgende:
[..]
Van nistelrooy brengt niks extra's![]()
HOOOEEEHHHOOOOEEEEHAHAHA VRESELIJK
Kuyt is een prima spits, als je met twee spitsen speelt - niet als enige spits.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
In plaats van Kuyt kunnen we net zo goed Kiplagat in de spits zetten, die kan ook aardig wat kilometers hardlopen.
Dan heeft Nederland geen een spits die iets extra's kan brengen. Van Nistelrooy kan dan in ieder geval nog uit het niets scoren, zonder echt in de wedstrijd te zitten. Dat heeft hij al voor op iemand als Kuijt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt wat hij bedoelt heb je denk ik weinig verstand van voetbal. De spelers die hij noemt kunnen individueel een wedstrijd openbreken. Van Nistelrooij kan dat nauwelijks. Ik heb het hem een enkele keer zien doen bij Manchester United met een solo van eigen helft, maar die keren zijn toch op 1 hand te tellen. Bijvoorbeeld Sneijder heeft afgelopen weekend nog een dergelijke actie voor z'n club gemaakt.
Dat is wel duidelijk te zien aan zijn wedstrijd in Oranje, ja. Daar heeft hij ook alleen nog maar gefaald als centrumspits.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Kuyt is een prima spits, als je met twee spitsen speelt - niet als enige spits.
Ook bij Liverpool hoor, als hij als enige spist moest spelen. Bij F'nord was Kalou naast hem hheel bbelangriijk. Zo'n speler (alleen dan beter) mag LFC wel aanschaffen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:40 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk te zien aan zijn wedstrijd in Oranje, ja. Daar heeft hij ook alleen nog maar gefaald als centrumspits.
D'r moet iemand omheen spelen die een actie kan maken en wat een bliksemafleider is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:40 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk te zien aan zijn wedstrijd in Oranje, ja. Daar heeft hij ook alleen nog maar gefaald als centrumspits.
Maar in de tactiek van Van Basten staat de spits op een eiland, waardoor goed spelen bijna onmogelijk is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
D'r moet iemand omheen spelen die een actie kan maken en wat een bliksemafleider is.
mwah ik ben voor een defensief blok, met veel opbouw mogelijk heden zoalsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:07 schreef theduellist76 het volgende:
Ik zeg Van Nistelrooij en Van Persie naast elkaar in de spits.
Robben en Kuijt op de vleugels.
Wat ook geldt voor Kuyt - dus RvN en DK samen in de spits zou kunnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
D'r moet iemand omheen spelen die een actie kan maken en wat een bliksemafleider is.
Ik zou zeggen, wissel Kuyt en Van Persie om.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:07 schreef theduellist76 het volgende:
Ik zeg Van Nistelrooij en Van Persie naast elkaar in de spits.
Robben en Kuijt op de vleugels.
Die variante met Kuyt-VanPersie-Robben-RvN zou een aanvallende variant zijn. Kuyt is meteen first line of defence.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
mwah ik ben voor een defensief blok, met veel opbouw mogelijk heden zoals
De zeeuw/schaars/mendes da silva/davids een avn die 4 met twee man als een blok voor de verdediging, en dan Bommel rechts en robben links, en dan Seedorf achter de twee spiten Van persie en Van nistelrooy
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:10 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ruud ipv dat konijn van Ajakkes (en nee, ik ben niet subjectief bezig)!
.........
Tuurlijk, maar ik zie gewoon liever van Nistelrooy dan Huntelaar in de spits (ook zonder club-bril).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:36 schreef BonJovi het volgende:
Belachelijk, internationals zijn internationals. Je moet goeie spelers op stellen, en dan niet in je club bril kijken en zulke belachlelijke uitspraken doen over Huntelaar.
Wat mij betreft is Ruud nog een niveautje hoger.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:05 schreef sanni het volgende:
Ik seg dat Huntelaar in de spits moet en RvN er achter als 2de. Doelpunten gegarandeerd. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |