Ik loop voorop! Prachtig die eindtoernooienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Dan ook niet meelopen in de polonaise als 'we' opeens aardig voor de dag komen op het EK.

Zeker weten prachtig. Het wilhelmus, iedereen in het oranje, vaak lekker weertje, iedereen voor hetzelfde team in Nederland, ....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop voorop! Prachtig die eindtoernooien![]()

Bij mij ook wat Ajax betreft. Maar toen bijvoorbeeld Zlatan de pingel mistte tegen Nederland in 2004, kon het mij geen zak schelen dat het Zlatan wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker weten prachtig. Het wilhelmus, iedereen in het oranje, vaak lekker weertje, iedereen voor hetzelfde team in Nederland, ....
Alleen staat Heracles toch met vlag en wimpel bovenaan bij mij.

Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja. Eigenlijk wel raar dat je juicht als een Ajacied dan een penalty mist en een PSV-er (Robben) de beslissende erin schiet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij ook wat Ajax betreft. Maar toen bijvoorbeeld Zlatan de pingel mistte tegen Nederland in 2004, kon het mij geen zak schelen dat het Zlatan was

Voorpagina nieuws bij ASquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:06 schreef BonJovi het volgende:
bron??

Het allebei vrij lachwekkend inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind de selectie van De Jong opvallender dan Slory hoor.

Al die opstellingen, het lijkt hier wel Voetbalzone manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
Stekelenburg
Melchiot- Heitinga - Bouma - Gio----------
Landzaat - Sneijder - Van der Vaart
-------Castelen--------Kuyt------------------
-------------Huntelaar------------------------

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Al die opstellingen, het lijkt hier wel Voetbalzone man![]()
![]()

Daarvoor hadden we ook al drie wedstrijden gespeeld, waarin het middenveld redelijk wat tekort bleek te komen. Toen stond alleen Cocu op links ipv Seedorf in jouw opstelling, maar verdedigend wordt het er met Seedorf niet sterker op.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:09 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Volgens mij zette één of andere shampoo RVN wissel tegen Portugal en Kuyt in de spits? Een coach maakt heel wat verschil, met dat elftal wat ik net noemde en Hiddink als coach halen we de finale van het EK.

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Al die opstellingen, het lijkt hier wel Voetbalzone man![]()
![]()

Best vreemd inderdaad. Maar op zo'n toernooi telt het landsbelang. Plus dat spelers (meestal) alleen maar passanten zijn. Zie Ibrahimovic. Een paar maanden later zat hij in Turijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja. Eigenlijk wel raar dat je juicht als een Ajacied dan een penalty mist en een PSV-er (Robben) de beslissende erin schiet.

Haal de goals en minuten er eens bij onder Van Bastenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:54 schreef ajaxclub het volgende:
hij is een spits die het bij zijn eigen club wel goed doet maar bij het nederlands elftal nog nooit heeft laten zien

Ik vind dat Van Nistelrooij absoluut in de basis hoort. Maar ik zou eerder kijken voor spelers als Van Persie, Robben, Van der Vaart en Sneijder. Spelers die iets extra's kunnen brengen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Van Nistelrooy was altijd een van de spelers waarvoor ik naar Oranje keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |