Is geen compliment, maar plagiaat!quote:

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
In plaats van Kuyt kunnen we net zo goed Kiplagat in de spits zetten, die kan ook aardig wat kilometers hardlopen.

Hoe kan een naam nou plagiaat zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is geen compliment, maar plagiaat!

Ik heb al aangegeven hoe ik wil spelenquote:

Daarom moet hij dus niet op rechtsvoor worden weggezet, maar in de as spelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:
In welke grot woon jij? Van Persie is nu wel de top scorer van Oranje en de belangrijkste man hoor

Inderdaad, maar Kuyt moet er ook niet staan. Gewoon zonder rechtsbuiten spelen en je hebt ook geen discussie meer dat we op rechtsbuiten spelen met een speler die daar niet uit de verf komt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef DeSiever het volgende:
Kuyt op rechtsvoor is altijd wel goed bevallen. Beter dan de echte rechtsbuitens. Van Basten moet geen helden als van Persie of van der Vaart op rechtsvoor opstellen, doodzonde!

Bijna 't zelfdequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven hoe ik wil spelen
Van Persie - Van Nistelrooij
Sneijder (vd Vaart)
Seedorf - Van Bommel
Davids
![]()

Lekkere trechterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven hoe ik wil spelen
Van Persie - Van Nistelrooij
Sneijder (vd Vaart)
Seedorf - Van Bommel
Davids
![]()

Misschien zou Marco er eens aan moeten denken om van systeem te wisselen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef DeSiever het volgende:
Kuyt op rechtsvoor is altijd wel goed bevallen. Beter dan de echte rechtsbuitens. Van Basten moet geen helden als van Persie of van der Vaart op rechtsvoor opstellen, doodzonde!

Volgens mij zette één of andere shampoo RVN wissel tegen Portugal en Kuyt in de spits? Een coach maakt heel wat verschil, met dat elftal wat ik net noemde en Hiddink als coach halen we de finale van het EK.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:53 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Is die opstelling ironisch bedoeld? Dat is op twee/drie plaatsen na dezelfde als op 't afgelopen WK, zo heel goed liep dat toch niet.![]()

Psv-ers denken altijd wat verdedigender hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
Bijna 't zelfdealleen ik heb d'r een extra middenvelder en Robben d'r bij

Dat zou helemaal ideaal zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Hij heeft eigenwijs uitgevonden. Soms positief, in dit geval zit het hem in de weg. Wat wil je ook, een coach zonder enige ervaring.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien zou Marco er eens aan moeten denken om van systeem te wisselen.

Ben geen psv-erquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Psv-ers denken altijd wat verdedigender he![]()

Omdat Van Nistelrooij niet dat type speler is, die kan andere spelers niet dienen. Kuyt is daar beter in, die kan zich laten zakken terwijl Van Persie en/of Robben diep gaat. Huntelaar is daar ook niet zo goed in, maar zou 't eventueel wel kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zoiets moeten we inderdaad hebben, maar is er zoiets al niet n's geprobeerd? en toen stond Nistelrooy op een eilandje voorin

Hij scoort in z'n eerste PL jaar toch 12 goals. Niet veel, maar volgens mij meer dan anderen. En over de jaren daarvoor bij Feyenoord hoef je weinig te zeggen, veruit de productiefste speler in de eredivisie qua goals+assists. Kuyt is geen wereldspeler, maar wordt door iedereen volgens mij exact op zijn waarde geschat. Een hard werkende spits die net geen top is, maar wel goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef BonJovi het volgende:
KuytMeest overschatte speler, omdat hij een ideale schoonzoon is
. Hij is best een leuke voetballer voor Feyenoord ofzo maar komop zeg hij scoort bijna niks.

Ik vind Kuijt een teringlijer. Maar het lijkt me duidelijk dat hij gewoon een erg goede en nuttige speler is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Hij scoort in z'n eerste PL jaar toch 12 goals. Niet veel, maar volgens mij meer dan anderen. En over de jaren daarvoor bij Feyenoord hoef je weinig te zeggen, veruit de productiefste speler in de eredivisie qua goals+assists.

Eens. Laat het middenveld stukken meer en sneller aansluiten dan de afgelopen jaren het geval is en je hebt aan Ruud de best mogelijke spits voor Oranje op dit moment. Ik ben geen fan van van Nistelrooy, maar hij is simpelweg de beste spits die we hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Nywuob het volgende:
Kuijt speelt ook helemaal niets klaar in Oranje. Dan kun je veel beter met Van Nistelrooy spelen die dan tenminste nog eens een goal maakt. Kuijt mist veel te veel.

Ik zie liever van Nistelrooy in de spits en Robben er hangend op links vlak naast met daar vlak achter Van Persie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn eerste keus voor in de spits is Van Persie. Met daarnaast Van Nistelrooij. Ik snap het niet, waarom wordt er niet eens een ander systeem uitgeprobeert? Ik word er moedeloos van

Dat kan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie liever van Nistelrooy in de spits en Robben er hangend op links vlak naast met daar vlak achter Van Persie.

Waarom heeft hij er geen verstand van? Ga eens op zijn post in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef BonJovi het volgende:
Karrel je hebt er ook geen verstand van hoor, en van Persie de belangrijkste speler die we hebben.

Nou gewoon, omdat zoals je zelf al zei Van Persie heel belangrijk is. Kuyt is geen speler voor een basis plaats in Oranje. Dan kan je nog liever Robben en Van Nistelrooy in de spits zetten dan Kuyt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heeft hij er geen verstand van? Ga eens op zijn post in.
Verder ben ik het wel met je eens dat Van Persie onze belangrijkste aanvallende speler is.

Ik niet. Ik zie het liefst Van der Vaart of Sneijder vlak achter Van Nistelrooij en Van Persie. Vooral de combinatie Van Persie-vd Vaart lijkt me superquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie liever van Nistelrooy in de spits en Robben er hangend op links vlak naast met daar vlak achter Van Persie.

Wat hij zegtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heeft hij er geen verstand van? Ga eens op zijn post in.
Verder ben ik het wel met je eens dat Van Persie onze belangrijkste aanvallende speler is.

http://www.youtube.com/watch?v=sSxsZCMfBdM bedoel je ditquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie het liefst Van der Vaart of Sneijder vlak achter Van Nistelrooij en Van Persie. Vooral de combinatie Van Persie-vd Vaart lijkt me super![]()

Misschien heeft hij Van Persie wel op 10 staan. Kan ook he. Als iemand het anders ziet, heeft hij niet meteen geen voetbalverstand. Accepteer ook iemand anders zijn mening man. Grow up.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nou gewoon, omdat zoals je zelf al zei Van Persie heel belangrijk is. Kuyt is geen speler voor een basis plaats in Oranje. Dan kan je nog liever Robben en Van Nistelrooy in de spits zetten dan Kuyt.

Het is ook geen betoog om Kuyt in de spits te krijgen. Kuijt is gewoon geen rechtsbuiten. Daar heb ik het over en over het feit dat 4-3-3 verleden tijd is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nou gewoon, omdat zoals je zelf al zei Van Persie heel belangrijk is. Kuyt is geen speler voor een basis plaats in Oranje. Dan kan je nog liever Robben en Van Nistelrooy in de spits zetten dan Kuyt.

Zinnigs? Als je Nederland goed hebt gevolgd de laatste tijd, dan weetje dat het zinnig is om Van Persie op te stellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Wat een belachelijke post, maar ik had van hem ook niks zinnigs verwacht.

Ja ik naam aan dat je Van Persie niet had opgesteld maar het is al goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gast, waar lees jij dat in van Persie niet opstel. Ik geef alleen mijn mening over Kuijt. Ga nou niet meteen dingen aannemen.

Probleem is dan dat je met een open rechterkant speelt en ik zie zo geen geschikte kandidaat die een groot deel van de rechterflank kan bestrijken, meer type Ronald de Boer of Beckham bedoel ik dan.quote:

Kromkamp kan best aardig aanvallen. Tja, het blijft behelpenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Probleem is dan dat je met een open rechterkant speelt en ik zie zo geen geschikte kandidaat die een groot deel van de rechterflank kan bestrijken.

Ik zei een geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kromkamp kan best aardig aanvallen. Tja, het blijft behelpen

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:42 schreef Radegast het volgende:
Wat een feest, wat een feest!
Hopelijk ten koste van Huntelaar, kan die zich lekker 100% op Ajax richten ipv op dat carnavalselftal.

Deal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Dan ook niet meelopen in de polonaise als 'we' opeens aardig voor de dag komen op het EK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |