Vertel jij dan eens hoe jij wilt spelen. Verdediging hoeft niet, maar ik ben wel benieuwd naar jouw opstelling verder.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
die zelfde jpngens waarvan jij zegt dat ze nog 1 keer kunnen schitteren, hebben het ook al een aantal keren laten afweten op het moment dat het er op aan kwam. De enige die ik alleen maar beter vind worden is Seedorf

Enkel Ierland in '01.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
die zelfde jpngens waarvan jij zegt dat ze nog 1 keer kunnen schitteren, hebben het ook al een aantal keren laten afweten op het moment dat het er op aan kwam. De enige die ik alleen maar beter vind worden is Seedorf

'98 was absoluut top jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enkel Ierland in '01.
Verder hebben ze een meer dan geweldig '98 gespeeld, een verdienstelijk '00 en '04.

In '00 faalde vooral de coach. Over '04 kun je discussieren, maar een halve finale plaats is een blijft een halve finale plaats.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
'98 was absoluut top jamaar '00 en '04 waren ook niet bepaald indrukwekkend hoor.

Waar heb je onze überpownende Jaliens gelaten, die net niet goed genoeg is voor AZquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:25 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Basten kennende, eerder zoiets:
Stekelenburg
Heitinga - Mathijsen - Bouma - Gio
Landzaat - De Jong - Sneijder
Slory - Kuijt - Castelen

De poulefase was misschien niet indrukewekkend en werd er met veel geluk en een kadootje gewonnen van Tsjechie, maar daarna groeide Oranje wel in het toernooi. 6-1 Tegen Joegoslavie was toch wel indrukwekkend en tegen Italie werden ook kansen genoeg gecreerd (2x penalty, Bergkamp op de paal), helaas werd toen de finale niet bereikt, want het zat er zeker in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
'98 was absoluut top jamaar '00 en '04 waren ook niet bepaald indrukwekkend hoor.

oke.. :quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vertel jij dan eens hoe jij wilt spelen. Verdediging hoeft niet, maar ik ben wel benieuwd naar jouw opstelling verder.

Waar moet Sneijder dan spelen? hij is gewoon de 5 middenvelder. ik bedoel wat heeft dat mannetje nou gepresteerdquote:

mwah.. in '00 waren er ook nog een handvol penalty's die gemist werden hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In '00 faalde vooral de coach. Over '04 kun je discussieren, maar een halve finale plaats is een blijft een halve finale plaats.

Lijkt me véél te aanvallendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. :
Seedorf-vd Vaart-Sneijder
..............v Persie.............
v Nistelrooij----Kuyt
zoiets lijkt me.

Zit geen opbouw in en d'r is geen ballen afpakker op t veldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. :
Seedorf-vd Vaart-Sneijder
..............v Persie.............
v Nistelrooij----Kuyt
zoiets lijkt me.

ik hou wel van aanvallend ja.. valt het op?quote:

het is een aanvallende opstelling ja, maar waarom zou een Sneijder of een vd Vaart opeens geen bal meer kunnen afpakken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zit geen opbouw in en d'r is geen ballen afpakker op t veld

Ik lachte omdat je Sneijder en Van der Vaart er allebei naast wilde zetten. Maar daar spreek je je nu al tegenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waar moet Sneijder dan spelen? hij is gewoon de 5 middenvelder. ik bedoel wat heeft dat mannetje nou gepresteerd![]()
VDV scoort in de CL en sleept zo'n beetje in z'n eentje HSV uit de degradatie strijd, Van Bommel is gewoon een van de betere middelnvelders met ervaring bij Barca en Bayern, Seedorf is de eerste keus logisch, wil je hem dan verdedigende mid mid zetten?

Is die opstelling ironisch bedoeld? Dat is op twee/drie plaatsen na dezelfde als op 't afgelopen WK, zo heel goed liep dat toch niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef Korzakov het volgende:
Goed dat van Nistelrooy terug is, zonder hem maken we geen kans op het EK! Kuyt en Huntelaar hebben het niet kunnen waarmaken en gelukkig ziet van Basten dat nu ook in.
Van der Sar
Kromkamp-Boulahrouz-Ooijer-van Bronckhorst
van Bommel-van der Vaart(Sneijder)-Seedorf
van Persie-van Nistelrooy-Robben
Met dit elftal maken we zeker wel kans op het EK2008!!

2004 had je geen schijn van kans. Er werd daar maar 1 goede wedstrijd gespeeld en die geen nota bene verloren (Tsjechie). Tegen Zweden was het al erg moeizaam en tegen Portugal kwam Nederland totaal niet aan de bak.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. in '00 waren er ook nog een handvol penalty's die gemist werden hoor
maar zowel in 00 als in 04 hadden we de reeële mogelijkheid om kampioen te worden. Spelers en coaches hebben het toen laten liggen. Waarom zou dat in 08 opeens met spelers uit die generatie anders zijn?

Ik hou ook van aanvallend voetbal, maar het moet wel realistisch blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hou wel van aanvallend ja.. valt het op?

een dergelijke opstelling kan alleen werken als je een verdediging hebt waar je blind op kunt vertrouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hou ook van aanvallend voetbal, maar het moet wel realistisch blijven natuurlijk

nou ja, als je robben er in wilt dan is d'r geen plek voor beidenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik lachte omdat je Sneijder en Van der Vaart er allebei naast wilde zetten. Maar daar spreek je je nu al tegen

Seedof heeft nu ook volgens de kalender de leeftijd die hij zijn gehele voetbalcarrière al denkt te hebben. De man is eindelijk in evenwicht met zijn omgeving. Goed voetballen kon hij altijd al, maar 'inner peace' en de hierarchie in een team zijn ook belangrijk, zeker in een vertegenwoordigend elftal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:44 schreef teamlead het volgende:
De enige die ik alleen maar beter vind worden is Seedorf

De wissel van Peter van Vossen was inderdaad dramatisch. Ik ben volledig met je eens dat we het daar weg gegeven hebben. De wissel Seedorf voor Bergkamp vond ik ook niet een geniale trouwens.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
In 2004 vind ik inderdaad ook niet dat we een reeele kans hadden. In '00 wel. Maar goed, als de coach op een beslissend moment een vriendendienstje gaat doen, houdt het al snel op natuurlijk. Neemt niet weg dat er uit een penal gewoon gescoord moet worden...

Op het WK stond Sneijder verdedigende middenvelder. Dat pakte niet zo geweldig uit vond ik. En de verdedigers die wij hebben, daar kunnen we toch niet echt blind op vertrouwen lijkt mequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
een dergelijke opstelling kan alleen werken als je een verdediging hebt waar je blind op kunt vertrouwen.
Al denk ik dat zowel Sneijder als vd Vaart ook best wat verdedigender kunnen spelen dan we ze meestal zien doen

preciesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:56 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Seedof heeft nu ook volgens de kalender de leeftijd die hij zijn gehele voetbalcarrière al denkt te hebben. De man is eindelijk in evenwicht met zijn omgeving. Goed voetballen kon hij altijd al, maar 'inner peace' en de hierarchie in een team zijn ook belangrijk, zeker in een vertegenwoordigend elftal.

Zoiets moeten we inderdaad hebben, maar is er zoiets al niet n's geprobeerd? en toen stond Nistelrooy op een eilandje voorinquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:57 schreef twi het volgende:
----------------------- Van der Sar --------------------------
--------- Heitinga - Boulahrouz - Mathijsen ------------
-- Kromkamp -------------------------- Van Bronckhorst
------------------------- De Zeeuw --------------------------
------Van Persie ---- Sneijder ----------Robben -------
----------------------------Kuyt -------------------------------
----------------------- Stekelenburg -------------------------
------------- Melchiot - Jaliens - Bouma ------------------
-- De Jong ------------------------------- Emanuelson ---
------------------------- Landzaat ----------------------------
---Castelen ----------- Seedorf ------Van der Vaart----
------------------------- Huntelaar ---------------------------
Voor zo'n systeem hebben we de spelers. Het is dan ontzettend on-Nederlands, maar je moet roeien met de riemen die je hebt.

Niet mee eens. Gelukkig maar. 16 miljoen bondscoaches, 16 miljoen meningenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:56 schreef Grimm het volgende:
[..]
nou ja, als je robben er in wilt dan is d'r geen plek voor beiden
dan kun je beter met een blok voor het middenveld spelen met mendes da silva/schaars/de zeeuw en Davids.
dus dan krijg je:
------ Mendes .. ..Davids
Bommel ..-------------..Robben
------------ Seedorf
-----Van Persie Nistelrooy

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Timmehhh het volgende:
We moeten gewoon een coach selecteren die het volgende team op de been kan brengen
boularous-stam-gio
davids van Bommel seedorf
sneijder
van persie ruud robben
en dan op de bank
van der vaart
KJH
Demy de zeeuw
Kromkamp
Heitinga
Kuyt
Jaliens
Ooijer

Hoi Matthijs.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:56 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Seedof heeft nu ook volgens de kalender de leeftijd die hij zijn gehele voetbalcarrière al denkt te hebben. De man is eindelijk in evenwicht met zijn omgeving. Goed voetballen kon hij altijd al, maar 'inner peace' en de hierarchie in een team zijn ook belangrijk, zeker in een vertegenwoordigend elftal.

iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zoiets moeten we inderdaad hebben, maar is er zoiets al niet n's geprobeerd? en toen stond Nistelrooy op een eilandje voorin

Dan kunnen de verdedigers gewoon de bal mee op lopen. Dan heb je helemaal geen druk meer voorin.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
idd
v Nistelrooij is een geweldige spits, maar niet voor zo'n systeem. Ik denk dat Kuyt in zo'n systeem beter tot z'n recht komt

En waarom niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet mee eens. Gelukkig maar. 16 miljoen bondscoaches, 16 miljoen meningen![]()

Makaayquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
Wat ziet iedereen in Kuyt, Makaay is echt veel beter.

Gast dit zijn de beste spelers die we op dit moment hebben hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom niet meteen Gullit en Cruyff weer opstellen?

Stam stelt zich niet meer beschikbaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Gast dit zijn de beste spelers die we op dit moment hebben hoor

in zo'n systeem kunnen de middenvelders ook behoorlijk wat druk zetten denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dan kunnen de verdedigers gewoon de bal mee op lopen. Dan heb je helemaal geen druk meer voorin.

Moet je nagaan hoe slecht Kuyt is d anquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Makaay
De man die in Oranje bewezen heeft nét niet goed genoeg te zijn...

stam en gio willen oproepen.. kom op zegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Gast dit zijn de beste spelers die we op dit moment hebben hoor

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
Wat ziet iedereen in Kuyt, Makaay is echt veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |