Maar hoe dan ook nog steeds één van de beteren van Nederland.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat iedereen toch ziet in v Bommel. 1 van de meest overschatte spelers wmb

van Basten mag zijn spel niet spelen onder van Basten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat iedereen toch ziet in v Bommel. 1 van de meest overschatte spelers wmb

Geld is wel de enige reden waarom Oranje daar naartoe gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Thailand en geldMisschien weer een orgie op z'n De Boers en kluiverts misschien

Wie wil jij dan opstellen? Landzaat of de Jong? Dat is echt drama.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]

v Bommel op 10 zetten is met een vd Vaart in je selectie imho echt niet de slimste keuzequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
van Basten mag zijn spel niet spelen onder van Basten.
Bij PSV dook hij gewoon de spits in op het juiste moment en scoorde.
Van Bommel is aanvallend beter dan iedereen denkt en ook beter in aanvallen dan verdedigen.
Van Bommel doet aanvallend altijd iets nuttig.
Hij mocht 1 keer van van Basten tegen Zweden op 10 spelen en hij scoorde

Knieblessure.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:31 schreef Pritt het volgende:
Wat is er trouwens met Bouhlarouz?

In een 4-4-2 systeem van Bommel gewoon op rechtshalf. Davids verdedigende middenvelder. Seedorf linkshalf. Sneijder/van der Vaart op 10. Van Persie en Van Nistelrooij in de spits. Lijkt me toch niet zo heel erg verkeerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
v Bommel op 10 zetten is met een vd Vaart in je selectie imho echt niet de slimste keuze![]()

Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In een 4-4-2 systeem van Bommel gewoon op rechtshalf. Davids verdedigende middenvelder. Seedorf linkshalf. Sneijder/van der Vaart op 10. Van Persie en Van Nistelrooij in de spits. Lijkt me toch niet zo heel erg verkeerd.

Nou idd, en 4 echte verdedigers (als we die al ergens kunnen krijgen)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In een 4-4-2 systeem van Bommel gewoon op rechtshalf. Davids verdedigende middenvelder. Seedorf linkshalf. Sneijder/van der Vaart op 10. Van Persie en Van Nistelrooij in de spits. Lijkt me toch niet zo heel erg verkeerd.

ehm.. hoe zie je die opstelling dan voor je? volgens mij snap ik je niet helemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]

Dat mensen Makaay nog durven te noemen is echt een gotspe.quote:

Geen slecht idee, toch zie ik Robben ook graag voetballen als hij die streken achterwege laat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]

Moet hij wel eerst fit worden. En weer een keer zijn topvorm halen. Dat is ook al weer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:35 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Geen slecht idee, toch zie ik Robben ook graag voetballen als hij die streken achterwege laat.

precies ja..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:35 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Geen slecht idee, toch zie ik Robben ook graag voetballen als hij die streken achterwege laat.

Seedorf dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Grimm het volgende:
VDV d'r uit en seedorf of bommel op 10

Die jongens zijn wel in staat om nog één keer te schitteren op een eindtoernooi. Daarna kan een De Zeeuw de plek Davids overnemen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies ja..
Bovendien leun je met die selectie wel heel erg op een oude generatie.

En dan Sneijder op de half?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Grimm het volgende:
VDV d'r uit en seedorf of bommel op 10

die zelfde jpngens waarvan jij zegt dat ze nog 1 keer kunnen schitteren, hebben het ook al een aantal keren laten afweten op het moment dat het er op aan kwam. De enige die ik alleen maar beter vind worden is Seedorfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongens zijn wel in staat om nog één keer te schitteren op een eindtoernooi. Daarna kan een De Zeeuw de plek Davids overnemen bijvoorbeeld.
Robben kun je er altijd inzetten om nog iets te forceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |